Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Veigar føler seg dårlig behandlet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dreadedbyfew View Post
    Problemet er bare at dette tydeligvis ikke håndheves konsekvent i klubben vår. Spillere som Dawda og Berre spilte jo bortimot rubbel og bit av kamper den første halvdelen av denne sesongen, uansett hvor elendige de var.
    Det var jo mye fordi det ikke fantes spillere som var i bedre form enn disse. Da det kom bedre spillere, blei begge vraka. Nå har jo verken Dawda eller Morten spilt noe særlig i det siste.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
      Her er jeg faktisk helt enig med Martin. Spillere skal ikke ha klippekort uansett hvor ræva de spiller.

Problemet er bare at dette tydeligvis ikke håndheves konsekvent i klubben vår. Spillere som Dawda og Berre spilte jo bortimot rubbel og bit av kamper den første halvdelen av denne sesongen, uansett hvor elendige de var. Har vel også gamle eksempler på at klippekort-ordningen har eksistert lenge i Enga...
      Selvom du synes en spiller ikke gjør det bra, betyr jo ikke det at spilleren faktisk spiller elendig.

Er ingen klippekort fenomen i Vålerenga. Dawda og Berre er dyktige på sine måter.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Har forsøkt å ta meg en bolle, men blir så provosert. Få pallen langt vekk fra Vålerenga. Mentaliteten stinker like mye som fremgangsmåten. Det er ødeleggende for spillergruppa. Det er en stor prestasjon om dagens tropp i det hele tatt klarer topp tre, så vi trenger ikke dette nå.

Comment

Originally posted by // haz View Post
          Tipper han forsvinner til en mindre klubb med en gang det blir mulig, blir den assistkongen han en gang var, og media får 'nok et eksempel på en spiller som ikke passet under MA'.
          Er det egentlig så mange av dem? Hussain lyser vel ikke opo Tippeligaen for et FFK i nedrykksform. LIS preger i alle fall ikke overskriftene for Godset, selv om de gjør det veldig bra. Strandberg har ikke tettet forsvaret for RBK og DFH bøtter ikke inn mål for samme klubb.

Media elsker jo å skrive negativt om Vålerenga, men i farten kommer jeg ikke på noen som har forlatt oss som jeg ønsker tilbake. Virker som vi treffet bra på hvem vi ønsker videre og hvem som må bort. Uten at jeg mener VPG må bort. Han må bare gå i seg selv og innse at han, som alle andre, må prestere. Martin holdt på å miste jobben for noen uker siden. VPG må da skjønne at klubben må prioritere kortsiktige resultater, fremfor å la han spille seg i form. Man tar det uansett ikke gjennom NRK. Og når konkurrenten har scoret tre på like lang tid er det jo nesten komisk å klage.

Men det skjønner Veigar også selv. Brett opp ermene og kjemp deg tilbake i form og på laget. Og snakk for guds skyld med sjefen din ansikt til ansikt og ikke gjennom avisene. Regner med at dette var siste gang vi hørte noe sånt.

Comment

Latterlig av tjukken.Se å ta deg en ekstra runde på treninga og KOM DEG I FORM! Enn å syte å klage som en annen diva.Overvektig og total mangel på innsatsvilje er hva som slår meg når det kommer til VGP..isteden for å kjempe om plassen å vise mere vilje for å ta plassen tilbake velger han heller å legge seg ned å grine som en annen unge.Kan ikke fordra slik mentalitet! Men virker som det skurrer litt mellom MA og bolla.Ville ikke sjokkert meg om han forsvinner snart,med tanke på åssen han har prestert og holdningene han viser så vill jeg si good riddance(sikkert svindyr i lønn også)

Comment

Når du blir prioritert foran Marcus Pedersen til å starte kampen, og ikke får til noe som helst, og MP scorer to mål i sin omgang, og laget ditt akkurat har vunnet, så går du ut i media og sutrer over MP får spille i stedet for deg (samtidig som det foregår en minnemarkering etter fjorårets terroraksjon), så er det noe alvorlig galt! Dersom VPG kun kan prestere under en type spillestil, uten konkurranse fra andre spisser, så har han vært utrolig heldig med å ha den suksessen han har hatt.

Comment

Herlig. Enda mer harmoni i Enga om dagen. Fy f så drittlei jeg er av å lese om negativitet rundt klubben.

Comment

Working...
                X