Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

ODD-VIF - ny dato 11.07. kl. 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by ASEB View Post
    Hva har de egentlig gjort galt denne gangen?

Edit: Forutsetter da at regimer i sydøstlige strøk er forbundet med noe negativt. Er det Sverige du tenker på?
    Hva NFF har gjort galt? Ifølge deres egne regler, ingenting. Ifølge supporter etikk, mye! F.eks; å flytte en kamp bare ett par dager før kampstart. Å tillate å flytte RBK kampen fra 18 til 20 sånn at det kræsja skikkelig med Metallica.. for å nevne noe.

For å presisere "sydøstlig" for deg; vel, det er en liten del av Sverige som ligger sydøstlig for oss....., men ikke helt det jeg tenkte på....

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by ASEB View Post

Edit: Forutsetter da at regimer i sydøstlige strøk er forbundet med noe negativt. Er det Sverige du tenker på?
    Sikkert Lichtenstein han tenker på, skrekkelig lite land :P

Leave a comment:

• ASEB
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    NFF oppfører seg som regimer mer kjent i sydøstlige strøk, men denne pausen kom i grevens tid. Ikke sagt (...)

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    NFF oppfører seg som regimer mer kjent i sydøstlige strøk, men denne pausen kom i grevens tid. Ikke sagt at vi hadde vunnt de to kampene sånn som VIF spiller om dagen, og DA hadde 101 vært ute!! Nå har vi sjangsen til å få rettet på ting, men med uttalelser som "beste troppen på lenge" friskt i minne lurer jeg på hva.

Leave a comment:

• ASEB
    replied
    To spillere på landslagsoppdrag (G18 el eldre) er godkjent grunn for å flytte klubbkamp. Kun en kamp kan flyttes selv om spillerne er borte fra flere klubbkamper. Spillerne må ha startet minst to av de tre siste kampene (ute med karantene/skade regnes ikke som kamp).

Så vidt jeg husker flyttet vi en kamp i fjor pga to landslagsspillere borte.

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Søndag 24. juni kl 16 spilles den utsatte kampen mot Stabæk på Ullevaal.
    Da har Enga virkelig en mulighet til å få en flying start på "høstsesongen" og spille på seg selvtillit

Kampen borte mot Odd spilles onsdag 11. juli kl 18.

Leave a comment:

• Ogni M
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Vi er ennå ikke ferdige med mai, men jeg har en creepy følelse av at sesongen 2012 bare er å glemme.
    Den følelsen har jeg også, styrket av tallenes tale. Vi er kun 4 poeng foran kvalikplassen, men hele 11 bak toppen. Regner man med seier i hengekampen er det 8 poeng opp til førsteplass, men disse poengene har vi ennå ikke tatt, uansett om det er mot Stabæk som alle slår for tiden.
    Altså 8 poeng bak toppen, minst! Det skal mye til for å hente inn det - Vålerenga trenger mao. en skikkelig seiersrekke. Jeg ser dessverre ikke hvor den skal komme fra, med tapene mot Sogndal hjemme og Hønefoss borte friskt i minnet.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    OK, da var plutselig "ferien" her, bortsett fra en cupkamp 21.6 (?). Nå må snart unskyldningene være brukt opp og jeg forventer et helt annet lag om noen uker ettersom vi nå kan trene, hvile, restituere og gud veit hva i 5 uker til ende. Hørte på radio'n i morges at MA står på at vi skal være i toppen utover høsten. You talk the talk, now walk the walk. Om noen (Molde, SIF, TIL osv) også benytter pausen sin godt når den kommer og får i gang litt konsistens i spill og resultater, er jeg redd vi allerede er for langt bak til å blande oss i topp 4. Vi er ennå ikke ferdige med mai, men jeg har en creepy følelse av at sesongen 2012 bare er å glemme.

Leave a comment:

• bengt
    replied
    NFF... I går hadde vi en midt-uke kamp mot Rosenborg samtidig som noen spilte musikk i nærheten. Nå utsettes en kamp noen dager før. Føler virkelig vi har et forbund som tar vare på supportere og setter oss i høysete! Eller ikke...

Leave a comment:

• wanderer
    replied

Originally posted by way_ View Post
    Og da ble det plutselig over 5 uker med tippeligafri...
    Da vil vi plutselig ha 2 kamper mindre spilt enn de fleste! Kan fort havne langt bak da. Det "positive" får være at vi får kampene da vi antageligvis kanskje er i bedre form enn den formen gutta viser nå. Får håpe at vi slipper å spille to kamper tett opp mot tippeligastart etter EM.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Originally posted by ArntP View Post
    Og da ble det plutselig over 5 uker med tippeligafri...

Leave a comment:

• ArntP
    replied
    Nøff bekrefter: http://www.fotball.no/Landslag_og_to...erenga-utsatt/

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by Teern View Post
    Telemarksavisa bekrefter i kveld at kampen er utsatt.
    Er det bestemt til hvilken dato?

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Originally posted by Teern View Post
    I god tid før kampstart! Herlig!

NøFF NøFF

Leave a comment:

• Teern
    replied

Leave a comment:

Working...
X