Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIFTV lanserer TV dokumentaren Klansliv!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: VIFTV lanserer TV dokumentaren Klansliv!

Sitat: Den tor, 28 september 2006 08:00 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den ons, 27 september 2006 23:59 skrev Flem:

>

> > Sitat: Den ons, 27 september 2006 22:12 skrev Dorian Stefan:

> >

> > > For en latterlig kar. "Stille protest"? Den stille protesten har de rundt der hatt i hele år..Eneste de gjør er å stå surmule om at alt er ræv. (Klagemuren på vestbredden?) Er det rart deler av gamle konge ikke har like bra trøkk. Og den nissekommentaren om at Rekdal presterte kun fordi han fikk penger..Kommentar overflødig..

> > >

> > > Dorian Stefan, ikke sett noe støre ræl i hele mitt liv..

> > >

> >

> > ----

> >

> > Har ikke sett innslaget, men ikke bland vestbredden inn i detta.

> > Akkurat den kommentaren din reflekterer vel innslaget og havnet på samme nivå.

>

> Nå står jeg sjæl på Vestbredden og ikke cola som du kanskje trodde. Grunnen til at jeg "blander" vestbredden inn i dette, er at de nevnte personene står på gamle konge. Og jeg prater med folk som står på gamle konge som er mektig lei at det er en god del folk der som ikke bidrar. Plassene på gamle konge var ment som en plass for forsangere/punche folk som var keen på skape stemning. Ikke gamle furtne folk som åpner kjeften for å kritisere Rekdal/laget/at middagen var kald/at det regner at man stod opp på feil side av senga.

>

> PS. Jeg veit at det står folk på gamle konge som gir full pupp på kamper, men de har selv sagt (Hjesus)at de blir for få til å holde koken oppe i hele kampen.

>

> Dorian Stefan

>

----

Da beklager jeg

Skulle nok sett innlegget først.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den tor, 28 september 2006 08:42 skrev Brandy:

> løsningen er vel kanskje å flytte alle sangere over til gaza, så får vestbredden fungere for de supporterne som ikke synger/barnefamilier.. da unngår man vaffal å irritere seg over folk som ikke bidrar.. men dette blir jo et tema på møtet den 3., så det blir vel en årnings med det.. møt opp og si din mening!!"

Sånn bortsett fra at vi som står på VB OG synger ikke er en flokk med sauer man kan flytte rundt som man vil er det en kjempeide!!

Comment

Sitat: Den tor, 28 september 2006 14:49 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den tor, 28 september 2006 08:42 skrev Brandy:

>

> > løsningen er vel kanskje å flytte alle sangere over til gaza, så får vestbredden fungere for de supporterne som ikke synger/barnefamilier.. da unngår man vaffal å irritere seg over folk som ikke bidrar.. men dette blir jo et tema på møtet den 3., så det blir vel en årnings med det.. møt opp og si din mening!!"

>

> Sånn bortsett fra at vi som står på VB OG synger ikke er en flokk med sauer man kan flytte rundt som man vil er det en kjempeide!!

>

>

----------------------

ser poenget ditt, og jeg er IKKE en av de som på død og liv må samle alle i cola heller.. men så er ikke jeg en av dem som står på vestbredden og syter noe så jævli' på at folk ikke gidder å synge heller! det er dem innlegget mitt er mynta på.. står du på VB og trives med det, så må du for all del få lov til det!

terje

Comment

Sitat: Den tor, 28 september 2006 16:20 skrev Brandy:

> ser poenget ditt, og jeg er IKKE en av de som på død og liv må samle alle i cola heller..

Det er vel strengt tatt ikke plass til alle i Klanen på én tribune heller, neppe engang alle stående, syngende, motgangssupportere...

(og dette er ikke noe stikk til Brandy!

Comment

Sitat: Den fre, 29 september 2006 14:19 skrev torerik:

> Sitat: Den tor, 28 september 2006 16:20 skrev Brandy:

>

> > ser poenget ditt, og jeg er IKKE en av de som på død og liv må samle alle i cola heller..

>

> Det er vel strengt tatt ikke plass til alle i Klanen på én tribune heller, neppe engang alle stående, syngende, motgangssupportere...

> (og dette er ikke noe stikk til Brandy!

------------------

er ikke noe stikk det, torerik! har vært motgangssuporter i enga i mange år jeg.. c",)

terje

Comment

For å kommentere innslaget i Klansliv først så er han vel ikke helt på tryne. Med den satsingen Enga gjorde og de pengene \ spillerne Reka fikk og hadde muligheter til å hente så er det mange andre trenere også som kunne gjort samme jobb eller enda bedre. Selvfølgelig er det mange trenere som kunne gjort en dårligere jobb også men sånn er det med alt og nå etter på så ser vi jo helt klart hvor Reka kunne vært bedre.

Synes det er positivt å se hvordan andre i Klanen reagerer på ting og andres meninger om styr og stell. Hadde det vært de mest ivrige ?blomsterbarna? i fra klanen som aldri er kritiske til noe hadde TV serien blitt drit kjedelig.

Positive med diskusjonen om synging og ikke synging er at man innser at ikke alle synger og sånn er det.

Vis det har blitt avtalt et felt der sangerne på vestbredden skal stå og her står man mer å syter en å synge blir jo dette helt feil.

Det er uten tvil viktig å ha en slik gruppe på vestbredden som kan dra med seg de som ikke åpner kjeften å synger før andre gjør det. Vis disse blir borte kommer stemningen og sangen på vest til å dø ut er jeg redd for.

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Working...
              X