Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vondt å stå i Klanen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vondt å stå i Klanen

For meg ble ikke dette tidenes flaueste forsøk på å markedsføre en Tippeligakamp, men derimot den flaueste dagen i Klanens historie.

Det ventede patetiske forsøket på å markere motstand mot at Rimi sørget for 30% flere på kamp var bare forretten på en fryktelig dag som fortsatte med at vi begynte å synge mot vår egen sponsor, deretter adm.dir, så trener og til slutt spillerne våre. Et historisk lavmål knapt bønder kan overgå.

Folk kan gjerne mene hva de vil om ditt og datt, men når det er kamp skal vi da, selv om vi ligger under, gi 100% for at laget med spillere og støttespillere står sammen og kjemper og vinner til slutt.

I dag var det, til tross for at det var grusomt, ikke prestasjonene på matta som gjorde mest vondt å se på. Jeg er med i Klanen for å være supporter og støtte gutta, ikke være med i en sippegjeng med helt feil fokus. Kan noen pleeeease gi meg noen gode grunner til fortsatt å være en del av dette fellesskapet?

Flaueste dagen i Klanens historie? Give me a break.
    Når du starter med å kalle det "patetisk" å markere vår missnøye mot "rimibowl", så er Klanen kanskje ikke noe for deg alikevel...

Comment

Cool story bro

Comment

Helt greit man synger om RIMI-BOWL, men når man begynner å rakke ned på laget, trenere, spillere osv da går det langt nok. Da kan man ikke kalle seg "Norges beste supporterklubb" Får man heller vise misnøye på en annen måte enn å latterligjøre Klanen på den måten. Klanen skal ikke lage negative sanger om enkelt personer. Er Noe helt annet å f.eks pipe når spillerene går av ellerno.
        Er vel mange av dere som har vært med på nedrykk osv. Klanen er bare latterligt for tiden!

Comment

enig med trådstarter..

Comment

Fullstendig enig med trådstarter! I dag, sett vekk fra prestasjoner på banen og nære venner på tribunen, så var det ikke gøy å være på kamp. Det var utrolig mange lavmål-prestasjoner fra Klanen i dag. KOM IGJEN, jeg vet dere kan bedre!
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Hvis dagen i dag IKKE er den rette dagen for å vise missnøye, så kommer den rette dagen aldri.
              Member of ESF

Comment

Originally posted by KennethT View Post
                Hvis dagen i dag IKKE er den rette dagen for å vise missnøye, så kommer den rette dagen aldri.

Akurat det samme jeg tenkte Kenneth. For andre gang i jmitt bare Enga liv gikk jeg før dommern bæste av kampen. Det er to måter vi suportera kan vise vår misnøye, det ene er på forum som her, noe jeg mistenker de færeste av spillergruppa og trener aparatet leser, og den andre er å gå fra stadion når vi føler oss spytta på. Mange peker på Martin nå, og klart han ner sentral i skyldspørsmål men hva faen viser gutta ute på matta egentlig? Muri var kansje den eneste som burde stå oppreist etter kampen i kveld. Thomassen hadde også tidvis innbitt innsats og mange gode klaereringer,,,mot ett "adeco" lag (no vi sjøl fort kan bli med denna innsatsen)
                Om Fella og Sing var verdt halvparten av deres eget sjølbildet hadde dem levert no helt anna enn det dem har gjort til nå. Marcus får heller ikke de pasningene han bør få.

Angående klanen`s reaksjoin i kveld viser att vi er verdas beste suportere. For få eller noen har vist mer lojalitet inntil siste dråpe tålmodighet er borte enn Klanen. Er stolt av suportermiljøet vårt men ingen spillere skal tru vi møter opp midt på vintern i kulde og sørpe og står last til brast med halveis bortgjemte overbetalte TL spillere til for vintern og nye sludd byger uten att vi får betalt for det.
                Som jeg sa da vi forlot stadion, Underholdning skal værra underholdende og ikke rein skjør pining. Hadde jeg behov for pining tendenser hadde jeg funni meg en Sado kandidat å "nyte" kvelda med.

Comment

Medlemsskap i Klanen er en frivillig affære, man får tilgang på samme rettigheter i forhold til sesongkort mv. som medlem i klubben. Synes du det er så forbanna flaut, pinlig o.l. med at en eller flere av de ca. 10.000 medlemmene i Klanen mener noe annet enn deg, og gandler deretter, ja da vil jeg anbefale utmelding.

I forhold til bl.a. trådstarters sutring over styrets standpunkt i Rimibowl-affæren: Er du kjent med at styret i Klanen ble valgt i år (og i fjor, og i årene før det) på et årsmøte i tråd med ymse demokratiske prinsipper? Påfallende få på årsmøtet fremmet mistillit til de som i dag er i styret. Gjorde du det? Eller hang fingrene for fast i tastaturet til at du kunne delta på årsmøtet?

Til orientering kan de av dere som sutrer over medklansmedlemmers meninger og/eller styrets håndtering av ymse kreve ekstraordinært årsmøte, jf. vedtektene punkt 18. Det krever at 1/10 av medlemmene er med på det. Siden styret driver med så mye pinligheter burde jo det være lett match å ordne?
                  Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Bortsett fra å ha pint meg gjennom en elendig kamp var det att jeg ikke hadde en kikert tilgjenglig da Alexandra Joner vrikka seg på midtbana i pausa nok en bummer,,,,

Comment

Helt enig med trådstarter her sier. Ser at et par her forsvarer hva klanen gjør og er stolt av det,men herregud...få litt selvinnsikt! Når man starter med å dele ut lapp ved inngangen hvor man blir oppfordra til å boikotte pauseunderholdningen blir det bare helt latterlig. Skjønner ikke hva som er galt med å prøve å lokke flere folk til kamp, d er jo til fordel for klubben/laget. Ja, som en sier her, at det er frivillig å være medlem av klanen ,men det må vel være mulig å oppføre seg ørlite grannen voksen allikevel??..eller? Hvis klanen og ikaros gjengen tror det hjelper laget ved å synge drittsanger til dem/ledelsen og rope jævla fitter til spillerne,ja da sier det jævlig mye om det som har blitt en "ungdomsklubb"/fjortisklubb i oppførsel.
                      Supportere skal støtte laget sitt på kamp uansett,hvis ikke dem gidder det,ja så gå før fra kampen da for å vise missnøye,men gi faen i å oppfør dere som noen drittunger. Klanen VAR Norges beste supportere, nå er det bare flaut og pinlig. På tide at ledelsen der tar tak og får rensa opp, hvor er Kjellsen og co nå!!!???

ære være Vålerenga uansett!!!

Comment

Men seriøst, hvilke andre virkemidler har vi for å vise vår velberetiga misnøye? Ja jeg gikk fra stadion ved 0-2 (ikke 2-0) og det var andre gang i mitt liv jeg har forlatt før fløyta er blåst. Det følte jeg var meritta til de andre som gikk sammen med hadde også. Pause greiene var for min del helt grei. Klart en skal holde marekdskrefta litt i øra men sjølm har jeg etterspurt pause under holdning i flere år. Er tross alt ingen stål konservativ som ikke kan se att det trengs nye tanker. Braziliansk Samba hadde jo væert greit i og med samban uttpå matta uteblir

Som en av Klan følte jeg meg pissa på av ei spiller gruppe som faen ikke gadd å levere. Og jeg har stått der last og brast med dem fra midt på vintern i sludd op 8 grader til langt utpå tidlig vintern igjen med samma værsystem. Tap og vinn med samma sinn heter det. Greit nok når gutta i det minste prøver.

Comment

Er selv medlem av klanen og er jo selvfølgelig langt fra fornøyd med innsatsen,men hva oppnår man da ved å selv "pisse på spillerne våre"? rope de mest lavmåla orda til dem?.....jo man oppnår å til slutt psyke ut våre egne spillere,gjøre dem enda mer nervøse for å gjøre en feilpasning,tråkke dem enda mer ned,..som om dem ikke har lite nok selvtillit fra før. Det er jo for faen meg nå vi skal stå enda mer opp for dem,gi full støtte, og jeg sier ikke at vi ikke har støtta dem før!!, men det en del av "ungdomsklubben" driver med nå,gjør ting vondt verre under kampen.. men det skjønner dem tydeligvis ikke og det sier jo litt.
                          Da får man heller gå fra kampen for å vise sin missnøye,så får vi som vil støtte dem og oppmuntre dem bli igjen å gjøre det en skikkelig supporter skal.....ikke opptre som noen drittunger.

Originally posted by Freelanceagnostiker View Post
                          Men seriøst, hvilke andre virkemidler har vi for å vise vår velberetiga misnøye? Ja jeg gikk fra stadion ved 0-2 (ikke 2-0) og det var andre gang i mitt liv jeg har forlatt før fløyta er blåst. Det følte jeg var meritta til de andre som gikk sammen med hadde også. Pause greiene var for min del helt grei. Klart en skal holde marekdskrefta litt i øra men sjølm har jeg etterspurt pause under holdning i flere år. Er tross alt ingen stål konservativ som ikke kan se att det trengs nye tanker. Braziliansk Samba hadde jo væert greit i og med samban uttpå matta uteblir

Som en av Klan følte jeg meg pissa på av ei spiller gruppe som faen ikke gadd å levere. Og jeg har stått der last og brast med dem fra midt på vintern i sludd op 8 grader til langt utpå tidlig vintern igjen med samma værsystem. Tap og vinn med samma sinn heter det. Greit nok når gutta i det minste prøver.

Comment

Originally posted by Skrible View Post
                            Synes du det er så forbanna flaut, pinlig o.l. med at en eller flere av de ca. 10.000 medlemmene i Klanen mener noe annet enn deg, og gandler deretter, ja da vil jeg anbefale utmelding.
                            Originally posted by Onico View Post
                            Når du starter med å kalle det "patetisk" å markere vår missnøye mot "rimibowl", så er Klanen kanskje ikke noe for deg alikevel...
                            Ja, det var det jeg begynte å lure på. Ønsker intenst å støtte Enga til jeg dør sammen med likesinnede, men akkurat i kveld trengte jeg noen gode grunner til å tro at Klanen er den supporterklubben jeg ønsker å være en del av. De gode grunnene hadde ikke dere, og det er greit.

Originally posted by Skrible View Post
                            Er du kjent med at styret i Klanen ble valgt i år (og i fjor, og i årene før det) på et årsmøte i tråd med ymse demokratiske prinsipper? Påfallende få på årsmøtet fremmet mistillit til de som i dag er i styret. Gjorde du det?
                            Har ikke noe behov for å fremme mistillit til styret (og hadde i hvert fall ikke noe behov for det på årsmøtet). Så viktig er virkelig ikke denne saken, men tillater meg å ytre at jeg er uenig med styret om hva som er best for framtida til Enga og Klanen og hvor fokus skal være i oppladningen til en kamp. Synes tross alt det var positivt med 3000 ekstra på tribunene i dag. Jeg koste meg med pauseunderholdninga uten å oppleve at det på noe tidspunkt var noen trussel mot Engas sjel eller fotballens idé. Trur dette (selv om det ikke var i nærheten av å fylle stadion) var det mest vellykkede stuntet for å få flere tilskuere jeg har sett på mange år. Synd verken Enga eller Klanen viste seg fra en bedre side i dag.

Comment

Hvor og når skal man få lov av de som tydelig bestemmer her og vise sin missnøye med det som skjer i klubb og klan. Ha rprøvd å lese vedtektene, men det står ikke noe klart der hvem man skal spørre om lov, eller hvem som har lov til å ytre sin misnøye. Kan noen av dere høye herrer her inne fortelle meg det? Ikke kan man skrike på spillere, ikke kan man gå under kamp, ikke kan man holde seg hjemme... Hva er greit??
                              Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                              X