Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Må Vålerenga ha ny trener (DEL 2)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Må Vålerenga ha ny trener (DEL 2)

Fortsettelse fra den forrige tråden.
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Kan det ikke heller opprettes en tråd hvor vi kan diskutere eventuelle arvtakere etter Martin dersom det ikke skulle fungere i høstsesongen heller? Da kan jo alle her inne som tydeligvis har peiling komme med noe konstruktivt

Comment

Det er ingen som nekter noen å starte en tråd "Potensielle erstattere for Martin Andresen". Kjør på...

Hold dere til tema for denne tråden: Trenger Vålerenga en ny trener? (da er altså ikke temaet for tråden om vi trenger tråden eller ikke for de som måtte ha behov for å få presisert dette.)

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
        Kan det ikke heller opprettes en tråd hvor vi kan diskutere eventuelle arvtakere etter Martin dersom det ikke skulle fungere i høstsesongen heller? Da kan jo alle her inne som tydeligvis har peiling komme med noe konstruktivt
        Akkurat det syns jeg er å gå over streken. Helt greit å diskutere om man er fornøyd med sittende trener, eller ikke, men å begynne å diskutere etterfølgere midt i sesongen, det er ufint. Så lenge Martin er trener så støtter vi ham, men det betyr ikke at vi ikke kan vise vår misnøye med det som skjer.

Gribbene venter til liket er klart, det bør vi gjøre også.

Comment

Jeg fikk et spørsmål på slutten av den første tråden (DEL 1) om jeg syns Marcus Pedersen har underprestert så langt. Og det mener jeg at han ikke har. Jeg har ikke sett alle kampene, men det jeg har sett av ham har vært bra, rett og slett litt internasjonalt snitt over han. Men i sum, på papiret, skulle Marcus og resten av mannskapet være i stand til å prestere bedre enn det de har gjort. Og det er her jeg mener at store deler av ansvaret ligger på Martin. Men for all del, det er ikke noe bråhast med endringer. Middelhavfarer i ligaen og et bra cup-resultat er nok til å ri over denne sesongen også, etterfulgt av en nødvendig og grundig evaluering.

Ellers støtter jeg tråden.

Ellers

Comment

Originally posted by usbenga View Post
            Akkurat det syns jeg er å gå over streken. Helt greit å diskutere om man er fornøyd med sittende trener, eller ikke, men å begynne å diskutere etterfølgere midt i sesongen, det er ufint. Så lenge Martin er trener så støtter vi ham, men det betyr ikke at vi ikke kan vise vår misnøye med det som skjer.

Hvorfor er det mer ufint å diskutere hvem som eventuelt skal overta? Diskusjonen her inne har jo overhodet ingen påvirkning på sportslig utvalg, og Martin Andresen tror jeg neppe tar det som skjer her så seriøst.

Jeg vil ha Åge Hareide, han er perfekt for VIF. Store visjoner og dårlige resultater. Har en helt egen evne til å love fantastiske ting, og levere nada. Med andre ord - perfekt for VIF! Om han ikke kan er jo topptreneren Henning Berg ledig på markedet. Med erfaring både fra Lyn og Lillestrøm burde han være perfekt han også. Berg og Hareide med delt ansvar, kanskje er det ett alternativ?

Men, spøk til side, skal vi ha en ny trener bør det være noe skikkelig som kan komme inn og fortsette den utviklingen man nå har drevet med siden 2008. Bare å bytte tror jeg er lite vits...
            Last edited by dikern; 01.06.2012, 11:51.

Comment

Originally posted by usbenga View Post

Jeg synes debatten om Andresens skjebne er bedre når man konkretiserer mulige avtakere i samme innlegg. Hvor ofte har du ikke spurt hvem som skal erstatte Andresen for å få svar "noen!" tilbake? Det er veldig lett å glorifisere engen på andre sida av elva uten å tenke på hva som skal skje dagen etter Andresen forsvinner.

Tror det også de fleste navnene som nevnes som mulig arvtakere rett og slett ikke holder mål, og det er det greit å fortelle sin mening om.

Comment

Jeg er tilhenger av MA, men dersom det viser seg at han ikke får fortsette som trener så ønsker jeg meg som sagt en nederlender.
                Bergdølmo bør ha en del kontakter i Ajax og Danmark, som bør ha stor kunnskap om ballbesittende fotball.
                Har sett litt på Ajax og Nederland, på eks trenere der..

Danny Blind, eks kaptein på Ajax og Nederland trener forøvrig ingen nå ifølge wiki. Hva han står for som trener er jeg ikke sikker på. Var assistenttrener i Ajax fram til ifjor!

Comment

Originally posted by dikern View Post
                  Hvorfor er det mer ufint å diskutere hvem som eventuelt skal overta? Diskusjonen her inne har jo overhodet ingen påvirkning på sportslig utvalg, og Martin Andresen tror jeg neppe tar det som skjer her så seriøst.

Men, spøk til side, skal vi ha en ny trener bør det være noe skikkelig som kan komme inn og fortsette den utviklingen man nå har drevet med siden 2008. Bare å bytte tror jeg er lite vits...
                  Bare min egen magefølelse, i det vi diskuterer navn på etterfølger, så er liksom avgjørelsen tatt. Med 20 kamper igjen så vil jeg gjerne vente og se, og derfor støtte Martin.

Når det gjelder selve byttet så er jeg helt enig. Vi bør ha noe vesentlig bedre på plass før vi evt kvitter oss med det vi har, sånn sett kan det være betimelig med navn.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Jeg synes debatten om Andresens skjebne er bedre når man konkretiserer mulige avtakere i samme innlegg. Hvor ofte har du ikke spurt hvem som skal erstatte Andresen for å få svar "noen!" tilbake? Det er veldig lett å glorifisere engen på andre sida av elva uten å tenke på hva som skal skje dagen etter Andresen forsvinner.

Tror det også de fleste navnene som nevnes som mulig arvtakere rett og slett ikke holder mål, og det er det greit å fortelle sin mening om.
                    Absolutt, alternativet bør være bedre enn det vi har. Er vel mer et utslag av at jeg ikke helt har gitt opp ennå, men har et håp om et par solide forsterkninger i sommer, en meget god høst, og at Martin fortsetter i flere år. Sånn at alle disse årene ikke har vært helt bortkastet.

For min del blir det å diskutere etterfølger det samme som å gi opp, miste troen, og der er jeg ikke ennå.

Så en gammel engelsk manager på TV forrige dagen, som kommenterte Lpool, han sa at i "gamle dager" så hadde man en ny manager klar før man fyret den man hadde, mens de nye amerikanske eierne sparket først, og så laget en liste over potensielle arvtakere. Dette er jo helt i tråd med det du skriver.

Jeg syns det er for tidlig å avskrive sesongen (og Martin) allerede, med 2/3 av sesongen igjen, derfor blir det for tidlig med nye navn. Har forresten foreslått navn tidligere, i en tråd jeg laget om VIFs trenere de siste 30 årene, var vel da det stormet som verst om Martin i 2009. Jeg foreslo da Hareide, så hvis du ser meg nevne navn igjen, minn meg da på at jeg ikke har peiling!

Comment

Her er link til den begredelige trenertråden, pokker så mange dårlige karer det har blitt ansatt.

http://forum.klanen.no/showthread.ph...erfaren-trener

Comment

Etter å ha sett U21 kampen i dag:

Spark Martin, ansett en trener som liker å variere litt mellom offensive backer og midtstoppere opp i midtbaneleddet, og kjøp Hedenstad!!! =)
                        Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post

Spark Martin, ansett en trener som liker å variere litt mellom offensive backer og midtstoppere opp i midtbaneleddet, og kjøp Hedenstad!!! =)
                          Martin har jo spilt med offensive backer i år da.. enig om Hedenstad, men hørte noe om han og nederland.

Comment

Originally posted by wanderer View Post

OT! Må bare spørre. Åssen spilte Singh og Pedersen?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              Jeg er tilhenger av MA, men dersom det viser seg at han ikke får fortsette som trener så ønsker jeg meg som sagt en nederlender.
                              Bergdølmo bør ha en del kontakter i Ajax og Danmark, som bør ha stor kunnskap om ballbesittende fotball.
                              Har sett litt på Ajax og Nederland, på eks trenere der..

Danny Blind, eks kaptein på Ajax og Nederland trener forøvrig ingen nå ifølge wiki. Hva han står for som trener er jeg ikke sikker på. Var assistenttrener i Ajax fram til ifjor!
                              Den henger jeg meg på! Hadde vært forsøket verdt!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X