Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF- Stabæk 1-2: REAKSJONER og utblåsninger etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det var vel ingen bombe at spillergruppa har delte meninger,sånn er det stort sett i fleste klubber,men det som irriterer meg mest er at så lenge de har en trener,uansett hvem det er,så bør dem jo være såpass proffe å stå på 100% for laget,klubben og supportere !! Så får de heller gå samla til ledelsen hvis de er missfornøyde.
    Skjønner ikke helt hvorfor Hæstad fikk tilslengt mye dritt i går,men man kan jo ikke kontrollere alle drittunga som kaller seg suppoertere

Originally posted by Wild Touch View Post
    Da er det desverre sant det jeg har fryktet lenge. Var jo en aldri så liten diskusjon om dette her i vinter! Håper noen husker den!

Comment

Originally posted by skog View Post
      Det er ikke dermed sagt at det var sånn i vinter..

Det jeg lurer litt på er hva slags endringer han vil ha. Kanskje han vil kvitte seg med de som ikke vil være med å dra lasset lenger.
      Er nok rett det du skriver. Jeg vil tippe at de spillerne han bruker i 11'ern er de han vil beholde + noen til.
      Da kan vi i utgangspunktet se noen navn allerede.
      Martin har satt sammen laget, og valgt alt av spillere selv (noen var her før han kom, men han har valgt å beholde dem), og dette har han brukt 5 år på.
      Vi har sett han har fomla i blinde med nye spillere de 2 siste sesongene, og hvis han nå mener at det er spillere som må vekk, blir detta sirkuset komplett.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Det er mer en 1 trener i apparatet som burde gå.

Originally posted by Onico View Post
        Forbana pakk hele gjengen.
        Alle må gå
        Jeg er enig med deg, men skal ikke glemme at det er flere trenere i dette apparatet. Det er 5 stykker i tilegg til Martin som er med rundt laget, de burde også være med å ta sin del av skylda.

Mulig det koster min. 5 millioner ved å bli kvitt trener/trenere, men hva vil man miste i sponsorinntekter dersom laget rykker ned? burde være et enkelt regnestykke.

Mulig jeg husker feil men gikk ikke Petter Myhre frivillig fra jobben som trener for endel år siden, men ikke så veldig mye dårligere resultater enn hva de har nå...... Intregitet kaller jeg det, og ikke minst at man viser at man vil det beste for klubben. Har virkelig Martin Andresen et stort hjerte for VIF vil han sette lagets beste forann sin egen egoisme, som jeg ser det som. Dette fungerer ikke og har ikke fungert på flere år. Det er ikke mange trener som ville hatt samme stilling over så mange år, men de resultatene, i hvertfall når målene er veldig mye høyere.

Kanskje urettferdig å skylde på trenere, men det er noe som ikke fungerer, og kvitte seg med trener er lang lettere og ikke minst gjennomførbart enn å kvitte seg med 20 spillere. Men vi skal ikke glemme at det også er snakk om personer, og de har det sikkert ikke helt godt om dagen. Uansett klubben trenger noe nytt for å få dette til å fungere, og jeg tror desverre ikke at Martin, Kaz, Andrea og Alex er personene til å få til dette.
        Last edited by chag; 25.06.2012, 17:56. Reason: Glemte et navn

Comment

Originally posted by chag View Post
          Mulig jeg husker feil men gikk ikke Petter Myhre frivillig fra jobben som trener for endel år siden, men ikke så veldig mye dårligere resultater enn hva de har nå......
          Dette blit helt OT, men jeg fant denne:

Legg merke til sitatet øverst i artikkelen! Det passer nesten litt for godt å be Martin stjele det sitatet!

Comment

Kampen var vond å fordøye, og den sitter vel strengt tatt hardt i systemet enda. Spillemessig fikk vi vel se boikott i praksis fra de fleste Vålerengaspillerne. Uansett, jeg tok bilder som ligger her.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Tippekonkurrasen er ferdig og resultatene er klare:

Til tross for elendig resultat fikk de fleste som deltok poeng. Neste Tippekonkurranse er rett rundt hjørnet!

Comment

Working...
              X