Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Odd Grenland - Vålerenga 2-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; Odd Grenland - Vålerenga 2-3

Fyr løs og pop champagnen!

-jørn-
    (*´ェ`*)

Registrerte at Fagermo tok en Mourinho;idag tapte det klart beste laget!

Å jeg som var så dum å trodde at det gjaldt å score flest mål i fotballkamper!!!

Comment

Håvard Håvard Håvard!

For en SPISS! Marcus, hvem er du ?

Comment

Vi hadde så griseflaks som det er mulig da..gullhår i ræva til de grader.Flaks som får med oss 3 poeng.Men takk å lov at Håvard er i slag om dagen og straffet Odd for de feilene de gjorde.

Comment

Tja, må hvertfall poppe meg en Frydenlund etter de siste 20 minuttene hvor vi blir totalt overkjørt...

Håvard viser hvor jævla god han faktisk er blitt! Stygt redd for at vi ikke klarer å beholde han altfor lenge hvis han fortsetter i denne stilen.

Men for å være litt kritisk: Jeg synes det var litt svakt av Martin å kjøre det Fellah/Solli-byttet i en periode da vi ble veldig baktunge. Ble ikke noe mindre baktunge akkurat etter det (men Solli gjorde sakene sine bra når han kom inn)

Kjedelig også med Ogude. Håper ikke det er noe alvorlig; vi er litt sårbare for skader når jeg ser dagens benk. Bra kjemping av guttaboys igjen; fotballkamper varer i 90 minutter.

Plutselig var det ikke så fælt å lese Tippeliga-tabellen lenger

Comment

Håvard Håvard Nilsen, oh oh oh oh oh! Stavberg og Steinar N. kan finne seg noe annet og drive med.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
              Registrerte at Fagermo tok en Mourinho;idag tapte det klart beste laget!
              Nuvel, alt i alt var nok Odd best, bortsett fra når det kom til det viktigste i en fotballkamp -- nemlig det å score mål.

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

Fy faen for en slitekamp! Jævlig bra nerve, og mye som minnet om ran - selvsagt enda deiligere!
                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                  Jeg velger å tro at kunstgresset teller litt ifbm at de er slitne. Vål'enga pleier jo aldri å spille bra på kunstgress, så en seier i dag var deilig!

Syns heller ikke det var straffe den Odd fikk, men den de ikke fikk er mere klar, selv om om spilleren også må ha henda en plass.
                  Güven er sleip og Simon er klønete. Begge to er like gode. Er litt moro at Güven faller fremover, når han blir holdt bakover.
                  (Tar med en quote fra den stengte tråden) Jeg så det samme, og så at Güven brukte armen først for å dytte Simon unna. Simon tar instinktivt tak i armen til Güven, seff er det urutinert men likevel tror jeg mange midtstoppere ville gjort det samme, om ikke annet bare for å ikke falle.

Når det gjelder den de ikke fikk straffe for, så virket ikke den klar for min del. Hvor skal armen være? Den armen ballen treffer er foran kroppen hans, og er ikke regelen noe slikt som "unaturlig posisjon av armen"? Nilsen i studio påstod den var klar fordi han oppnår en klar fordel av det, men er regelverket formet slik?

Uansett, godt gjennomført kamp, kun 3 dager etter forrige borteseier, med stort sett samme laget. Virket som flere på banen var slitne på slutten, så det bør nok komme noen endringer til lørdag hvis vi skal ta poeng mot Molde. Håper Ogude blir klar til den kampen.

Synes også MA hadde et ærlig og godt svar på spørsmål om seieren var fortjent ;-)
                  "90 prosent av alt jeg har tjent på fotballen har jeg brukt på sprit og kvinner, resten har jeg sløst bort" - George Best

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                    Vi hadde så griseflaks som det er mulig da..gullhår i ræva til de grader.Flaks som får med oss 3 poeng.Men takk å lov at Håvard er i slag om dagen og straffet Odd for de feilene de gjorde.
                    Jepp, takk gudene for Håvard og flaks (eller kampfiksing?)

Satser på at Svenske-Mafiaen ser gode penger i å fikse hjemmeseier i vår neste kamp mot Molde, for vi må nok heve oss ganske mye for å fikse den biffen. Alternativt så må Molde senke seg (kanskje RævBK tapet knakk spiriten?). Vi får se.

Uansett, 3 poeng er alltid godt!
                    Nielsen er jo en drøm og leverer nesten alltid varene, sammen med Hirschfeld (assist! :->). Synes også Doffen, Larsen og Fellah skal ha cred i dag; leverer godt og gjorde også det i forrige match. Thomassen synes jeg faktisk også tegnet seg på cred-lista i dag, gjorde seg mye mer bemerket (med positivt fortegn) i dag enn på lenge.

Berre... hvor har du blitt av? Vi venter på at du skal dukke opp!

Og, igjen, Nielsen. For en spiller og i tillegg, så ydmyk og jordnær! 50-års kontrakt nå!

Comment

Håpløst og la dem komme til så mange innlegg, og samtidig la gamlefar-Johnsen gjøre hva han vil i boksen. Vi burde vel spilt med bredere kanter, men hvem faen bryr seg. Tre DEILIGE poeng, gutta har fått en fantastisk moral etter oppvasken!

Comment

Originally posted by Kjeksen View Post
                        (
                        Når det gjelder den de ikke fikk straffe for, så virket ikke den klar for min del. Hvor skal armen være? Den armen ballen treffer er foran kroppen hans, og er ikke regelen noe slikt som "unaturlig posisjon av armen"? Nilsen i studio påstod den var klar fordi han oppnår en klar fordel av det, men er regelverket formet slik?
                        Helt uenig med Nilsen. Så vidt jeg har kunnet se på repriser er armen foran mage. Tviler på at ballen hadde gått gjennom kroppen til Larsen om ikke armen hadde stoppet den. Den kula hadde blitt stoppet uansett hva Fagermo og andre bønder måtte mene.
                        Vi er Vål'enga!!

Comment

Synes dømminga var sånn passe - flere svake avgjørelser begge veier men det ble sånn noenlunde likt fordelt. Håper Hirsch bare fikk en vond lårhøne? - likte ikke å se han halte utpå der. Og ja - Håvard - for en herlig spiller!
                          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Enig! Og for meg så så det ut som at ballen traff ham i overarmen/skulderen på den armen han brukte til å dempe fallet med. Hva er vel mer naturlig posisjon enn en arm som strekkes ut for å dempe et fall?

Synes også MA hadde et ærlig og godt svar på spørsmål om seieren var fortjent ;-)
                            Def! Synes Martin ofte bommer på exit-intervjuene, men akkurat det spørsmålet nagla'n :-)

Comment

Tja, da vet Odd hvordan vi har følt det etter flere kamper på Ullevaal siste året. Der har vi ofte hatt 70% ball og blitt kontret i senk. Litt mange innlegg og vi greier ikke trille ball nok til å komme ut, men akkurat i dag driter jeg i det. Denne seieren kan bety utrolig mye for høstjakten, uansett fortjent eller ikke! Og vi fikk ett annulert! Nå må det rulleres til Molde kampen. Veigar, Marcus, Suleman og Dawda er vel brått aktuelle fra start.

Comment

Working...
                              X