Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Håvard Nielsen solgt til Red Bull Salzburg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Håvard Nielsen solgt til Red Bull Salzburg

Bekreftet!

http://www.salzburg12.at/2012/07/sal...a-und-nielsen/

Pressekonferanse nå kl 13:00

http://www.redbullsfan.tv/

Viking bekrefter at Berisha er solgt. Da kommer nok Enga om en liten stund. Jævlig synd for Håvard som tar et merkelig klubbvalg, men sånn er det. Vi får ta penga og hente Djurdjic.

Comment

Haha. Klassisk VIF dette. Kan garantere at disse pengene ser vi IKKE og skal dekke underskudd som kommer etter ett elendig styret har trodd vi skal spille Barcelona fotball.

Dette gjorde skikkelig vondt...

Comment

Håpløst!

Vi selger unna alt som heter ungt talent og henter avdanka profiler.
        MP forsvinner snart. Hvem f skal score mål for oss da

Comment

Originally posted by way_ View Post

Fyyyyyyy faen... Tror jeg må kaste opp.
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
            Spyr jeg også! Blir rett og slett oppgitt! Mister litt lysten på dette her..... Engasjementet mitt er i alle fall på et historisk lavnivå! Dette styret er totalt handlingslammet!

Sa ikke Håvard at han ville skrive under ny kontrakt nå nettopp? Snakk om å drite på leggen!

Jeg forstår at folk gjerne vil komme seg ut, men til Østerrike liksom... er vel nesten kun penga og den korte "overgangen" til Tysk fotball som frister tenker jeg. Østerrike er i alle fall ikke noe bedre enn Norge i fotball.
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
              JEG OGSÅ!!!!!! dette er jo faen meg den dårligste nyheten vi kunne få!!!! hva tenker de på oppe på valle? hvem skal lage mål nå :'(

Comment

Østerrike ????????

Comment

Originally posted by ReeZ View Post
                  JEG OGSÅ!!!!!! dette er jo faen meg den dårligste nyheten vi kunne få!!!! hva tenker de på oppe på valle? hvem skal lage mål nå :'(
                  Sitter og ser på pressekonferansen nå.

Er som et vondt mareritt å se Håvard sitte der og svare på spørsmål om hans nye klubb..

http://www.redbullsfan.tv/live/media.../page/live=204
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by ReeZ View Post
                    Konè .. erhm.. vent nå litt.
                    Ære være Vålenga

Comment

Hva med å bruke penga til å få Justin Bieber som pauseunderholdning?
                      Tenk hvor mye folk det kommer da a...

Comment

Til dem som evt. lurer på om overgangen til Salzburg er et steg opp fra Tipppeligaen: I ble de nr. 2 i sin gruppe i Europa League, 3 poeng bak Bilbao, foran PSG på målforskjell (10 poeng på 6 kamper).

(Og ja, jeg vet at de nettop tok en Lillestrøm)
                        Sportsquizer og Vikingsupporter

Comment

Så langt stakk den lojaliteten... Gutten ville jo skrive ny kontrakt for kort tid siden.
                          Et merkelig karrierevalg,ligaen i Østerike er på nivå med Tippeligaen

Hvor mange mill fikk du for dette Håvard?

Comment

Nå er det pressekonferanse og selvfølgeliger alt på tysk. Nielsen svarer så godt han kan på litt dårlig engelsk. Berisha svarer bedre for seg.

Nå er det bare å hive seg på intensivt tyskkurs Hr Nielsen! For i Østerike er det ikke en kjeft som snakker engelsk og det forventes at man prater tysk.

Nå er jeg spent på om Lunde har blitt rundlurt eller ikke...

Comment

Originally posted by mbruun View Post
                              Konè .. erhm.. vent nå litt.
                              jeg frykter en ny topp spiss fra Georgia eller lignende mest lyst til å grave meg ned med ett par flasker sterkt å glemme fotball for nermeste fremtid!!!

Comment

Working...
                              X