Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga 0-0 Rosenborg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga 0-0 Rosenborg

Synes vi er utrolig tamme nå.Ingen intensitet offensivt,dårlig inviduelle valg.Vi rett å slett ikke fungerer som lag! Virker som vi går i forsvar modus og lar RBK styre enn å ta kontroll.

Ogude setter skapet på plass mot den som filmer. Utrolig at han fortsatt er på banen dog.

Comment

Reaksjoner: Vålerenga 0-0 Rosenborg

Reaksjoner i denne tråden

Comment

Originally posted by skog View Post
        Ogude setter skapet på plass mot den som filmer. Utrolig at han fortsatt er på banen dog.
        Karma.Digga meg at Fredheim fikk den! Vellfortjent! Håper han er ute i LANG Tid.

Jeg synes vi starta bra men i helhet er jeg skuffet.Vi er griseheldige som får med oss 1 poeng i dag,det er IKKE godt nok.Vi lar RBK styre fordi vi er er tafatte og gjør utrolig mye rart..rett å slett for dårlig og langt ifra godt nok!

Comment

Tafatt.
          Tamt.
          Flaut.

Skal være fornøyd med 1 poeng i denne kampen!

Comment

På slutten der driver dem med mye rart, vi er heldige. Fire-fem muligheter til å kælke men det virker som om dem skal spille seg ut uten at de tør så det blir en slags rar mellomting. Prica settern i stolpa.

Heldig ettpoenger.

Comment

Hadde vi i det hele tatt et skudd på mål?
              Ser vi bort ifra offside-scoringa, som ble korrekt annulert, var vel ryggsekken til Pall eneste målsjanse i kampen for oss.
              Idag spilte vi med bortimot toppa lag, og dette sier jo litt hvor bra vi er om dagen.
              RBK sliter jo med samhandling i det offensive sies det - hva kan vi da si om oss?
              Får virkelig håpe det skjer noe snart, detta fungerer ikke.
              Men nok en gang kommer det nok en rekke unnskyldninger for at vi ikke vant.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Vi hadde griseflaks!!! Pinlig at vi knapt nok skaper sjanser på hjemmebane.....

Comment

Er egentlig rimelig positiv etter dagens kamp jeg, vi møter et godt og revansjesugent rosenborg, tar med oss 1 poeng (hadde smakt bedre med 3), men tror den start 11ern vi hadde idag kan samle mange poeng utover
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Dette er bare flaut å se på, de klarer jo ingenting, blir løpende i mellom uansett hvem de møter..
                    engaman
                    -----------
                    Ære Være Enga!!!

Comment

Jeg har samme følelse etter hver kamp, begynner å bli en vane nå. Null glede, null passion, null engasjement. ENDRING NÅ
                      Vi er St.Hallvards menn

Comment

Når du ikke skaper noe på hjemmebane, er det Slutt. Farvel.

Comment

Originally posted by enga86 View Post
                          Tafatt.
                          Tamt.
                          Flaut.

Skal være fornøyd med 1 poeng i denne kampen!
                          Og det skal vi faen ikke være.Vålerenga skal kjempe om gull i år og da skal vi idet minste greier å vinne mot RBK hjemme eller idet minste vise spill som et topp lag.Noe vi langt ifra gjør,det er samme leksa om og om igjen.I hver jævla kamp! Jeg er så drittlei dette

Det er på tide at MA pakker sakene sine og sier sitt i Enga.

Comment

^^ Flaksen vår kan ikke vare evig.

Noe drastisk må skje snart om vi ikke skal ned i sumpen sammen med LSK og FFK,,

Comment

Originally posted by Loke View Post
                              Er egentlig rimelig positiv etter dagens kamp jeg, vi møter et godt og revansjesugent rosenborg, tar med oss 1 poeng (hadde smakt bedre med 3), men tror den start 11ern vi hadde idag kan samle mange poeng utover
                              Rimelig positiv? HÆ?
                              Burde ikke vi også værra revansjesugne? Vi stiller i tillegg med toppa lag, så de kriteriene du bruker om RBK, burde vel også gjelde oss?
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                              X