Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva har skjedd med juniorlaget?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva har skjedd med juniorlaget?

Spørsmål jeg stiller meg selv, og håper noen kan gi meg et vettug svar.

I fjor hadde juniorlaget de beste resultatet siden 1996, og med det yngste og ikke de såkalt beste gutta, disse var på rekrutt.

Hva skjer i år ?

Originally posted by chag View Post
    Spørsmål jeg stiller meg selv, og håper noen kan gi meg et vettug svar.

I fjor hadde juniorlaget de beste resultatet siden 1996, og med det yngste og ikke de såkalt beste gutta, disse var på rekrutt.

Hva skjer i år ?
    Det spørsmålet stiller jeg meg selv og.
    Fra å starte relativt overlegent, og lede tabellen - har laget nå raknet skikkelig og ikke vunnet på 5 kamper.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

så kampen mot Oppsal, toppkampen de tapte. Der sleit de med å putte ballen i mål rett og slett. De hadde ballen mye og hadde noen ganske store sjanser, men til tross for det så fikk Oppsal en en veldig billig straffe og kunne avgjøre. Det var mange av rekrutt-gutta som spilte den dagen..Rekrutt-laget gjør det forsåvidt ganske bra, så litt merkelig egentlig. Synes Enga ihvertfall best, selv om de tapte.

Comment

Ser kampen mot Moss nå, og tror stillingen er 6 eller 7-1 til Enga nå et stykke ut i 2 omgang. Moss blir rett og slett rundspilt og ydmyket!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Ser kampen mot Moss nå, og tror stillingen er 6 eller 7-1 til Enga nå et stykke ut i 2 omgang. Moss blir rett og slett rundspilt og ydmyket!
          Etter en tung periode, er dette balsam for sjela.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Etter en tung periode, er dette balsam for sjela.
            Så bare 2 omgang, men kan si at ballen var i Engas lag nesten hele tiden. Pasningene gikk kjapt og presist og Enga skapte masse sjanser og kunne ha scora mange flere mål. Når Moss omsider fikk tak i ballen, mista de den ganske kjapt.

Snakka litt med en av laglederne til Moss og han var selvsagt skuffa over Moss, men skrøyt av Enga og sa at at det virka som det var en plan hver gang Enga fikk tak i ballen.

Comment

Må legge til at det var flere på banen jeg ikke kjente noe til. Ungt lag tror jeg..

Comment

Jibril Bojang herja på høyre kant den halvtimen jeg så ihvertfall. Han kan bli veldig god.
                I tillegg virket Ivan Näsberg som en midtstopper som har hodet på rett plass. Rolig, rask og veldig god med ballen.
                Tim Reinback er sistemann jeg la merke til og det er en svær spiss hos Moss. Virket relativt rask og en perfekt alenespiss. Sterk i kroppen, stor og ganske rask. Vet ikke hvor mange mål han putter men har har et veldig stort potensiale. Bør følges nøye med på!
                Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                X