Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Aalesund, reaksjoner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Aalesund, reaksjoner

Shoot away
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

kjedelig og uinspirert

Comment

Originally posted by Holstad View Post
      kjedelig og uinspirert
      'Uinspirert'?? Helt dønn uenig!
      Fra tv-kroken så dette innsatsfylt og gutsy ut - og det i 90 minutter.
      Også Martin virka å være skikkelig 'på'.

Framgang over hele fjæla! Affal jeg fikk mye av trua tilbake!

Comment

Sier vel det meste når et målløst oppgjør mot AaFk regnes som positivt. Jeg synes dette er veldig veldig trist.

Comment

Originally posted by ice69 View Post
          Sier vel det meste når et målløst oppgjør mot AaFk regnes som positivt. Jeg synes dette er veldig veldig trist.
          Sett i forhold til forrige kamp - et tap mot det sammenraska bånnlaget Stabææk - så ER dette positivt.
          Ok, Målene mangla - og vi kom ikke til mange 100%-sjanser. Men vi slapp heller ikke AaFK til mye.

Og igjen: Alle gutta spilte 2 x 45 minutter som om de skulle fått betalt for det!
          Føler at gutta og Martin kan ha snudd en trend!

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
            'Uinspirert'?? Helt dønn uenig!
            Fra tv-kroken så dette innsatsfylt og gutsy ut - og det i 90 minutter.
            Agreed! Vel, alt er jo relativt, men relativt til de siste kampene vi har sett: Fabelaktig!
            Synes faktisk det var innsats å spore hos de aller fleste i dag. Og enkelte (Larsen, Nielsen, Fellah, og ihvertfall ett tilfelle av Bojan) gjorde faktisk interessante greier der ute.

Også Martin virka å være skikkelig 'på'.
            TV-bildene av Martin med strategibrettet var klassisk! Tror aldri jeg har sett en trener så frenetisk har flytta rundt på magnetbrikker mens han prøver å se hva som skjer på banen

Framgang over hele fjæla! Affal jeg fikk mye av trua tilbake!
            Jeg føler meg ihvertfall (naïvt?) optimistisk. Synes vi tok noen (om enn små) skritt fremover og det er vel verd å nevne.
            Så vil jeg vel også gjenta det jeg sa til min mor via sms etter kampen: "Selv jeg kan ramle døddrukken om og være fysisk nærmere hjemme enn det jeg var før jeg snubla. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg er på vei hjem".

Fortsetter vi å gå fremover mot dit vi skal være så er jeg fornøyd. Var dette et blaff pga siste dagers hendelser er jeg ikke fornøyd. Men, det vil kun tiden vise. Ingenting jeg så i dag ga en klar indikator på det ene eller det andre.

Comment

Og igjen: Alle gutta spilte 2 x 45 minutter som om de skulle fått betalt for det!
              Føler at gutta og Martin kan ha snudd en trend!
              Det er jo hyggelig med litt positivitet her på forumet igjen, men jeg er litt overraska med tanke på hvor langt nede du har vært i det siste.

Fikk bare fulgt kampen på VG Live, men det virker jo som det var litt tegn til liv hos gutta igjen. Det er et steg i riktig retning iallefall

Comment

Det er noe feil når man går hjem etter en 0-0-kamp mot Aalesund og er ganske fornøyd fordi dem skapte flere store sjanser enn oss. Men det er vel her vi er, samling i bånn osv.

Comment

Huff, dette var stusselige saker etter 3 uker med EM.

Tamt, kjedelig og planløst!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Det er noe feil når man går hjem etter en 0-0-kamp mot Aalesund og er ganske fornøyd fordi dem skapte flere store sjanser enn oss. Men det er vel her vi er, samling i bånn osv.
                    Hehe, det er MYE som er feil om dagen. Derfor gledet jeg meg over de få tingene som virket riktig (som nevnt over her).

Men, må gjenta det jeg sa i kamptråden slik at jeg ikke gir helt feil inntrykk her:

"Er jeg fornøyd? Neppe.
                    Er jeg like misfornøyd som forrige runde? Ikke i nærheten"

Ja, jeg klamrer meg til små gleder, men kan neppe si meg fornøyd av den grunn ;-)

Comment

Originally posted by skog View Post
                      Det er jo hyggelig med litt positivitet her på forumet igjen, men jeg er litt overraska med tanke på hvor langt nede du har vært i det siste.
                      Fair enuff at du er overraska.
                      Men jeg var kanskje extra sulten på å se noe positivt?...

Syns ellers at både TV2 og NRK er for negative.
                      Tv2 påsto at 'i 2.omgang dominerte Aalesund kampen.' Yeah, right! (Var vel Stokstad som skreiv det manuskriptet)
                      Kampen var jevn.

Comment

Fair enuff at du er overraska.
                        Men jeg var kanskje extra sulten på å se noe positivt?...

Syns ellers at både TV2 og NRK er for negative.
                        Tv2 påsto at 'i 2.omgang dominerte Aalesund kampen.' Yeah, right! (Var vel Stokstad som skreiv det manuskriptet)
                        Kampen var jevn.
                        Stokstad liker jo å innlede pauseintervjuet av vår motstander med spørsmål av typen "Dere river jo av huet dems og pisser ned nakken dems, men det står utrolig nok leder dere ikke til pause!"

Comment

Originally posted by skog View Post
                          Stokstad liker jo å innlede pauseintervjuet av vår motstander med spørsmål av typen "Dere river jo av huet dems og pisser ned nakken dems, men det står utrolig nok leder dere ikke til pause!"
                          Right on!

Mer media:
                          http://www.abcnyheter.no/nyheter/spo...st-pa-ullevaal

'Ingen VIF-fremgang' iflg. abc-nyheter.
                          Tar jeg feil ,eller? I min bok er 1 poeng bedre enn 0 poeng. Likeså er bra innsats bedre enn dårlig innsats.

Comment

MA Sa før kampen at vi ønsket å spille som Spania?????

Er fyren klin gal?? Selvfølgelig klarer ikke ett tippeligalag å spille som Spania. Det krever ekstremferdigheter over hele linja, noe ingen av spillerene i tippeligaen besitter.

Det blir for useriøst for meg det der, helt urealistisk. Dream on
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Innsatsen var et stort steg i riktig retning. Når det gjelder spillestilen er jeg mer usikker, tror vi kunne fått det samme ut av gammel stil hvis vi hadde hatt samme innsats. Vi mister endel bredde offensivt, og Håvard er ikke vant til å jage andreballer. Mulig VPG hadde vært bedre makker til en hodesterk spiss?

Comment

Working...
                              X