Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Stabæk, søndag 24/6 kl 1600

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flott Mål av Håvard Nielsen, POSITIVT!!!

Martin er ferdig nå, om vi har råd til å sparke ham, Breen bør også gå.. Nok er Nok.. Martin skal ha Cred for 2010 sesongen. Takk for fantastisk sesong der Martin, ellers har det vært labert, har aldri krevd Martin sin avgang før nå.. Trist, men sånn er fotballen, Synd supporterne går i protset, men skjønner det på en måte, da det har skurret lenge, men personlig vil jeg ikke ha gått, men det er meg.. Tror faktisk Lsk supporteren Bergdølmo bør overta ut sesongen.. det i seg selv er vondt å svelge, men tror han har mye mer å tilby som hovedtrener, synd martin ikke har "psykologkunnskaper" som solskjær og Deila, Martin har nok masse positivt å bidra med, men ikke som trener for A-laget lenger. Takk for at du prøvde ihvertfall Martin, ønsker deg en god fremtid innen fotballen, du er jo forretningsmann, mulig enga har andre arbeidsoppgaver til deg. dette er ikke ironisk.. Bengt Eriksen Må inn, ASAP!!!!
    Ære Være Vål`Enga

Comment

• Originally posted by GazaFG View Post
      Mannen for de store anledninger er ikke det Vålerenga trenger. En feig, liten fitte som er så opptatt av å gå i økonomisk pluss at kvisene snart gror gjennom bakhuet på'n. Legg på alle utestengelsene og alt pisspratet om inkludering og "klubben for alle" også. Mannen har ødelagt mer enn har har utretta, og uttrykker fortsatt tillit til en mann som har brukt 5 år og en halv milliard på å dra en klubb så langt ned i søla det nesten er mulig å komme.
      Javel, da har vi forskjellig syn på karen. Er forresten styret i VIF som ansetter og sparker trener, ikke Breen.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
        stabæk statistikk
        kamper spilt 11
        seier 1 (!!)
        uavgjort: 1
        tap: 9
        målforskjell: -19 (!!)
        poeng hittil i år: 4 (!!)

25.03.2012 1. Runde tippeligaen stabæk 0 - 0 aalesund
        01.04.2012 2. Runde tippeligaen fredrikstad 5 - 1 stabæk
        09.04.2012 3. Runde tippeligaen tromsø 3 - 0 stabæk
        16.04.2012 4. Runde tippeligaen stabæk 0 - 2 hønefoss
        22.04.2012 5. Runde tippeligaen sandnes ulf 2 - 1 stabæk
        28.04.2012 6. Runde tippeligaen stabæk 0 - 2 odd grenland
        04.05.2012 7. Runde tippeligaen rosenborg 3 - 1 stabæk
        12.05.2012 8. Runde tippeligaen stabæk 0 - 5 molde
        20.05.2012 10. Runde tippeligaen stabæk 0 - 2 haugesund
        23.05.2012 11. Runde tippeligaen viking 1 - 0 stabæk
        28.05.2012 12. Runde tippeligaen stabæk 4 - 1 lillestrøm (bunnoppgjør)

hvis bunnlaget med 4 poeng vinner mot oss. Som har tapt 9 av 11 kamper hittil i år. Er det en skandale.

Dette er bare for å bygge litt spenning frem mot kampen. Vi vet jo alle sammen at dette skal gå greit å få 3 poeng her.
        skandalen er et faktum
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Bengt Eriksen inn for Truls Haakonsen
          Jørn Andersen inn for Martin Andresen
          Breen kan sitte, da jeg aldri har forstått hva han har gjort feil. Har ikke han sikret oss god økonomi? Hva har jeg ikke fått med meg? vær informative, værsåsnill og ikke bare drittprat takk.

Comment

Working...
          X