Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Brann 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Brann 1-1

Alt om kampen her.

Merkbar forskjell i guts og innsats etter omlegging av stil og utlufting oppe på Valle, og det er positivt.

Positive ting:
    - Veigar gutser innledningsvis og viser tydelig at han ønsker å spille seg inn på laget. Vil kanskje litt mye, og faller av etter hvert.
    - Pusic jobber som en gærning kamp etter kamp og blir stadig bedre.
    - Bojan. Dritflink til å løse opp på midtbanen.
    - Fellah. Driblefant..rå i dag!
    - Marcus. Så god i 4-4-2 at vi helst burde beholdt han. Også hatern Bergen.
    - Trøkket fra 228, særlig de første 20 av hver omgang(?)

"Utviklingspotensiale":
    - Bergen bygd på generelt grunnlag
    - I dag skal jeg være enig i at Dawda kanskje ikke var på toppnivå.
    - At 10.000 mennesker unisont roper "Nei!!" når egne spillere driter seg litt ut...fortsette å synge hadde vært bedre
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Blandede følelser. Dette var en kamp vi skulle ha vunnet, men gitt det gutta leverte så klarte jeg ikke å være misfornøyd med uavgort. Det merkes allerede at det er tynnt i front, og nå blir det enda værre.

Fatter ikke hva det går av Veigar, virker som selvtilliten er helt borte. Han hadde riktignok noen gode glimt, men for det meste så plasserte han seg feil, klarte ikke hente inn ballen - eller fomla den bort når han endelig fikk tak i den. Vondt å se på.