Originally posted by LameDuck
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Halléns diskriminering av kvinnefotball
Collapse
X
-
-
Originally posted by McCabre View PostVeldig god og opplysende artikkel Hjesus. Går det an å si noe om hva penga i posten "A-landslag" har gått til med tanke på fordeling og utvikling under Hallén ?
Leave a comment:
-
Ser at Hallèn må benytte seg av sin våpendrager ,og vår tidligere helt Kjetil Siem, for å svare på kritikken:
Toppserien og 1.divisjon for kvinner sine offisielle sider. Full dekning av toppfotball for kvinner med tabeller, resultat, terminliste, nyheter og videoer.
Syns forøvrig argumentasjonen ikke henger helt på greip, men har ikke tid til å utdype meningene mine akkurat nå.
Leave a comment:
-
Jeg går mot strømmen, og sier heia Hallén.
Det er fordi jeg - som majoriteten av norsk fotballfans - driter i damefotball, toppfotballen mest av alt.
Egentlig så skulle jeg ønske at poster om damefotball ikke kom opp i det hele tatt når jeg trykker på "Nye innlegg".
Jeg vet godt at Vålerenga har et lag som er med i toppen der, og at det er et mantra som sier at "dersom du er Vålerenga, så skal du heie på alt fra bingogruppa til damelaget".
Well, that's not for me.
Av den grunn synes jeg det er helt greit at Hallén bruker kronene der jeg synes det er fornuftig å bruke dem, heller enn å kaste dem bort på noe som "ingen" - og da tenker jeg tilskuere/sponsorer/fans - bruker tid på.
Dette er en brannfakkel, Rune, men vi må tørre å snakke om det.
LD.
Leave a comment:
-
Hege Jørgensen tidligere styremedlem i NFF sier dette:
- og snakker bl.a. om en 'trend av nedprioritering av kvinnefotballen'
Mer av det samme fra VIF-damene sine sider:
Vålerenga Fotball Damer (også VIF damelag) er damefotballsatsingen til Vålerenga Fotball. Laget har tilhørt en av de tre øverste divisjonene de siste 12 årene. Vi satser også sterkt på rekrutt. Rekruttlagene J17 og J19 er elitelag som består av jenter fra 13 år og oppover.
Nå skal det i rettferdighetenens navn sies at den første beslutninga om å flytta Damenes cupfinale fra Ullevål, ble tatt for noen år siden - etter at Ullevål-matta hadde sett rimelig gjørmete ut for gutta - dagen etter at Damenes cupfinale var blitt avvikla i vått vær. Så ble vel damenes cupfinale spilt på Bislett et par år før den ble flytta til Telenor Arena - hvor den affal har blitt spilt de to siste årene. Og jeg tror ikke klagene var så massive da.
Men å spille den på Åråsen?? Hva tenker egentlig Hallén med? Hvordan får han banka igjennom slike teite forslag? Er 'spare mer penger ved å kutte på damesida' et slags mantra for fyren?
Kritikken mot han - har nok ikke bare med cupfinalen å gjøre iflg. disse to artiklene...
Leave a comment:
-
Originally posted by Hjesus View PostHar skrivi en lengre artikkel om hvordan toppfotball for damer har utvikla seg under Yngve Halléns ledelse.
Ikke veldig positivt for å si det mildt.
Arikkelens kan leses på sotahjørnet.
Når er neste valg på Fotball-president? Håper virkelig at Hallén blir sendt på dør.
Leave a comment:
-
Veldig god og opplysende artikkel Hjesus. Går det an å si noe om hva penga i posten "A-landslag" har gått til med tanke på fordeling og utvikling under Hallén ?
Leave a comment:
-
Halléns diskriminering av kvinnefotball
Har skrivi en lengre artikkel om hvordan toppfotball for damer har utvikla seg under Yngve Halléns ledelse.
Ikke veldig positivt for å si det mildt.
Arikkelens kan leses på sotahjørnet.Tags: None
Leave a comment: