Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Åpen trening på Ullevaal Stadion, Torsdag 28.06 kl. 10:30. MØT OPP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Åpen trening på Ullevaal Stadion, Torsdag 28.06 kl. 10:30. MØT OPP!

Det er i tider som dette det er ekstra viktig å støtte laget! Prøver å promotere denne treningen for å få stilt opp mannsterke og vise vår støtte i en tung tid. Håper så mange som mulig tar turen!

http://www.vif-fotball.no/article3425328.ece
    https://twitter.com/#!/EvenL

Jeg stiller.

Håper mange som har fri fra skole og/eller jobb tar turen og bidrar med litt positiv stemning og energi inn til gutta på laget.
    Det er nå dem trenger oss.!

Kanke stoppe oss vi er Vålengasupporters.
    EVIG VIF

Comment

Jeg kommer. Hadde vært fint for alle parter tror jeg om folk står sammen..

Comment

Jeg tar turen.

Er kanskje verdt å nevne at Dag Alexander Olsen fra Valencia trente med VIF i dag.. kan jo bli en forsterkning for oss

Comment

Originally posted by Oledinho View Post
          Er kanskje verdt å nevne at Dag Alexander Olsen fra Valencia trente med VIF i dag.. kan jo bli en forsterkning for oss
          Oi...lurte på hva som skjedde med han. Han var jo i Spurs også han! Han har vel gått mye skada?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Oi...lurte på hva som skjedde med han. Han var jo i Spurs også han! Han har vel gått mye skada?
            Da har han vel de kvalitetene vi ser etter i en spiller

Comment

Originally posted by laffens View Post
              Da har han vel de kvalitetene vi ser etter i en spiller
              ja..hehe
              Kan jo ikke slutte med en god tradisjon heller.
              Han debuterte for a-laget til Valencia i en treningskamp for et par år siden, etter det har han vel mer eller mindre vært skada.

Comment

Han virket frisk og lett på tå i dag ihvertfall..

Comment

Han virket frisk og lett på tå i dag ihvertfall..
                  Burde jo ikke være noe galt med ferdighetene ihvertfall. Har man vært i Spurs og Valencia, så burde man være jævli god.

Comment

Hvis han kan bekle en høyrekant rolle eller spiss rolle(når/hvis Marcus Pedersen drar) så tror jeg ikke han hadde svekket oss akkurat..

Comment

Hvis han kan bekle en høyrekant rolle eller spiss rolle(når/hvis Marcus Pedersen drar) så tror jeg ikke han hadde svekket oss akkurat..
                      Hvordan har han og Castro Gonzales vært på treninga?

Comment

Håper folk ikke bruker denne muligheten til å stå og slenge dritt til Martin.

Nå har klubben bestemt seg for en vei videre, da synes jeg folk skal være lojale til det, iallefall inntil vi ser hvordan det går i neste kamp.

Comment

Originally posted by skog View Post
                          Håper folk ikke bruker denne muligheten til å stå og slenge dritt til Martin.

Nå har klubben bestemt seg for en vei videre, da synes jeg folk skal være lojale til det, iallefall inntil vi ser hvordan det går i neste kamp.
                          Enig i det!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                            Enig i det!
                            Kan også være greit å bruke muligheten til å vise at Klanen fortsatt har noe for seg og at vi ikke er redusert til en gjeng sutrepaver som krangler innbyrdes.

Comment

Originally posted by skog View Post
                              Kan også være greit å bruke muligheten til å vise at Klanen fortsatt har noe for seg og at vi ikke er redusert til en gjeng sutrepaver som krangler innbyrdes.
                              Jeg er enig med du og møter opp på trening i morgo for å støtte både spillere og Martin
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X