Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rimibowl - det går faen ikkje an

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 13 025 ble det sagt på Max nå..

Så da har det vel funka litt...

Men gud så langt unna fulltsatt..

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
      13 025 ble det sagt på Max nå..
      Solgte billetter, ikke antallet det var på stadion. Dét tallet derimot, var langt lavere.

-jørn-
      (*´ェ`*)

Comment

• Originally posted by loco View Post
        Solgte billetter, ikke antallet det var på stadion. Dét tallet derimot, var langt lavere.

-jørn-
        Det er riktig.
        Opplysningen min var ment som en kommentar til jerusalem som mente at 12-13 tusen solgte vil være som forventet.

Uansett:
        Promoteringa med fullsatt Ullevaal gikk den veia høna sparker..

Comment

• Fiaskoopplegg. Tar man med kampen som en "trigger" for framtidige fans, så regner jeg med vi tapte langsiktig på dette.
          Pakk

Comment

• Men showet var flott. Det beste som skjedde på banen i dag.

Comment

• Alexandra Joner trippa over gangfeltet på Bislet her om dan,,,lenge sida jeg har følt jeg hadde all verdas god tid før fotgjengern kom seg over

Comment

• Joners konsertvideo fra den forrykende oppvisningen ligger hos TV2 nå. Ganske halvslappe saker, langt ifra hva jeg ville si er forrykende. Det var noe røykmaskiner ved selve innmarsjen hennes, og flotte, flinke dansere. Likevel fikk vel showet seg en kilevink av halvtomme tribuner. Noe som ikke akkurat gjør meg trist.

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/...t-3820520.html
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

• Originally posted by dikern View Post
                  Joners konsertvideo fra den forrykende oppvisningen ligger hos TV2 nå. Ganske halvslappe saker, langt ifra hva jeg ville si er forrykende. Det var noe røykmaskiner ved selve innmarsjen hennes, og flotte, flinke dansere. Likevel fikk vel showet seg en kilevink av halvtomme tribuner. Noe som ikke akkurat gjør meg trist.

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/...t-3820520.html
                  HAHAHA! Herregud så pinlig. Får 80-talls flashback!
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Originally posted by dikern View Post
                    Joners konsertvideo fra den forrykende oppvisningen ligger hos TV2 nå.
                    Ironisk at videoen er sponset av Rema 1000.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                      Ironisk at videoen er sponset av Rema 1000.
                      Haha!! Det er jo faktisk helt genialt!

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
                        Haha!! Det er jo faktisk helt genialt!
                        Om det der ikke er en flopp av en musikk video så vet ikke jeg. Man ser tydelig hvor glissen tribunene er , halver videoen ser man andre fotografer som filmer for musikk videoen og ikke minst synes jeg den er dårlig sammensatt.
                        Men det virket som Joner var mest fornøyd med at hun ikke ble buet ut.

Comment

• Originally posted by zider View Post
                          Om det der ikke er en flopp av en musikk video så vet ikke jeg. Man ser tydelig hvor glissen tribunene er , halver videoen ser man andre fotografer som filmer for musikk videoen og ikke minst synes jeg den er dårlig sammensatt.
                          Men det virket som Joner var mest fornøyd med at hun ikke ble buet ut.
                          Litt klok av (Ravi) skade kanskje? De spillte "sangen" passe høyt over stadionanlegget
                          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Working...
                          X