Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Harmeet Singh til Feyenoord. Alt om overgangen her *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skog View Post
    Måtte le litt av selvbeskrivelsen hans. Spørs om han ikke finner ut at han har litt mer å gå på når han måler seg opp mot Nederlendere.
    synd vi ikke fikk sett mer av skuddbeinet hans! synes skudda hans stort sett endte i rompa på andre på banen! Det er vel ikke det han sikter på?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
      Det er mulig. Ellers nevner han jo også at han har venner i området.
      Venner er nok Marcus Pedersen som han kjente godt fra U21-landslaget. Tviler på at en simpel unggutt fra Furuset har mange kompiser i en nederlandsk by.

Comment

Vel, vel.
        Lykke til Singh! Og takk for 2008, 2009, 2010, 2011 - men ikke så mye for 2012....

Håper vi ser deg tilbake i VIF en gang - når det har gått såpass lang tid at vi har fått årets noe kjipe innstilling på avstand...
        ..........

En annen greie som Alex Malager tok opp for ikke lenge siden, er om ikke klubben burde gå ut med ei slags "svartliste" over agenter som vi ikke ønsker for Vålerenga-spillere. Kan hende Singhs agent, Jim Solbakken, ville vært en slik en? Fortjener kanskje en egen tråd, det spørsmålet...

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=O93--VOd83c

nytt intervju med Singh!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
            Må si at Judasen virkelig stabler paller i det intervjuet for å gjøre fallhøyden enorm for seg selv
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
              Må si at Judasen virkelig stabler paller i det intervjuet for å gjøre fallhøyden enorm for seg selv
              Ja det fårn si... håper for hans del at han får en god start i Rotterdam...

Comment

Originally posted by Loke View Post
                Det har vel ikke vært noe galt med selvtillitten hans. Selvtillitten hans har kanskje vært noe av problemet hans hos oss. Jeg håper virkelig han lykkes, til tross ego-handlinga hans. Han får gi tilbake til klubben seinere i karrieren sin. Får bare håpe at dette ikke skjer for ofte i fremtiden. Vi har jo ikke råd til det!

Comment

"Son, your ego is writing checks your body can't cash."

Comment

Jeg har alltid hatt sansen for Singh. Fremstått edruelig(lol) og fornuftig både i intervjuer og på banen.

Men det siste drøye halvåret har han gjort omtrent alt i læreboka for å pisse på det gode inntrykket og la sin personlige grådighet og tydeligvis oppblåste selvbilde ta de viktige beslutningene. En slags DFH-kopi (dog hakket verre iom. at Singh har vært Enga-gutt from the start)

Jeg ønsker deg seff lykke til i Nederland (slik jeg håper de fleste norske spillere lykkes utenlands). Men med en viss bismak. Og spilleragenten din kan brenne. Blodsugende parasitter med $tegn i øynene (i likhet med advokater )

Comment

Synes det er en fjær i hatten til Vålerenga at han går til en klubb som Feyenoord. Vi kan mene hva vi vil om oppførselen til Singh, men unge talenter legger merke til at i en tid hvor Norske spillere ikke akkurat går til gigantklubber lenger, så sender vi en til en meget respektert storklubb.

Comment

Bare å gratulere Harmeet! Det er stort at vi har produsert et talent godt nok for Feyenoord. Tror klubben vil passe Singh veldig bra med tanke på spillestil, liga og at det mangler en boks til boks midtbanespiller etter salget av El Ahmadi. Får håpe han får sjansen til å vise seg fram. Tror Nederland og Feyenoord er mer villige til slikt, enn om han skulle gå til f.eks Tyskland eller England med en gang.

Har ikke problemer med å sette med inn i tankegangen til Singh da han ikke ville signere ny kontrakt. Han hadde sikkert fått vite om en sterk interesse fra Feyenoord mot slutten av sesongen ifjor, og da er det dumt for hans videre karriere om han skulle signert ny kontrakt og ødelagt sjansene sine. Spesielt i en klubb som hadde benket han det seneste halvåret og hvor han ikke gikk overens med manager.

Vi burde ta lærdom av dette, og være litt mer i forkant. Talenter som Singh bør være signert på 3-4 år. Feilen ble gjort i at vi trodde vi kom til å selge tidlig i 2011, som var et katastrofeår for vår del. Håper ikke vi gjør samme feilen med Fellah. Hvordan han ikke får spille fast nå og er i kontraktsforhandlinger skjønner ikke jeg. Vi kjøper heller VPG istedenfor, og lar han utgå på dato med sine 2-3 år igjen på dette nivået. Helt baklengs.

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                          Bare å gratulere Harmeet! Det er stort at vi har produsert et talent godt nok for Feyenoord. Tror klubben vil passe Singh veldig bra med tanke på ispillestil, liga og at det mangler en boks til boks midtbanespiller etter salget av El Ahmadi. Får håpe han får sjansen til å vise seg fram. Tror Nederland og Feyenoord er mer villige til slikt, enn om han skulle gå til f.eks Tyskland eller England med en gang.

Har ikke problemer med å sette med inn i tankegangen til Singh da han ikke ville signere ny kontrakt. Han hadde sikkert fått vite om en sterk interesse fra Feyenoord mot slutten av sesongen ifjor, og da er det dumt for hans videre karriere om han skulle signert ny kontrakt og ødelagt sjansene sine. Spesielt i en klubb som hadde benket han det seneste halvåret og hvor han ikke gikk overens med manager.

Vi burde ta lærdom av dette, og være litt mer i forkant. Talenter som Singh bør være signert på 3-4 år. Feilen ble gjort i at vi trodde vi kom til å selge tidlig i 2011, som var et katastrofeår for vår del. Håper ikke vi gjør samme feilen med Fellah. Hvordan han ikke får spille fast nå og er i kontraktsforhandlinger skjønner ikke jeg. Vi kjøper heller VPG istedenfor, og lar han utgå på dato med sine 2-3 år igjen på dette nivået. Helt baklengs.
                          Konkuransen om plassen på laget mellom Veigar og Fellah er bare sunn. Fellah må være skjerpa og spille godt når han får sjansen. Han må bevise at han forsvarer en plass på laget! Unge spillere er så ustabile i prestasjonene, så de trenger konkurransen. Singh sa selv at han ble motivert av å ikke være fast på laget. Logisk nok!

Comment

Spør du meg burde Fellah være skjerpa uansett om han har konkurranse om plassen eller ikke. De som spiller i Vålerenga vil så og si alltid spille for noe mer enn bare en plass på laget. Ungutter som Fellah og Singh bør føle at det de gjør i Vålerenga er viktig for egen karriere.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                              Jeg har alltid hatt sansen for Singh.

Men det siste drøye halvåret har han gjort omtrent alt i læreboka for å pisse på det gode inntrykket og la sin personlige grådighet og tydeligvis oppblåste selvbilde ta de viktige beslutningene.

Jeg ønsker deg seff lykke til i Nederland (slik jeg håper de fleste norske spillere lykkes utenlands). Men med en viss bismak. Og spilleragenten din kan brenne. Blodsugende parasitter med $tegn i øynene (i likhet med advokater )
                              Jeg kunne ikke sagt meg mer enig i det du skriver!

Singh var lenge en av mine absolutte favorittspillere, og jeg synes det var stort å se ham spille på sitt beste! Måten han forlot klubben på gjorde at han også i mine øyne mistet UTROLIG mye respekt.

GLeder meg til å se om han tar nivået i Nederland med den ræva innstillingen han har hatt de siste 5-7 månedene i enga. Han kommer ikke langt med den i utlandet.

Comment

Working...
                              X