Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bieber-suppe i Enga-kamp (avlegger av kamptråden)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bieber-suppe i Enga-kamp (avlegger av kamptråden)

Som om ikke rimibowl var nok, nå lokker rimi folk med justin beaver konkurranse.
    http://www.vif-fotball.no/news/artic...eber-billetter

Kjenner jeg blir oppgitt
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

så vidt jeg har forstått fremkaller denne Fisting Beaver hysteriske tilstander.
    er 20 billetter nok til å skape kaos?

jeg syns ville vært jævlig flaut om ullevall var fylt opp av fjortiser som svimer av hver gang de trekker pusten.
    brannfansen kan tyne oss for dette i lang tid. og med rette.
    dette er en skam. det er flaut og uverdig.
    om det er gjort i beste mening hjelper ikke.
    de som har godtatt dette utviser en total mangel på forståelse for hva fotball generelt og enga spesielt handler om.
    snakk om å selge sjela si.

også lurer dem på.hvor det blir av folk..

Comment

Er dette bieber-greiene så fryktelig fælt som noen her skal ha det til? Det er tross alt snakk om noen uskyldige billetter. På alle hjemmekamper deler man ut gavekort på pizza, så "utenom-vårelengska" gaver har vi lang erfaring med.

Tenk på at dette er første NorwayCup-uka og at det trolig kommer mange kids som trolig aldri har vært på en stor fotballkamp før, og hvertfall ikke sett selveste Vålerenga! Så la nå kidsa ha disse billettene som litt sukker på pillen.

OM du skulle være så (u)heldig å vinne en billett så er det bare å gi den vekk til nærmeste unge. Evt fyre den opp og legge seansen på YouTube.

Comment

Originally posted by way_ View Post
        Er dette bieber-greiene så fryktelig fælt som noen her skal ha det til? Det er tross alt snakk om noen uskyldige billetter. På alle hjemmekamper deler man ut gavekort på pizza, så "utenom-vårelengska" gaver har vi lang erfaring med.

Tenk på at dette er første NorwayCup-uka og at det trolig kommer mange kids som trolig aldri har vært på en stor fotballkamp før, og hvertfall ikke sett selveste Vålerenga! Så la nå kidsa ha disse billettene som litt sukker på pillen.

OM du skulle være så (u)heldig å vinne en billett så er det bare å gi den vekk til nærmeste unge. Evt fyre den opp og legge seansen på YouTube.
        Det går vel på hva som er kjerneverdien til Vålerenga, og hva man ønsker at klubben skal være. At Ullevaal fylles av fotballinteresserte/fotballgærne unger under Norway cup er mye mer innenfor dette enn å lokke fjortisjenter til å kjøpe et lodd til JB konsert. Det burde være en nedre grense for hva man kan gjøre i markedsføringens navn.

Comment

Jeg trodde først tilbudet var sånn at hvis du kjøpte billett til Vålerenga-Brann, så fikk du med en Justin Bieber-billett gratis. Hadde DET vært tilbudet, så hadde jeg nok dratt til Valle og kjølhalt Breen & co.

Når det derimot kun er en trekning av et visst antall billetter, så er det faktisk ikke så ille. Det er jo trekninger om signerte Enga-drakter, DFDS turer, Peppes gavekort etc. uten at folk leer på øyelokka. Men når det er Bieber-billetter, så går folk bananas fordi de på død og liv ikke vil assosieres med fyren.

Fordelen er at mer folk på kamp = mer penger i en (sikkert) slunken kasse. Ulempen er obviously at det nok vil bli stille som graven fra våre nye fans siden de nok heller vil sitte på Twitter og Facebook og fjase med andre beliebers enn å faktisk se på kampen.

Så litt ambivalent til dette "tilbudet" er jeg nok.

Comment

problemet her er vell att man markedsfører kampen med han fjortismagneten, mens kampen er satt i andre rekke.
            enga-drakter, peppes og dfds er aldri brukt som trekkplaster i promoteringa av en kamp?

Comment

Originally posted by way_ View Post
              OM du skulle være så (u)heldig å vinne en billett så er det bare å [...] fyre den opp og legge seansen på YouTube.
              LOL!
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Må jo egentlig si at jeg ikke blir alt for kvalm av dette stuntet, selv om det er rettet mot alle norges fjortisjenter, dette gir de positive assosiasjoner til vålerenga samt kan jo hend at vi får dratt noen ekstra supportere på sikt av dette. Må jo huske at etter hver fjortisjente så kommer det ca. 3,5 fjortisgutter diltende bak, kan jo hende vi får "konvertert" en del på sikt :P
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
                  Som om ikke rimibowl var nok, nå lokker rimi folk med justin beaver konkurranse.
                  http://www.vif-fotball.no/news/artic...eber-billetter

Kjenner jeg blir oppgitt
                  Dette er jo noe helt annet enn Rimibowl ( som forøvrig fikk en ganske annen form etter de så reaksjonene fra supporterene) Om de lodder ut biletter til DFDS Seaways eller en konsert spiller da overhodet ingen rolle.
                  Da må vi begynne å ta stilling til om Skeidar har lekre nok møbler til å være sponsor også. Eller om bare Tannum har gode nok penger for oss.

Comment

Originally posted by Fernet View Post
                    Dette er jo noe helt annet enn Rimibowl ( som forøvrig fikk en ganske annen form etter de så reaksjonene fra supporterene) Om de lodder ut biletter til DFDS Seaways eller en konsert spiller da overhodet ingen rolle.
                    Da må vi begynne å ta stilling til om Skeidar har lekre nok møbler til å være sponsor også. Eller om bare Tannum har gode nok penger for oss.
                    Men det er en stor forskjell her. Om dem gir ut noen premier fra DFDS, Peppes eller hva det skal være så får man plutselig vite det på stadion. Her "selger" dem Beverproduktet for å lokke folk til Ullevaal!

Comment

Originally posted by enga View Post
                      Men det er en stor forskjell her. Om dem gir ut noen premier fra DFDS, Peppes eller hva det skal være så får man plutselig vite det på stadion. Her "selger" dem Beverproduktet for å lokke folk til Ullevaal!
                      Å herregud, ta deg en bolle. Det har skjedd værre ting et de "lurer" folk til Ullevål. La kidsa på Norwaycup ha noe å glede seg til i tillegg til kamp mot Brann.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        Å herregud, ta deg en bolle. Det har skjedd værre ting et de "lurer" folk til Ullevål. La kidsa på Norwaycup ha noe å glede seg til i tillegg til kamp mot Brann.
                        Ta deg en bolle selv a. Jeg sa hva som er forskjellen ikke om jeg er imot eller for dette "stuntet"!

Comment

Originally posted by enga View Post
                          Ta deg en bolle selv a. Jeg sa hva som er forskjellen ikke om jeg er imot eller for dette "stuntet"!
                          har prøvd å finlese teksten din, og konkluderer med at jeg ikke forstår det du skriver.

beklager hvis dro "bolle uttrykket" på deg.

forøvrig mener jeg at mange kids på norway cup kan ha noe å glede seg til nå, synes disse premiene er helt ok. det har skjedd verre ting, f.eks at håvard kanskje forlater oss..
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Ser ut som de fleste er så opptatt av at det er fjortissjenter som liker bieber. Så da lurer jeg på hva folket her definerer som en fjortissjente. Kjenner/vet om mange mange bieberfans som er over 17 år. Når jeg var på bieber-promoen med ei dame i oslo. Så var det hovedsaklig menn på båtene. Såklart er det bare småjenter i frontrekkene. Men det er mye andre mennesker og. SÅ må vi i tilleg huske, at de aller aller fleste fjortisjentene har billett alt. Så det er mer sannsynlig at den eldre bieberfansgarden tar turen innom.

Comment

Working...
                            X