Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Odd Grenland - Vålerenga, onsdag 11 juli kl 19.00 (MAX)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Odd Grenland - Vålerenga, onsdag 11 juli kl 19.00 (MAX)

Opprinnelig kamptidspunkt var 28.mai som en del av 12.runde. Kampen ble utsatt som følge av at Odd hadde Emil Jonassen og Elban Rashani på G19 oppdrag på dette tidspunktet.

Kampen går på Skagerak Arena onsdag 11.juli. Kampstart er kl.19.00 og vises på MAX.

Med seier vil Vålerenga stå på 21 poeng etter 14 kamper.

Odd slo Haugesund 2-1 i går. Det var deres andre hjemmeseier i år. Den første var 2-0 over LSK 9.april

I fjor åpnet Odd serien begredelig, men kom sterkere utover sesongen og endte helt oppe på 5.plass. Også i år har de åpnet dårlig, men vil passere oss med tre poeng.

Vinner vi denne kampen så er vi med i medaljestriden igjen. Her er det kun seier som teller!

Det sier veldig mye om Odds prestasjon i går at de var kun det andre laget som har slått Haugesund i år (det første var oss, hehe )

Ogude tilbake etter karantene, men er det egentlig plass til han i 11'eren mot Odd? Jeg er litt usikker fordi jeg synes Bojan og Doffen utfylte hverandre meget godt i går. Også er det dette med "never change a winning team". Så jeg ser gjerne samme 11'er mot Odd som mot Sandnes-Ulf.

Er vel ingen skader og karantener hos noen av lagene, så begge lag stiller "toppa".

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
      Ogude tilbake etter karantene, men er det egentlig plass til han i 11'eren mot Odd? Jeg er litt usikker fordi jeg synes Bojan og Doffen utfylte hverandre meget godt i går. Også er det dette med "never change a winning team". Så jeg ser gjerne samme 11'er mot Odd som mot Sandnes-Ulf.
      Hvis VPG er frisk igjen tar jeg heller han på topp enn Berre. Ikke at jeg synes VPG har vært outstanding i år, men det har ikke akkurat Berre heller vært. Ogude kan starte på benken. Ikke fordi han er dårlig, men fordi han lett pådrar seg gule kort. Med Pusic og Doffen på midtbanen har vi løpskraft og duellstyrke. Bojan som den kreative og Fellah bak spissene. Så kan heller Ogude komme inn hvis vi taper midtbanekrigen eller må gjøre endringer i forsvaret.

Marcus Pedersen bør også starte på benken. Han tilhører nok ikke fremtiden til klubben, har ikke innfridd forventningene beviser med byturen at han ikke er alt for engasjert i hvordan Vålerenga gjør det.

Med Suleiman, Ogude, Pedersen på benken så har vi i alle fall muligheten til å snu kampbildet dersom det trengs.

Så da håper jeg på:

Lars

Larsen Muri Nordvik Thomassen

Bojan
      Pusic Doffen
      Fellah

Håvard VPG

Benk: Ogude, Pedersen, Suleiman, Næss,

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Hvis VPG er frisk igjen tar jeg heller han på topp enn Berre. Ikke at jeg synes VPG har vært outstanding i år, men det har ikke akkurat Berre heller vært. Ogude kan starte på benken. Ikke fordi han er dårlig, men fordi han lett pådrar seg gule kort. Med Pusic og Doffen på midtbanen har vi løpskraft og duellstyrke. Bojan som den kreative og Fellah bak spissene. Så kan heller Ogude komme inn hvis vi taper midtbanekrigen eller må gjøre endringer i forsvaret.

Marcus Pedersen bør også starte på benken. Han tilhører nok ikke fremtiden til klubben, har ikke innfridd forventningene beviser med byturen at han ikke er alt for engasjert i hvordan Vålerenga gjør det.

Med Suleiman, Ogude, Pedersen på benken så har vi i alle fall muligheten til å snu kampbildet dersom det trengs.

Så da håper jeg på:

Lars

Larsen Muri Nordvik Thomassen

Bojan
        Pusic Doffen
        Fellah

Håvard VPG

Benk: Ogude, Pedersen, Suleiman, Næss,

Næss er vel på JET 2012?
        sammen med Qamer.
        .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Originally posted by nyegymsko View Post
          Næss er vel på JET 2012?
          sammen med Qamer.
          Kamer Qaka

Men ja, begge er med på Hamar.

Comment

never change a winning team!

jeg vil se nøyaktig samme lag som slo sandnes ulf!

en gang til takk!
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Syntes ikke Nordvik har prestert som midtstopper så langt i år. Vil mye heller se Ogude da jeg syntes vi virker tryggere med han i forsvaret, samt at midtbanen presterte så bra forrige kamp at vi ikke burde gjøre endringer der. Vil også se Pedersen/Veigar framfor Berre på topp.

Da blir laget:

-------------Lars--------------
              Larsen-Muri-Ogude-Thommassen
              Fellah----Hæstad-Bojan----Pusic
              -------Nilsen----Pedersen------

Comment

Tror Pedersen er revansjesugen etter det som har skjedd, og vil vise seg frem. Han er også såpass god hvis han har dagen, at han bør starte. Da blir det altså Håvard/Pedersen på topp.

Seier her, og vi er med igjen.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                  never change a winning team!

jeg vil se nøyaktig samme lag som slo sandnes ulf!

en gang til takk!
                  Er enig med deg her, men jeg tror Berre blir byttet ut med Marcus, så går Håvard tilbake til kant, eller som spiss nr 2. Spørsmålet blir om Ogude blir midtstopper eller midtbane. Kunne godt tenkt meg at Ogude og Bojan byttet på.

Men egentlig burde vi ikke byttet på noe, som du sier, Never Vhange Winning Team. Men så er det nå slik at MA elsker å bytte på laget og formasjoner... desverre--- med miondre han har lært litt da. får vi håpe-
                  enga4ever

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
                    Syntes ikke Nordvik har prestert som midtstopper så langt i år. Vil mye heller se Ogude da jeg syntes vi virker tryggere med han i forsvaret, samt at midtbanen presterte så bra forrige kamp at vi ikke burde gjøre endringer der.
                    Det er jo Muri som er problemet i midtforsvaret. Gå gjennom de siste kampene våre, og se alle feil han gjør.
                    To av de største sjansene til Ulf i forrige kamp, skapes fordi Muri er feilplassert i midt.
                    Den ene gangen er han helt lost, og den andre, må Nordvik faktisk forsøke å ta ut to mann, som han dessverre ikke klarte - men heldigvis ble det en dårlig avslutning begge ganger.
                    Når man i tillegg ser framspilla til Muri, som stort sett aldri har rett adresse når pasningen overstiger 10 meter, så er det på tide at noe skjer med "murbrekkern" vår.
                    Til deg og dere som er så imot Nordvik, gå gjennom for eks de to siste kampa våre og se Muri kontra Nordvik. Tell opp til slutt og se hva dere kommer fram til.

Tilbake til topic, SELVFØLGELIG MÅ Nordvik spille, da han er vår klart raskeste mann bak der. Larsen er vel den eneste som har noe tempo i tillegg, så jeg håper på sikt at Nordvik og Larsen kan danne vårt stopperpar (eller vår nye helt sørfra).
                    Ellers samme lag som sist, selvom jeg misliker alle støttepass og feilpass Hæstad gjør, og Berre sin mindre gode form.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Var keen på å stikke bort på kamp, men går det virkelig ikke tog tilbake igjen til Oslo før 03:47?

Håper vi stiller med samme lag som mot Ulf. Har troa på at vi kan snu den vonde trenden nå, og da er det viktig å vinne her og holde følge med resten. Bare 7 poeng opp til Molde på 2. plass med seier. Ikke umulig å ta igjen.

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
                        Syntes ikke Nordvik har prestert som midtstopper så langt i år. Vil mye heller se Ogude da jeg syntes vi virker tryggere med han i forsvaret, samt at midtbanen presterte så bra forrige kamp at vi ikke burde gjøre endringer der. Vil også se Pedersen/Veigar framfor Berre på topp.

Da blir laget:

-------------Lars--------------
                        Larsen-Muri-Ogude-Thommassen
                        Fellah----Hæstad-Bojan----Pusic
                        -------Nilsen----Pedersen------
                        Veldig enig, og håper det er dette laget vi får se mot Odd Grenland!
                        - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                          Er enig med deg her, men jeg tror Berre blir byttet ut med Marcus, så går Håvard tilbake til kant, eller som spiss nr 2. Spørsmålet blir om Ogude blir midtstopper eller midtbane. Kunne godt tenkt meg at Ogude og Bojan byttet på.

Men egentlig burde vi ikke byttet på noe, som du sier, Never Vhange Winning Team. Men så er det nå slik at MA elsker å bytte på laget og formasjoner... desverre--- med miondre han har lært litt da. får vi håpe-
                          Jeg er enig i at Pedersen trolig tar den andre spissplassen i en slik formasjon.

Men han kan like godt gjøre et kanon innhopp i andre omgang som å spille fra starten. Å få beskjed fra treneren, at til denne kampen begynner akkurat de samme som forrige kamp. Det er stor klapp på skulderen og psykisk boost.

Hvis ting går dårlig, kan man alltids sette inn spillere som Ogude, Pedersen, VPG eller Suleiman hvis man ønsker å endre spillet. Snakk om en solid benk som kan endre et kamp bilde

Kom igjen Martin: Never change a winning team. Gutta fortjener den hyllesten, de trenger selvilliten det vil gi!

Husk at vi veldig snart ikke har Pedersen lenger, greit å teste ut en gang til hvordan 2 spisser kan fungere uten vår dyr innleide Marcus Pedersen.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Tippekonkurransen er klar:

http://forum.klanen.no/entry.php?40-...nga-(runde-12)

De forrige rundene er ikke talt opp fordi jeg ikke eier fritid om dagen. Ser også at spørsmålene begynner å bli litt ensformige så jeg tar gjerne i mot forslag til andre spørsmål på innboksen! Lykke til!

Comment

Ikke mye forhåndsomtale på oddgrenland dått enno.
                              Men Oddrane har affal en artikkel med overskrift om kampen. Denne artikklen viser seg å stort sett handle om kampen i fjor, i Skien mellom de to lagene - som endte 1-1...
                              http://www.oddrane.no/oddrane/Kampbl.../a24966_28259/

Helt på slutten spør de om de vil klare like mange tilskuere som forrige gang (ca. 6400)...

PS: Været ser ikke ut til å bli så ille i Skien på Onsdag - oppholdsvær affal iflg. yr....
                              http://www.yr.no/sted/Norge/Telemark/Skien/Skien/

Comment

Working...
                              X