Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF- Stabæk 1-2: REAKSJONER og utblåsninger etc.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF- Stabæk 1-2: REAKSJONER og utblåsninger etc.

Utsatt Tippeligakamp på Ullevål Stadion i Oslo, Søndag 24 juni 2012

Vålerenga - Stabæk 1-2...

Er vel en del å si om det...

Min første reaksjon:

Jeg trodde det skulle ta lengre tid før begeret var fullt.
    Men, det ble fylt i ettermiddag.
    De dårlige prestasjonene bare fortsetter.

Og Martin er IKKE mannen til å snu skuta.

Han har prøvd og feila, prøvd og feila.
    prøvd og feila og prøvd og feila.
    prøvd og feila og feila... etc...

Nok er nok.

Farvel Martin!
    Last edited by san Paolo; 24.06.2012, 19:14. Reason: La inn flere 'feila' etc.

Comment

Forbana pakk hele gjengen.
      Alle må gå

Comment

jeg har sagt hva jeg føler i mine andre tråder runddt dette.Men for millionene gang i den siste tiden så er IKKE MA riktig man for Vålerenga.Og det blir bekrefta på gang på gang på gang..dette er direkte latterlig.Dette må jo være dråpen i havet selv for de på valle nå. Men gud kveit hva som tenkes der..

Comment

Jeg har akuratt kommet hjem og føler meg helt tom. Bra jeg valgte å ta banen i dag for jeg tror ikke jeg er skikket for å kjøre bil nå.

Martin mestrer overhodet ikke å motivere spillertroppen han disponerer. Ingen glede, ingen guts, ingen utstråling. Etter første målet til Stabæk (som forøvrig er en gedigen keepertabbe av normalt stødige Hirchfeldt) så blir vi totalt rævkjørt. En ting er at vi spiller med en mann mindre, men Stabæk er et lag vi uansett skal slå mtp deres stall og resultater tidligere i sesongen. Vi skal uansett ikke spille som skremte kyllinger. Andre omgang ble vi totalt dominert og overkjørt. Stabæk maler og maler og på et tidspunkt kunne de godt leda med 4-5 mål. Når vi får kontringer så bare daffer vi etter. Et stjerneeksempel er når Pettersen står feilvendt i 16-meteren med to Stabækspillere i ryggen og det er INGEN som kommer opp i støtte. Hva faen?

Skal ikke være konspiratorisk men man kan nesten begynne å dra slutninger om at spillerene spiller dårlig med vilje for å svekke Andresen. Jeg vet det er søkt, men det er da faen ikke mulig å ha så elendig spillerforståelse som en del av spillerene viste i dag.

Av det positive kan jeg si at Nielsens raid og mål var utrolig vakkert.

Dette var kampen som skulle få nye tilskuere til Ullevaal. Vel.. det feilet stort.

Jeg syns riktig synd på Gonzales som trolig var på kamp og må lure på hva i allverden han har begitt seg ut på.

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
            jeg har sagt hva jeg føler i mine andre tråder runddt dette.Men for millionene gang i den siste tiden så er IKKE MA riktig man for Vålerenga.Og det blir bekrefta på gang på gang på gang..dette er direkte latterlig.Dette må jo være dråpen i havet selv for de på valle nå. Men gud kveit hva som tenkes der..
            Me 2, ble plutselig 3 forskejellige tråder, denne, og om kampen og om trenerskifte, orker ikke kommentere det samme igjen og igjen(
            Ære Være Vål`Enga

Comment

Klipp og lim er kjekt) dette har jeg skrevet i andre tråder

Flott Mål av Håvard Nielsen, POSITIVT!!!

Martin er ferdig nå, om vi har råd til å sparke ham, Breen bør også gå.. Nok er Nok.. Martin skal ha Cred for 2010 sesongen. Takk for fantastisk sesong der Martin, ellers har det vært labert, har aldri krevd Martin sin avgang før nå.. Trist, men sånn er fotballen, Synd supporterne går i protset, men skjønner det på en måte, da det har skurret lenge, men personlig vil jeg ikke ha gått, men det er meg.. Tror faktisk Lsk supporteren Bergdølmo bør overta ut sesongen.. det i seg selv er vondt å svelge, men tror han har mye mer å tilby som hovedtrener, synd martin ikke har "psykologkunnskaper" som solskjær og Deila, Martin har nok masse positivt å bidra med, men ikke som trener for A-laget lenger. Takk for at du prøvde ihvertfall Martin, ønsker deg en god fremtid innen fotballen, du er jo forretningsmann, mulig enga har andre arbeidsoppgaver til deg. dette er ikke ironisk.. Bengt Eriksen Må inn, ASAP!!!!
              Ære Være Vål`Enga

Comment

Tror MA er seriøst genuint opptatt og fan av enga, syns det er trist at han ikke har lykkes....
                Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by way_ View Post
                  Jeg har akuratt kommet hjem og føler meg helt tom. Bra jeg valgte å ta banen i dag for jeg tror ikke jeg er skikket for å kjøre bil nå.

Martin mestrer overhodet ikke å motivere spillertroppen han disponerer. Ingen glede, ingen guts, ingen utstråling. Etter første målet til Stabæk (som forøvrig er en gedigen keepertabbe av normalt stødige Hirchfeldt) så blir vi totalt rævkjørt. En ting er at vi spiller med en mann mindre, men Stabæk er et lag vi uansett skal slå mtp deres stall og resultater tidligere i sesongen. Vi skal uansett ikke spille som skremte kyllinger. Andre omgang ble vi totalt dominert og overkjørt. Stabæk maler og maler og på et tidspunkt kunne de godt leda med 4-5 mål. Når vi får kontringer så bare daffer vi etter. Et stjerneeksempel er når Pettersen står feilvendt i 16-meteren med to Stabækspillere i ryggen og det er INGEN som kommer opp i støtte. Hva faen?

Skal ikke være konspiratorisk men man kan nesten begynne å dra slutninger om at spillerene spiller dårlig med vilje for å svekke Andresen. Jeg vet det er søkt, men det er da faen ikke mulig å ha så elendig spillerforståelse som en del av spillerene viste i dag.

Av det positive kan jeg si at Nielsens raid og mål var utrolig vakkert.

Dette var kampen som skulle få nye tilskuere til Ullevaal. Vel.. det feilet stort.

Jeg syns riktig synd på Gonzales som trolig var på kamp og må lure på hva i allverden han har begitt seg ut på.
                  I tillegg har vi en alt for krevende spillestill som ingen i dagens stall verken kan skjønne, ei heller behersker.

Comment

Originally posted by metallica View Post
                    Tror MA er seriøst genuint opptatt og fan av enga, syns det er trist at han ikke har lykkes....
                    Enig. Men han må ut av trenerrollen. Drittlei av å grue meg til kamp. Det er ingen glede å spore noe sted.
                    "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                      I tillegg har vi en alt for krevende spillestill som ingen i dagens stall verken kan skjønne, ei heller behersker.
                      Det har du helt rett i, bare rart at trenerne til Enga ikke ser det???? Har sagt det samme lenge!!
                      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by donny
                        Hvis MA står for MadsAndre er jeg helt enig
                        At du gidder å bli personlig gang på gang overrasker meg ikke "donny".
                        Hold deg til tema eller bruk pm tror jeg er en fin leveregel.

Laget viser i denne kampen at det ikke er noe liv igjen av dette prosjektet.
                        Vi starta kampen med å pumpe lange baller framover - mot Stabæk av alle lag.
                        Når vi endelig begynte å spille langs bakken, savna jeg nesten langpasningene - det sier litt om nivået idag.

Lars gjorde vel sin første blunder for sesongen på 0-1 scoringa, og viste at han faktisk er menneske han og.
                        At folk skal gjøre Nordvik til syndebukk forstår jeg ikke. Han tok en for laget, og håpet at taklingen gikk hjem, eller i verste fall fikk gult kort - men dessverre var dommern tøff nok til å gi rødt, som var helt korrekt.
                        Alt for ofte deles det ut gule kort i slike situasjoner, men selvfølgelig ikke mot oss når vi sliter.
                        Muri er skyld i dette, da pasningen fra Håvard var til han, men Muri spratt jo elegant over ballen, og trodde vel at pasningen var mynta på en bak han.
                        Folk har tydeligvis veldig lett for å hakke på Nordvik, gang på gang.

Vi kan vel oppsummere resten av kampen som giddalaushet. Håvard var vel den eneste som løp, men jeg synes han fomla uvanlig mye idag, så han glei godt inn i resten av gjengen.

Nå må ledelsen vise baller og ende lidelsen til spillerne og klubben, ved å ende kontrakten til Martin.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                          Enig. Men han må ut av trenerrollen. Drittlei av å grue meg til kamp. Det er ingen glede å spore noe sted.
                          +1 totalt enig jeg også har vondt av Ma og resten av laget, vondt av at det er interne problemer, vondt av at Klan og supportere ikke er enige med hverandre... Vi er enga og burde også være med i motgang og medgang, men forstår at NOK er NOK for enkelte supportere, Var ikke sånn før??? Bare trist i dag... Forstår at MA ikke kan noe for at Nordvik blir utvist, ser den, men MA , dette har gått over tid... gjelder ikke kun denne kampen... veldig trist i dag jeg.. UFF
                          Ære Være Vål`Enga

Comment

Skulle tro at spillerne våre stilte på dugnad, for innsatsen deres var deretter. Kunne vel stilt med Vålerenga Unifed og fått samme resultat, men da hadde vi hatt noen med tæl og innsatsvilje.

Comment

Originally posted by lewis View Post
                              Skulle tro at spillerne våre stilte på dugnad, for innsatsen deres var deretter. Kunne vel stilt med Vålerenga Unifed og fått samme resultat, men da hadde vi hatt noen med tæl og innsatsvilje.
                              Yepp, eller Vålerenga Damer A (Som forøvrig vant 2-1 over Trondheims Ørn på barte... øh bortebane)

Feil å skylde på Nordvik. han 'tok en for laget' som Flem sier. Skulle ønske han IKKE hadde takla for da hadde vi trolig hatrt 10 mann kampen ut 0-1 og 55 minutter igjen å spille... Men, men.

Men som flere påpeker: Innsatsen er for dårlig. Må si at jeg har tenkt som en annen her: At kanskje gutta spiller svakt for å bli kvitt Martin.
                              Men det er uansett Martin sin oppgave å gire opp gutta til å blø for drakta. Det har han ikke klart i år - annet enn mot LSK (Men da kunne en stum papegøye ha klart å gire dem). Det var nok ikke alle spillere som var like glad i Rekdal heller i sin tid, men Rekdal klarte å få folk til å jobbe og slite i 90 minutter gang etter gang.

Litt kred til MA for å bytte ut Bojan og VPG etter 1. omgang. Syns Fellah og Singh var ok - mer vilje enn i de to som ble bytta ut... DE funka dårlig.
                              (Så var det å se om han ser og skjønner at det er en annen høyere opp som ikke funker også... Iflg denne så gjør han ikke det:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10066236 )

Comment

Working...
                              X