Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Redningsaksjon for Vålerenga Fotball og Oslofotballen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rednings aksjon Vålenga ja; etter å ha sett interview med Demidov ble jeg ikke så mye klokere, synest det virker veldig usannsynlig at han kommer, hvis så, gjør vi en stor feil. Her er en spiller som vi VET hva vi får! Synest det er bedre å betale sånne spillere litt ekstra en å signere spillere som Kone og han Nigerianeren. Jeg tror "redningsaksjonen" kunne være å signere Demidov (vi har ingen super forsvarer)
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
      Rednings aksjon Vålenga ja; etter å ha sett interview med Demidov ble jeg ikke så mye klokere, synest det virker veldig usannsynlig at han kommer, hvis så, gjør vi en stor feil. Her er en spiller som vi VET hva vi får! Synest det er bedre å betale sånne spillere litt ekstra en å signere spillere som Kone og han Nigerianeren. Jeg tror "redningsaksjonen" kunne være å signere Demidov (vi har ingen super forsvarer)
      Jeg synes det blir utrolig mye antagelser blandt forumfolket. Dersom han ikke signerer gjør Vålerenga en stor feil? Det kan jo tenkes mannen har fri vilje han og?

Comment

Originally posted by skog View Post
        Jeg synes det blir utrolig mye antagelser blandt forumfolket. Dersom han ikke signerer gjør Vålerenga en stor feil? Det kan jo tenkes mannen har fri vilje han og?
        Fri vilje... HALLO, han vil jo til Oslo! Tviler på Stabæk frister så mye i nedrykksumpa. Det jeg mener er at jeg ikke håper noen i klubben er kjiipe og prøver å få han på en "drittkontrakt" slik at han forsvinner gjennom fingrene og til LSK. Kan jo være at det så og si allerede er bestemmt, at Vålerenga leder med ett hestehode eller to til konkurentene, men holder korta tett til brystet med tanke på konkuranse om singneringen. Tror nok det kommer ann på personlige betingelser i kontrakten om han kommer eller ikke, alså muligens opp til klubben og innvestorer. Hva er egentlig status i saken; Marcus Pedersen? Har ikke han "lov" å dra tilbake i august vinduet?

Comment

Har forøvrig prøvd å få til et samarbeid mellom fotball-manager-spillet jeg har laget og drifter, www.managerleague.com og Vif / Klanen (jeg har da noen tusen lojale spillere fra byen vår), men selv klanen vil ha mange tusen i måneden for et samarbeid. Veldig synd, da vi kunne bidratt med masse oppmerksomhet både på nettet og andre steder. Så det er i tilfelle ikke bare "klubben" som er kommersialisert, det stikker dypere
          En knapp med link på venstresiden på klanen.no mot økt oppmerksomhet på nettet, link til klansnyheter rett i fleisen på noen tusen fotballintresserte osloboere, og oppmerksomhet / link til de artikler eller forum-innlegg man måtte ønske...Vinn-vinn, men tydeligvis ikke intressant nok...synd det egentlig...
          Hvis noen fra Klanen synes at dette kan være intressant, uten at noen på død og liv må betale så mye penger til noen, ta for all del kontakt med meg. Det ser da ut til å være nok av plass ledig til en knapp under FanZineCentral (by the way, et unifomrt design på linkene til Magasinet og FanZineCentral hadde gjort seg bedre visuelt)
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

Vålerenga Fotball (facebook)
            I samarbeid med Rimi har Vålerenga bestemt seg for at alle billetter til søndagens hjemmekamp mot Stabæk på Ullevaal stadion selges for kun 50 kroner per person, på alle tribuneseksjoner. Les mer om hvordan du skaffer deg billett til søndagens kamp og hvordan du eventuelt får refundert mellomlegget om du allerede har kjøpt fullprisbillett ved å følge linken under.

Jeg ser at fire stykker allerede har delt denne statusoppdateringen. Her har man en perfekt mulighet til "gratis" markedsføring. "Del denne statusen og du er med i trekningen av en signert drakt/4 billetter til kampen etc."

Da ville folk i Oslo og omegn fort fått vite om kampen og at det kun koster 50 kroner.

Comment

Jeg er så hjertens enig. At NFF selger sjela si, er noe vi må leve med, men at klubben i vårt hjerte går i samme retning krever reaksjoner...ALLE vet at det er helt andre grep som skal til for å fylle tribunene. Fotball som fenger, resultater, en trener og spillere som blør for drakta... Ikke innleide småtøser og lavmåls"artister"
              Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.

Comment

Hvem skal Vålerenga hente som ny trener, hvis Martin får fyken? Hørte nettop at Trond Sollied hadde takka nei til en klubb i Hellas. Det betyr at han er ledig? Noen påstod at han var litt hard på flaska, er det sant, eller er det bare media? Kunne ønske meg en trener som videreførte "totalfotballen", som noen i en annen tråd nevnte, kanskje fra Holland? Det tror jeg hadde snudd skuta!!

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                  Hvem skal Vålerenga hente som ny trener, hvis Martin får fyken? Hørte nettop at Trond Sollied hadde takka nei til en klubb i Hellas. Det betyr at han er ledig? Noen påstod at han var litt hard på flaska, er det sant, eller er det bare media? Kunne ønske meg en trener som videreførte "totalfotballen", som noen i en annen tråd nevnte, kanskje fra Holland? Det tror jeg hadde snudd skuta!!
                  Har faktisk vært inne på et Ajax-forum idag, og spurt om anbefalinger. Så, får se om jeg får noen tilbakemeldinger fra fotballinteresserte nederlendere. Jeg har nevnt Danny Blind tidligere, en som ikke trener noen nå men som kjenner totalfotball-systemet bedre enn de fleste.

Comment

Tror det skal jævlig mye til for en Nederlender til å trene i tippeligaen. Iallefall et kjent navn. Da må det være en som har Norsk kone eller noe i den stilen.

Comment

Originally posted by skog View Post
                      Tror det skal jævlig mye til for en Nederlender til å trene i tippeligaen. Iallefall et kjent navn. Da må det være en som har Norsk kone eller noe i den stilen.
                      Tror ikke vi skal håpe på cruijff eller advocaat, men bli med på å bygge norges hovedstads beste klubb burde være en interessant utfordring.

Comment

Working...
                      X