Treningskamp mot Ull/Kisa førstkommende Fredag på Nesodden http://www.vif-fotball.no/article3415242.ece
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Vålerenga - Ull/Kisa, 15.06.2012 18:00 (treningskamp)
Collapse
X
-
Veit ikke hvem som starter matchen, men troppen er i alle fall som følger:
Gudmund Taksdal Kongshavn, Simon Larsen, André Muri, Nicolai Næss, Joachim Thomassen, Kristofer Hæstad, Martin Pusic, Veigar Pall Gunnarsson, Håvard Nielsen, Morten Berre, Bojan Zajic, Shola Akinyemi, Mohammed Fellah, Suleiman Ahmed, Chuma Anene, Ibba Laajab, Kamper Qaka.
-
-
Synes Håvard var veldig positiv.. Han har vært en av de beste så langt i sesongen og var meget bra i går. Veigar vil jeg også trekke fram. Virket mye lettere i steget og kvikk i kroppen enn han har gjort i går. Spiller ballen i stedet for å skyte selv hele tiden og det endte med to målgivende i går. Pusic synes jeg også gjør en god kamp. Jobber og står på og tar mange riktige valg. Jobbet mer enn jeg har sett han gjøre før.
Comment
-
Originally posted by Magnus View PostJa, jeg var der og har skrevet referat. Har sendt det over til Lasse Vangstein, men det er ikke publisert ennå.. De har ferie alle mann..
Høres jo bra ut i hvert fall.
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View PostIn the beginning the Universe was created.
This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adams
Comment
Comment