Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: LSK - Vålerenga, 2 jun kl 17.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: LSK - Vålerenga, 2 jun kl 17.00

Nytt lokaloppgjør venter i neste runde:
    Selveste Setskog/Høland~Team Strømmen~LSK Kvinner... tar imot Vålerenga Damer A i LSK hallen (som jeg ikke veit hvor ligger...) (På Høland, kanskje?)

Og det går altså Lørdag 2 juni, klokka 17.00

Har hørt rykter fra rimelig gode kilde at flere av LSK Kvinner sine spillere, er Vålerenga-supportere... Identifikasjonen med "wannabyen" er visst ikke all verdens for LSK-damene - bortsett fra noen få unntak.

Hva spilerne nå enn tenker og mener om den fæle, gule drakta, så har de nå starta serien bra og kjemper helt i toppen. De er klare favoritter mot VIF. Men... vi får håpe at motivasjonen og 'attityden' stiger hos Vål'enga-jentene med tanken på den ekle motstander-klubben...

LSK Kvinner har en rimelig positiv forhåndsomtale av oss ifbm. kampen:
    http://lsk-kvinner.no/sportslig_1/a_...ner_v_lerenga/

Comment

LSK Kvinner tar ledelsen etter 17 sekunder (!) ved Isabel Herlovsen på kontring etter at Vålerenga mister ballen!

Comment

Kan bli stygt med andre ord

Comment

2-0 nå(12min) Ble visst annulert.1-0 fortsatt.

Comment

2 kjappe cornere til Vålerenga. På den første mister keeperen til LSK og Solveig Gulbrandsen får avsluttet fra spiss vinkel - keeper redder til ny corner. På denne cornerer får ikke LSK klarert og Solveig får igjen avlsuttet, men det reddes på strek!

Kampen går på NRK1 for de som vil se den.

Comment

2-0(33min)

Comment

3-0(46.min) Herlovsen scorer sitt andre.Pause.

Comment

4-0(54min) Herlovsen igjen.

Comment

Hele 381 tilskuere er til stede

Comment

5-0 etter 64min,frykter det blir to-sifret.

Comment

Kathrine Kronkvist MÅ være den peneste på damelaget!?

Comment

6-0 å fortsatt 20min igjen.

Comment

Slutt og tap 0-6.
                            Første tanke: Nå kan det bli lagd nye T-skjorter i Orderuds omland...

Comment

Surt tap for LSK, men mindre surt fordi...

Seff alltid surt når et Vålerenga-fotballag taper mot et lag med 'LSK' på drakta.
                              Fikk ikke sett hele kampen på TV, men så 0-2, 0-3, 0-5 og 0-6 måla da de kom...Og kjipt var'e, men, men...

Dog bra at Trener Cecilie Berg-Hansen klarer å tenke positivt:
                              Fra dame-sidene:

Tross 6-0 i sekken mot LSK - det er noe å bygge på
                              Cecilie Berg-Hansen er fornøyd med innsatsen og sier at "det er noe å bygge på" etter tapet mot Lillestrøm i ettermiddag/kveld. Det er ikke LSK vi skal slå - og de er tross alt serietoer.

Savner en liten presisering: Det er ikke LSK vi skal slå nå/enda...

Og seffern: 'LSK' eller 'LLSSK' (Liksom "Lillestrøm", Setskogs og Strømmens Kvinner) er jo et lag som ikke er noen bærer av LSK-sjela. De er en blanding av hittegods og nomader som kanskje flytter til en annen klubb og tar et annet navn seinere. MEN de har en skitbra trener som de fikk med fra Team Strømmen: Hege Riise. OG de har et par landslags-spillere som briljerte i dag: Isabell Herlovsen og Cecilie (?) Torsnes - (Hu derre som ikke ville spille for Avaldsnes)

Så lenge det var innsats (og det var det - også iflg. Tv-kommentatorene), så er dette tapet faktisk akseptabelt - mye mer enn fx. en uavgjort for Herrelaget - men med laber innsats...

Hold hodet høyt! Stolt av jentene og av klubben - uansett!

Comment

Working...
                              X