Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Veigar føler seg dårlig behandlet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veigar føler seg dårlig behandlet

(Fra NRK-sporten)
    Vel.. Du har vel ikke akkurat spilt kalas-fotball, spesielt ikke i dag. Å rusle etter løse pasninger fører ikke til annet enn at du ikke får tak i ballen. Elendige mottak og merkelige bevegelser.. "Hvor erre blitt av Gunnarson, hvor faen erre blitt av han?"
    Ikke syt - syng!

Originally posted by Cucharacha View Post
    (Fra NRK-sporten)
    Vel.. Du har vel ikke akkurat spilt kalas-fotball, spesielt ikke i dag. Å rusle etter løse pasninger fører ikke til annet enn at du ikke får tak i ballen. Elendige mottak og merkelige bevegelser.. "Hvor erre blitt av Gunnarson, hvor faen erre blitt av han?"
    Link: http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.8254112

Comment

Men, hvis det stemmer at klubben ikke har støttet opp rundt Veigar i overgangssaken, er det helt horribelt av ledelsen. Da er det ikke å forvente at mannen skal prestere som han pleide..

Veldig trist hele greia. Veigar er en trivelig kar og en super spiller, det bare funker ikke hos oss..
      Ikke syt - syng!

Comment

Forstår lite når slikt dukker opp i media. Snakker trenere og spillere ikke med hverandre? Det handler om å forbedre prestasjoner - og du bør trener og spiller ha et opplegg for å nå målet. Eller er det noe essensielt jeg misser her?

Comment

Men, hvis det stemmer at klubben ikke har støttet opp rundt Veigar i overgangssaken, er det helt horribelt av ledelsen.
          Hvor i all verden har du det fra??

Faktum er at i de to siste kampa så har Veigar fått tillit fra start og misbrukt den begge gangene. Han som kom inn for ham, har på like lang/kort spilletid scora tre mål.

Sånn sutring som det her er bare tull, er du god nok så får du spille. Er du ikke god nok så er det ikke trenerens skyld.

Comment

Denne sutringen til media er bare håpløst, i alle fall når det kommer fra en fyr som spiller ræva og har gjort det hele sesongen.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Hvor i all verden har du det fra??

Faktum er at i de to siste kampa så har Veigar fått tillit fra start og misbrukt den begge gangene. Han som kom inn for ham, har på like lang/kort spilletid scora tre mål.

Sånn sutring som det her er bare tull, er du god nok så får du spille. Er du ikke god nok så er det ikke trenerens skyld.
              Se intervjuet en gang til... Han sier jo rett ut at han har stått alene i det.
              Ikke syt - syng!

Comment

Farvel Veigar. You are the weakest link.

Du er feit, dårlig og syter i media.

Nok et dårlig kjøp med andre ord. Det er vi vant til.

Comment

Ja det er jo dette jeg har sagt lenge. VPG må strykes medhårs, ellers trives han ikke.

Comment

Hada Veigar!!
                    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

overraskende så mye drittslenging en av spillerne våre får her.

merker jeg blir varm og stolt av dere.

spesielt Sankt Hallvar og Onico.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        overraskende så mye drittslenging en av spillerne våre får her.

merker jeg blir varm og stolt av dere.

spesielt Sankt Hallvar og Onico.

Virkelig?

Om drittslenging er å påpeke at sutring til media er håpløst når det kommer fra en mann som spiller ræva og blir bytta ut, så skal jeg ikke si mye framover....

Comment

Hvis det er slik at klubben (som evt er de som har gjort noe galt i overgangssaken - ikke VPG) ikke har stått han bi i den saken, så er det klart kritikkverdig.

Når det gjelder VPGs prestasjoner så regarete jeg på at han fikk en hel time mot Molde, jeg synes han var utrolig svak. At han er frustrert skjønner jeg, men at det skal være mangel på sammenheng mellom prestasjon og spilletid skjønner jeg ikke... Det er i så fall i hans favør.

Og for øvrig bør interne saker tas internt, skjønner ikke dette behovet for å vaske skittentøy i media - er kommunikasjonen så dårlig til daglig at man må snakke sammen via media i helgene?

Comment

Begynner å tro VPG er en spiller som kun lykkes i Stabæk. Falt totalt gjennom i Frankrike. Er han i ferd med å gjøre det samme her? Har han ikke vært mye skadet? Og når han har spilt har det ikke akkurat gnistret av han.

Fra utsiden kan jeg ikke helt se at han har stått så alene i overgangssaken heller. Det har jo vært minimalt med fokus på personen VPG og desto mer på Haakensen, klubbene og personer hos Stabæk. Det har vært en vanskelig sak for mange, men det virker litt rart at VPG føler han ikke har fått støtte. Spesielt siden de han beskylder ikke har støttet han har vært i enda hardere vær selv.

Kjenner jeg egentlig blir i dårlig humør av dette. Hvis VPG er sitert riktig da. Han må spille seg inn på laget med gode prestasjoner. Han er mer enn god nok hvis han er i form. Og han har fått sjanser til å vise seg frem, uten å ha grepet dem.

Hvis det er alle andre enn VPG sin skyld at VPG ikke er i form så bør man vurdere å avslutte samarbeidet. Spesielt når man tar dette i mediene. Dette kan man FINT ta på kammerset.

Comment

Se intervjuet en gang til... Han sier jo rett ut at han har stått alene i det.
                              Se intervjuet? Er det video av det?

Er det teksten du refererer til så tror jeg du misforstår litt:
                              – Det er ikke godt for selvtilliten, man blir lei av dette her. Den saken har vært kjedelig. Da jeg kom tilbake etter sommerferien, bestemte jeg meg for å jobbe hardt og gjøre det bra, men jeg føler ikke at jeg har fått den støtten som jeg trenger. Jeg føler jeg har vært veldig alene med å rette opp alt som har skjedd rundt meg. Det har vært tungt, vedgår Pall Gunnarsson.

Det burde vært et mer tydelig punktum etter "den saken har vært kjedelig". For den manglende støtten hører med i det som kommer etter dette (at han har trent bra etter sommerferien). Altså, han har trent bra, jobba hardt, men ikke fått den støtten han trenger for å komme tilbake for fullt. Og at han må rette opp dette med at han blir kalt feit og sånn.

For han har jo ingenting med overgangssaken å gjøre. Dette er jo klubbene som har håndtert og ingenting spilleren måtte eventuelt rette opp i (noe jeg ikke har sett han har gjort heller).

Comment

Working...
                              X