Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Jeg har sett de siste kampene på comoyo på ipaden, så tror det kanskje er slutt på silverlightgreia der. De er på twitter @comoyocom (tror jeg det var) og Facebook, . Bare å spørre.
Silverlight var påkrevet under kampen mot Sandnes Ulf, i hvert fall hos meg.
Hvordan det er i dag aner jeg ikke, ser den på MAX.
Hører sikkert ikke hjemme her men.. Hvor er det blitt av Gunnarsson? Var ikke han på vei til toppform igjen? Er han i troppen i dag i det hele tatt? Har visst ikke fulgt helt med jeg..
Vi har kun to dager med hvile/restitusjon, det bør være 3 dager for at laget skal kunne gi 100% i begge omgangene.
Lag som har hatt kun 2 hviledager med hvile scorer 70% mindre mål den siste halvtimen & slipper inn 75% mer mål mellom 60-90 min!
Slik det er det ...sier teorien
Leave a comment: