Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Vålerenga - Molde 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; Vålerenga - Molde 1-2

Bittert, her hadde vi fortjent bedre.

-jørn-
    (*´ェ`*)

Bittert, men herlig å se gutta kjempe for laget og spille god fotball. Jeg er overbevist om at vi igjen er på rett vei
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Veldig deilig å se samholdet i laget og vinnerviljen, selv om det ikke holdt helt inn. :-D

Comment

molde var skikkelig ræva. hvis vi fortsetter dette så blir det nok bedre, men tror vi kan glemme medalje, da skal kamper som denne hvor vi er best vinnes dessverre.

Du er flink til å rygge Muri det skal du ha
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Han burde heller ha tatt det gule kortet og klipt ned, tror jeg :-P

Comment

Synes Nordvik spilte en bra kamp idag!!

Comment

Ikke noe tap jeg depper lenge over.
              Er snarere tvert imot stolt over å se innsatsen og viljen som gutta viser. Thumbs up!
              2 av 3 ok bytter av MA, men skjønner fortsatt ikke at han kan finne på å sette inn Berre sentralt...

Målet vi scorer, er noe av det flotteste jeg har sett i hele TL så langt i år.
              Vi hadde fortjent bedre, ja. Men det er enda altfor tidlig å oppsummere sesongen.
              Molde har dessverre for oss Angan som på en god dag er helt rå. I dag hadde han en god dag

Har ikke sett noen repriser - men ble vi snytt for en straffe, eller ikke da en Molde-spiller fikk/tok ballen i armen innafor 16m i 2. omgang?

Og enig i at Nordvik spilte en bra kamp - bl.a. måten han kaster seg inn og blokker en 100%-sjanse, var det klasse over!

ALLE GUTTA!

Comment

Vi ble klart snytt for straffe alle ser det, kommentatorene og vi på TV, men aldri dommerne syns vi var mye bedre enn Molde totalt sett, synd vi ikke putta på sjansene, trodde lenge på ett poeng å det hadde vært greit, derfor er det så surt å tape.. Men Gutta har fighter viljen som vi har etterlyst, syns jo det er er urettferdig med tap, men sånn er fotballen.. Vi hadde fortjent poeng i denne kampen, men det positive er at vi spiller faktisk god fotball i tillegg til å være defensive, ikke Drillo fotball, gutta bør være stolte av seg selv, uansett tap, fortsetter vi denne utviklingen blir vi vonde å møte, Hvorfor har ikke enga råd til å kjøpe Marcus pedersen?? han og håvard på topp, hadde jo vært konge!! god kamp a henge, synd marginene ikke var på vår side! ÆRE VÆRE!!!
                Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                  Er snarere tvert imot stolt over å se innsatsen og viljen som gutta viser. Thumbs up!
                  2 av 3 ok bytter av MA, men skjønner fortsatt ikke at han kan finne på å sette inn Berre sentralt...

Målet vi scorer, er noe av det flotteste jeg har sett i hele TL så langt i år.
                  Vi hadde fortjent bedre, ja. Men det er enda altfor tidlig å oppsummere sesongen.
                  Molde har dessverre for oss Angan som på en god dag er helt rå. I dag hadde han en god dag

Har ikke sett noen repriser - men ble vi snytt for en straffe, eller ikke da en Molde-spiller fikk/tok ballen i armen innafor 16m i 2. omgang?

Og enig i at Nordvik spilte en bra kamp - bl.a. måten han kaster seg inn og blokker en 100%-sjanse, var det klasse over!

ALLE GUTTA!
                  Av familiære årsaker jeg ikke råder over, fikk jeg ikke sett kampen i dag, men etter å ha sett klippene på VIF.NO, må det være lov til å stille store spørsmålstegn med Muri's innsats på seiersmålet. Jeg blir GÆERN av at den mannen aldri takler. Å la Angan få gå og gå der, er miniputtfotball og knapt nok det. Muri bør låses inne på et rom med 24/7 visning av gamle klipp med Norman "Bite ye'r legs off" Hunter fra Leeds' glansdager. Utover det kan jeg ikke uttale meg om innsats, men alle jeg har vært i kontakt med virker rimelig fornøyde tross tap (!) og da må jo noe ha blitt gjort riktig tross alt. Alt vi trenger nå er å stable på beina en fire-fem seiere på rad, noe som i Kokosligaen vil være en bragd, og som vil ta oss store jafs oppover på tabellen.
                  Vi er Vål'enga!!

Comment

henge= enga.. hehe gikk litt fort)
                    Ære Være Vål`Enga

Comment

Jeg klarer ikke å være sur eller lei meg etter et slikt tap. Dette gikk bedre enn forventet og mye bedre enn kampen mot ODD. Selv om vi har ballen mindre, mener jeg vi er bedre enn Molde. Molde er et av de mest kyniske lagene i serien og dette er andre sesongen de ligger og venter på motstanders feil og påfølgende kontringer - også på hjemmebane. Jeg synes ikke det passer seg for en regjernede seriemester, men det har også vært noe av Manchester Uniteds vinneroppskrift i alle år.

Vi viste en vilje til å vinne ballen også med høyt press så litt torpedofotball fikk vi se. Fellah har virkelig tatt tak i VPGs fravær og jeg forventer at han per definisjon er fast på laget nå.

Jeg har også ment lenge at Muri bør ta på seg et gult kort så han blir ferdig med den rekorden sin for det virker som om han for alt i verden ikke skal pådra seg gult kort og det går utover spiller hans.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                        Enig. Berre var usynlig der ute. Vi mistet litt da han kom på

Comment

Vi var bedre enn Molde, men hva hjelper det når det er mål som teller. Og de blir det mange av med forsvaret vi klarer å stille opp med. Dessverre så er mine fordommer mot Molde bare blitt sterkere, for et møkkalag. Siden NFF hadde baller ved å gi Ivers bot får vi håpe dagens drittsekk, Joshua Gatt, også kan vente seg en innbetaling i posten. Dommeren gjør selvfølgelig ikke noe.

Skal vi lære noe av dagens kamp må det være at Fredriksen spør Røkke hvor mye ekstra støtte koster?

Comment

Er enig i at gutta hadde fortjent seier i dag og samholdet ser skikkelig bra ut. Muri må nå snart slutte å rygge helt inn i mål!!!,gjelder for så vidt hele forsvaret,men Muri står jo klin gærne med kroppen på målet. Han står jo med brystet mot sidelinja og da inviterer han angan til å innover mot midt og dermed blir Muri bakpå som må snu seg rundt. Hadde Muri stått med bryst mot midten haddehan hatt kontroll og mest sannsynlig blokkert skuddet,eller angan måtte gått ut/vekk fra mål og fått mere skrå skuddvinkel. Håpløst av Muri. Første målet er det bojan som blir stående isteden for å støte ut og blokkere skuddet som går i stolpen. NÅ MÅ DEM SLUTTE Å RYGGE OG VÆRE PASSIVE BAKOVER.Gleder meg til1august og vi får inn nye "panzer"Gonzales, det trengs !!! , men nå er det mer og mer gøy å se Vålenga spille!!!

Comment

Nice try but no cigar
                              Irriterende å sitte igjen etter denne kampen uten noenting å vise for det. Mye positivt. Mange personlige feil før moldes siste gåll.
                              Fra der jeg satt så det ikke ut som det sto H på tippekupongen til dommern, var ikke den handsen soleklar?

Comment

Working...
                              X