Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

vif-fotball.no: Vil vi ha breddenyheter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dikern View Post
    Problemet er at når man konsekvent tabloidiserer (overfenger) overskriftene sine, så vil etterhvert leserne miste interessen. Man tar ikke lenger avsenderen seriøst, tillitten raser og klikkene også. Direkte misledende overskrifter, over tid, har ingen ting for seg i en mediebærer hvor leseren i utgangspunktet er interesser i avsenderens stoff.
    Jeg kunne ikke vært mer enig med deg! Jeg klikker meg i stor forventning inn på saken "Landslagsspiller til Enga" og leser at det er en 15åring som har fått et innhopp på 10 minutter for G15 som nå er på prøve. Orker rett og slett ikke den stilen der.

Comment

Jeg synes det kunne vært mere reportasjer om spillerne, intervjuer med noen av de nye spillerne så vi blir bedre kjent med dem, mer filming av treninger, gjerne noen fler stemningsrapporter fra Rønsen i garderoben, generellt mer stoff om A-laget.

På forsiden nå er det 6 artikler som dreier seg om EM, i de fleste tilfellene handler de om hva VIF-spillerne mener om EM. Hva faen? det er jo fullstendig irrelevant, hvorfor vil vi egentlig vite det? Fellah håper Spania vinner, jaha... en hel artikkel bare om det? Og istedenfor å ha 6 EM-artikler kunne de satt sammen alle til én stor.

Comment

Working...
      X