Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Odd Grenland - Vålerenga, onsdag 11 juli kl 19.00 (MAX)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Muppetkokken View Post
    Så man skal prøve noen bare for å prøve? Ahmed er uansett midtbanespiller, ikke spiss.
    Ja hvorfor ikke? Vi har to lovende spillere på benken.Ahmed kan sikkert omskoleres til ving..hurtigheten hans hadde vært fint å hatt der.Tror ikke Ahmed som ving hadde vært så ille jeg om man bare hadde gitt han tid til å spille i den pos.

Som Ingar nevnt over.Berre kan være OK han men savner at vi gir flere sjangsen der,og det er mere enn 5 min før slutt av 2 omgang.Vi trenger å gi de yngre mere spilletid så det kan utvikle sine ferdigheter..Berre er på slutten.

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Hvem av disse ville du bytta han ut med da?
    34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 5 Aleksander Solli, 8 Abdurahim Laajab, 9 Sidoine Oussou, 21 Ahmed Suleiman
    Byttet med Achmed.. satt fellah som hengende spiss, og Achmed ut på vingen...

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Sid eller Ahmed ja.Og why not Sid? Kan umulig være et værre alternativ enn Berre uansett.
    Så man skal prøve noen bare for å prøve? Ahmed er uansett midtbanespiller, ikke spiss.

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Originally posted by MadsAndre View Post
    Sid eller Ahmed ja.Og why not Sid? Kan umulig være et værre alternativ enn Berre uansett.
    Berre er ikke gæærnt så lenge han leverer,men savner litt det at vi slipper til de nye oppadstormende litt mer enn de siste 5.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Tja, hadde sikkert vært spennende, men må si jeg foretrekker Berre kontra en som knapt har spilt fotball i år.

Det er forresten jævla viktig å unngå gule kort på Hæstad, Pusic og Nordvik i dag - Molde venter på lørdag.

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Oussou,får jo aldri vist hva han kan hvis han aldri får sjansen,utover 5 kjiipe minutter før slutt!

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Originally posted by donny View Post
    34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 5 Aleksander Solli, 8 Abdurahim Laajab, 9 Sidoine Oussou, 21 Ahmed Suleiman
    Oussou,får jo aldri vist hva han kan hvis han aldri får sjansen,utover 5 kjiipe minutter før slutt!

Leave a comment:

• donny
    replied
    Originally posted by Askim View Post
    Berre starter som vanlig :-(

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by Askim View Post
    Ja det er lost case for min del.Eneste man kan håpe på er at Berre legger opp..until then,han har fast klippekort hos MA uansett

Leave a comment:

• Askim
    replied

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Sid sitter også på benken, ikke dårlig

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Vålerengas lag borte mot Odd Grenland kl. 19.00: Hirschfeld - Larsen, Muri, Ogude, Thomassen - Fellah, Hæstad, Zajic, Pusic - Berre, Nielsen
    Ogude i forsvar? Ikke mangel på kraft i midten der men hurtighet derimot..ellers viktig med 3 poeng i denna kampen så vi greier å henge med øvre delen av tabellen.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Vålerengas lag borte mot Odd Grenland kl. 19.00: Hirschfeld - Larsen, Muri, Ogude, Thomassen - Fellah, Hæstad, Zajic, Pusic - Berre, Nielsen

Leave a comment:

• MadsAndre
    replied
    Comoyo er knall det.Ser kampene der selv når de ikke går på Max! Snart avspark.Satse på 3 poeng og bedring
    Viktig at MA velger å beholde det samme laget som sist..

Leave a comment:

• KristianV
    replied
    Jeg har sett de siste kampene på comoyo på ipaden, så tror det kanskje er slutt på silverlightgreia der. De er på twitter @comoyocom (tror jeg det var) og Facebook, . Bare å spørre.

Leave a comment:

Working...
X