Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Stabæk - Vålerenga, Nadderud stadion, søndag 22. juli kl.16.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Stabæk - Vålerenga, Nadderud stadion, søndag 22. juli kl.16.00

Vi møter STB igjen allerede nå til helgen. Blir en spesiell dag, som også vil bli markert med ett minutts stillhet før kampen sparkes i gang. Merk dere at avspark er 16.00! Håper og tror at vi for en gangs skyld vinner borte mot Stabæk, etter oppløftende spill og resultater de siste ukene! Håper personlig også at vi starter med Håvard og MP på topp, som henholdsvis kant og midtspiss, med tanke på VPG sine ræva prestasjoner det siste året! Hva tror dere?

Billettinformasjon her. Noen som kjenner billettstatus og hvor man steller seg? Er litt sent ute denne gangen...

Ses på Nadderud! (Forutsatt at det er billett igjen til meg)

Stabæk mønstrer for øvrig uten Vegar Eggen Hedenstad som ble solgt til Freiburg i dag.

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
      Vi møter STB igjen allerede nå til helgen. Blir en spesiell dag, som også vil bli markert med ett minutts stillhet før kampen sparkes i gang. Merk dere at avspark er 16.00! Håper og tror at vi for en gangs skyld vinner borte mot Stabæk, etter oppløftende spill og resultater de siste ukene! Håper personlig også at vi starter med Håvard og MP på topp, som henholdsvis kant og midtspiss, med tanke på VPG sine ræva prestasjoner det siste året! Hva tror dere?

Billettinformasjon her. Noen som kjenner billettstatus og hvor man steller seg? Er litt sent ute denne gangen...

Ses på Nadderud! (Forutsatt at det er billett igjen til meg)
      Blir vel mye av den samme formasjonen som de kampene med seier.. 4-4-2 med en slags diamant på midten...
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Er vel liten tvil om at vi MÅ vinne denne kampen hvis vi skal ha noen forhåpninger om medalje i år. Tragisk at klubben ikke klarte å ta oppvaskmøtet FØR sesongen, så vi kunne hatt innsats og glød fra første match, og vært med fra start. Blir vanskelig å ta igjen forspranget nå.

Comment

Tippekonkurransen for denne runden er klar:

http://forum.klanen.no/entry.php?42-...nga-(runde-16)

Lykke til!

Comment

Slike kamper må vinnes! Tror på gørrkjedelig slitekamp der vi trekker det lengste strået.

Comment

Har troen på en kjempekamp av oss jeg, med Håvard og marcus på topp, 0 - 4 eller noe, kanskje i overkant positiv men har trua.

Comment

Originally posted by Askim View Post
                Har troen på en kjempekamp av oss jeg, med Håvard og marcus på topp, 0 - 4 eller noe, kanskje i overkant positiv men har trua.
                Fortsett med å være positiv! Optimisme smitter mer enn man skulle tro! Selv om gutta på banen ser ut til å feile hver gang noen her på forumet nevner hvor høyt vi klatrer på tabellen hvis vi vinner neste kamp

Comment

YR: Værvarsel time for time for Bekkestua, Bærum

http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html
                  https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Er det mulig å kjøpe billett på stadion?

Comment

Originally posted by NorCan View Post
                      Er det mulig å kjøpe billett på stadion?

Helt sikkert i svingen i hverfall. 50 spenn.

Comment

Vålerengas tropp mot Stabæk:

1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3, Andreas Nordvik, 4 Andre Muri, 5 Aleksander Solli, 6 Simon Larsen, 10 Veigar Pall Gunnarsson, 11, Morten Berre, 15 Joachim Thomassen, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 19 Marcus Pedersen, 20 Dawda Leigh, 22 Martin Pusic, 23 Kristofer Hæstad, 24 Nicolai Næss, 26 Bojan Zajic, 30 Kamer Qaka

Skjeldent dårlig liv på forumet før en kamp... Er det datoen? Eller er folk rett og slett på ferie?

Forøvrig; er det kurant å komme seg fra Bekkestua T til Nadderud?

Comment

Originally posted by way_ View Post

Forøvrig; er det kurant å komme seg fra Bekkestua T til Nadderud?
                          Ja, det er 5 min å gå.

Comment

Er veldig mange som har ferie nå, så det er nok derfor det er lite aktivitet på forumet selv reiser jeg til det store utland klokka 19, bor litt langt unna nadderud, så må se på PC, eller går den på TV?? noen som vet?? pc n min begynner å bli sliten så streaminga fra dagbladet.no er Ikkje bra dette er en kamp vi MÅ og SKAL vinne. ÆRE VÆRE!!! God kamp folkens
                            Ære Være Vål`Enga

Comment

Den går på TV2 Sport 4 meg bekjent.

Skal selv se den på Comoyo.no hvor den er gratis for CD-kunder.

-jørn-
                              (*´ェ`*)

Comment

Working...
                              X