Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rimibowl - det går faen ikkje an

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rimibowl - det går faen ikkje an

Eg hadde aldri trudd eg skulle skamma meg over Vålerenga.

--------

Fra pressemeldingen "Fotballbest med RimiBowl":

Super Bowl-stemning på Ullevaal!

24. juni skal vi fylle Ullevaal Stadion til slaget om Østlandet. Under historiens første Rimi Bowl
    presenteres Eurovision-vinner Loreen for første gang live i Norge. Karpe Diem kommer og
    Alexandra Joner og Viqueens skal lage et forrykende pauseshow i kjent Super Bowl-stil.

Fotballen sliter med publikumssvikt og ikke siden 2008 har Ullevaal vært fullsatt under en
    Tippeligakamp. 24. juni skal vi skape historie og løfte Fotball-Norge.

- Vi har ett mål - og det er å fylle Ullevaal. Vi feirer Rimi nummer 300 og inviterer hele Norge til
    tidenes fest under kampen mellom Vålerenga og Stabæk. For 50 kroner får du Skandinavias største
    stjerner live og slaget om Østlandet, sier Rimi-direktør Thor Linge.

- Vi er stolte av å ha en samarbeidspartner som bidrar så sterkt til å løfte interessen for norsk fotball.

Nå skal vi gjøre vårt for å bidra til å skape en folkefest, sier Pål Breen, administrerende direktør i

Vålerenga Fotball.

Showet begynner før kampen og fortsetter i pausen. Sveriges nye popdronning og Eurovisjonsvinner
    Loreen synger superhiten Euphoria live for første gang på norsk jord. Karpe Diem kommer også – og
    vil dra sin nye singel ”Toyotan til Magdi” utenfor stadion før kampen.

I tillegg blir det et forrykende pauseshow med Alexandra Joner og Viqueens. Alexandra er en av
    Norges hotteste artister og spås å bli Europas svar på Rihanna. I ekte Super Bowl-tradisjon kan det
    være duket for overraskelser når Alexandra entrer Ullevaal-matta.
    - Jeg håper folk tar turen til Ullevaal. Det blir et forrykende og eksplosivt show som folk ikke vil
    glemme. Madonna løftet taket, mens Janet Jackson hadde en mye omtalt puppeglipp under
    Superbowl i USA, vi får se hva vi kan få til her hjemme, ler Alexandra Joner.

Publikum blir statister
    For de 25.000 i publikum vil det også bli gode muligheter til å få en statist-rolle i Joners nye
    konsertvideo – med en flerkameraproduksjon vil det lages en rå konsertvideo av hennes
    sommerhit ”Sunrise”.

Med seg har Joner fått noen av verdens beste Cheerleaders –VM-aktuelle Viqueens, som ledes av
    Drillos datter. Det er kanskje duket for to Drilloer på Ullevaal – hvis senior kommer.

Som om ikke det er nok, tjuvstarter Samsaya festen med en opptreden i Spikersuppa lørdag 23. juni
    under Norsk Toppfotball sitt ”Ukens Kamp”-arrangement. Her kommer også alle A-lagsspillerne til
    Vålerenga Fotball

Fakta:
    Billetter kjøpes på Rimi i Oslo, Asker og Bærum
    Samsaya vil opptre i Spikersuppa lørdag 23. juni, rundt klokken 12.
    Karpe Diem spiller utenfor Ullevaal Stadion søndag 24. juni, rundt klokken 14.15
    Kampen starter klokken 16.00

Jeg kommer IKKE! -.-

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Nei, huff - skal det bli pauseshow og show før kampen også nå!? Går det ikke an å snakke i pausen lengre? Må vi la være å synge Mitt Vålerenga i pausen for en gangs skyld?

Kjempebra arrangement! Jeg har personlig ingen interesse av nevnte artister, men jeg har interesse av et fullsatt Ullevaal Stadion. Vålerenga - Stabæk var opprinnelig en 16. mai-kamp som ville trukket mange mennesker. Nå får vi på mange måter kompensert for dette og kanskje rekrutteres det nye supportere som opprinnelig kom for konsertenes skyld også.

Jeg ser ikke helt problemet med et utradisjonelt arrangement ala dette så lenge det fyller Ullevaal!

Comment

Ser ut til at publiseringsverktøyet til Vålerenga har feil dato.

Comment

Fett! Jeg skal lite ikke male fjeset blått og rødt og kjøpe sånn kul, svær parykk som de har i EM!
          Gleder meg skikkelig azz. Lol.

Rimibowl ... Rimibrawl!

Rimelig pinlig i alle fall.

Comment

Jeg har lurt på om jeg skal starte ferien først på mandagen for å få med meg kampen.
            Ser at noen nå har gjort det lett å velge.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
              Jeg ser ikke helt problemet med et utradisjonelt arrangement ala dette så lenge det fyller Ullevaal!
              Jeg tror ikke dette fyller Ullevaal. Og jeg tror det svekker salgbarheten av en vanlig fotballkamp.
              Altså tror jeg det blir et pinlig arrangement som i tillegg gjør framtidig skade.
              Litt som å pisse i buksa når du fryser.

Comment

Rammstein - we're all living in america. Summer gjennom hodet mitt nå...

Comment

La oss være en motvekt mot den moderne sponsorverden og synge oss hes for Vålenga på vår måte.
                  Jeg kommer til kampstart og setter meg på dass i pausen.

3 poeng og supporter/Vålenga stemning.
                  Det er det eneste som betyr noe.
                  EVIG VIF

Comment

Flott at de har hyret inn Viqueens forøvrig. Cheerleaderne til Vålerenga's største rivaler i den sporten. Vi kan jo invitere Bastionen også.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                      Jeg tror ikke dette fyller Ullevaal. Og jeg tror det svekker salgbarheten av en vanlig fotballkamp.
                      Altså tror jeg det blir et pinlig arrangement som i tillegg gjør framtidig skade.
                      Litt som å pisse i buksa når du fryser.
                      Er enig i det du sier, men jeg mener at når salgsinntektene faller så drastisk så må noe prøves og om dette fyller Ullevaal så ønsker jeg det hjertelig velkommen - det pinlige navnet til tross.

Fyller det derimot IKKE Ullevaal så tror jeg det blir som å pisse i buksa når man fryser og at det svekker salgbarheten av fremtidige normale kamper som du sier.

Comment

Bare vi får 3 poeng og mye penger i kassa til forsterkninger
                        ala Demidov så kan hvem som helst få gaule så mye
                        de vil før, under og etter kamp. Kommer til Kjærka og
                        lukker øyne og ører i pausa.

Comment

Hva blir det neste spør nå jeg. Kanskje dem skal gjøre som ishockey, sprite opp navet litt som eks 'Oilers', 'Dragons', eller hva med,engang i tiden,'Spektrum flyers'(Rektum buyers). Hva med Vålerenga Footbal Wariors, Vålerenga Blue Rovers?? Dette blir selvfølgelig, for å stjele en replikk i lange flate ballær,som å ha dreti i bideen.

Jeg skjønner de prøver å få nytt blod til Ullevål med sirkus og showkamper osv. men dette fjaset gir vel den jevne VIF-supporter en laaang øl-rap i. Til syvende og sist er det produktet VIF-fotball som må bli bedre (Egentlig hele norsk fotball)
                          https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Sportslig først, ingen kommer å ser Andresen`s møkka fotball uansett show. La kampen være showet. Nok er nok. Med alt dette sirkus pisset gidder jeg ikke mer. Dette blir for dumt for meg å støtte videre. Blir det ikke sportslig bedre takker jeg for meg. Gidder ikke bruke mere tid på MA, Pål Breen og tivoli/sirkus. Hvor ble det av Vålerenga?

Comment

Er i utgangspunket ikke noe fan av konseptet. Men Med tanke på at denne kampen etter all sannsynlighet kommer til å bli svært dårlig besøkt syns jeg det er helt greit å prøve ut noe sånt no.
                              Skulle vi allikevel ende med et tilskuerantall under snittet kan vi si vi har prøvd men det funka ikke. Da kommer det nok ikke igjen med det første.
                              En ting jeg allikevel savner er at når de først gjør sånne stunt reklamerer bra for det. Hjelper ikke å gjøre kampen mer ”barnevennlig” om folk ikke veit om det..

Comment

Working...
                              X