Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Stabæk 1-3 Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Stabæk 1-3 Vålerenga

Fyr løs.

Personlig reagerte jeg på at nok engang velger en journalist å legge til grunn for spørsmålene sine at vi var heldige.

Bra av Martin å sette han på plass, hvis ikke blir det bare kok med oppfølgingsspørsmålene.

Nå må vi bare få tak i en erstatter for Marcus Pedersen..

Da er vi utrolig nok oppe på 5.plass og tapet mot Molde er utjevnet etter bare 1 runde. Hvisomattedersomatte vi hadde slått dem...

Comment

Er vel første gang i år vi vinner en TL kamp med mer enn 1 mål? Nuff said.

Vi blir presset vel hardt i begynnelsen av 2.omgang. Et bedre lag hadde straffet oss hardt.

Larsen med sin første, fin måte å gjøre opp på for blunderen i forrige kamp. Marcus goaler 2, uten
      egentlig å gjøre så mye annet.

Forsvaret vårt er fortsatt litt shaky. Thomassen blir totalt fraløpt på Stabæks mål, men iom. at han må ut like etter med skade, så ser jeg gjennom fingrene med den Midtbanen gjorde en god kamp, men lot godeste Stengel må litt for mye tid i mellomrommet.

5.plass på tabellen, ja. Hvem hadde trodd det for noen uker siden?

Comment

Flott med seier! Synes vi var jevnt over gode. Pusic var en hest i positiv forstand. Men kan noen fortelle meg hvorfor $$ sang "Adam Larsen Kwarasey"?

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
          Er vel første gang i år vi vinner en TL kamp med mer enn 1 mål? Nuff said.
          Vi slo vel han derre Ulf fra Sandnes 2-0?
          mvh

Ogni M

Comment

Deilig med seier på banen! Tragisk med VIF på tribunen! Hva skjer? Greit vi er delt i 2, men det er vi da på hjemmebane også? Trenger ikke synge kano med 2 forskjellgie sanger uannsett.! Var god kok og stemning blant oss første del av førsteomgang med. å kalle ikaros m.fler miniklanen. Men det burde fortsatt slik utover og ikke bare vært et forsøk av og til som virka som om en kanosangkvartett prøvde å synge.

Comment

Originally posted by Mujahedin View Post
              Flott med seier! Synes vi var jevnt over gode. Pusic var en hest i positiv forstand. Men kan noen fortelle meg hvorfor $$ sang "Adam Larsen Kwarasey"?
              Finner vistnok svaret på VG nett forum, kanskje grunnen til reaksjonen i fra Marcus.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                Da er vi utrolig nok oppe på 5.plass og tapet mot Molde er utjevnet etter bare 1 runde. Hvisomattedersomatte vi hadde slått dem...
                Ja hvis-om-atte-dersom-atte-viss-vass-pølsevev-snikk-snakk, så hadde vi vært ett poeng bak Molde og Rosenborg, og like bak Godset som sikkert sprekker. Med andre ord ett poeng bak gullmedaljen

Problemet er det samme som i fjor; poengene (vi burde tatt) på hjemmebane, for borte i år så er det kun Rosenborg som har vært bedre. Dette er var vel den 3dje borteseieren på rad! I 2010 hadde vi statistikken 13-2-0 hjemme.

Uansett, det var en litt rar kamp. Og må ha vært den minst ekstatiske borteseieren jeg noen gang har vært med på. Føltes litt som å vinne 1. runden i køppen. Men det var fin jovial stemning på tribunen; "vestbredden" sang "minklannen (klapp, klapp, klapp)" til oss (Gaza), og vi sang om hvordan vi (store baller) runka, i motsetning til "vestbredden" (små baller) runka.
                Joda det var en fin tur på landet, og Sinom Larsen fikk vel en slags revansj for blemmene sist med en fin scoring.

Comment

måtte se denne kampen på PC hørte jo ikke klanen kun stabukk supportere, deilig med 3 poeng, vi var effektive, men ikke gode i dag, bønda var helt på høyde syns jeg, men de var inneffktive.. må gire opp flere hakk til Neste kamp Fellah morsom å se på i dag litt ego til tider, men en god fotballspiller, Lars gjør også noen bra redninger deles ikke ut stilkarakter i fotball, men vi var så mye bedre mot Molde, sånn vi må spille fremover.. Hadde det vart rosenborg hadde de fått straffe garantert, tenker på situasjon med Fellah, vi er enga å får aldri straffer , minner om soleklare straffer mot odd og Molde, Pusic jobber og jobber, men syns han har masse balltap, Bojan også...

Hvorfor kan vi ikke få trøim til å kjøpe pedersen til oss da, jævlig synd!! Og nå er han på hugget
                  Ære Være Vål`Enga

Comment

Jada, hyggelig dette og mandag 30. kommer Brann til Ullevål. De kommer med "halvt" lag, Austin skal vel sone..

Overkjøring!

Comment

Originally posted by metallica View Post
                      Hvorfor kan vi ikke få trøim til å kjøpe pedersen til oss da, jævlig synd!! Og nå er han på hugget
                      Veldig synd at han forsvinner, men tror uansett om man hadde hatt penger til å kjøpe'n så hadde han nok dratt tilbake. Skulle jo ønske han hadde gjort som Tarik. Blitt i Tippeligaen, storspilt og kommet inn på landsen. For så å satse på og dra til en større klubb enn å sitte på benken i Vitesse. Uansett deilig med 3 poeng og 5. plass gitt. Du verden...hvem skulle tro det? Håper trønderne avgir poeng mot bøffla i morgen sånn at luka opp blir mindre!

Comment

Sju mål begynner vel faktisk å nærme seg et respektabelt antall, og det på et lag som ikke akkurat har vært superbra. Jeg har en følelse av at MP virkelig kan slå til her, men nå blir det desverre ikke slik. Han er nok ikke interessert selv heller.

Comment

Ikke et fyrverkeri av en fotballkamp, men det er egentlig aldri skummelt heller. Selv om Stabæk er litt frempå. Vi lager like mange mål som vi får poeng uten at det heller engasjerer stort. En fin og trygg dag på jobben.
                          Jeg tok noen bilder fra kampen, de ligger her.
                          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

http://mobil.tv2.no/sport/fotball/ti...n-3837518.html

Herregud TV2 på sitt beste

Comment

Herlig med 3 poeng hjem til Oslo.
                              God stemning!

Vil trekke fram Martin Pusic med gedigen arbeidsinnsats.

Så stolt Så Vålenga
                              EVIG VIF

Comment

Working...
                              X