Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FK Haugesund - Vålerenga fredag 3/8 kl 19

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ait, kampen er ferdig. Åpner en pils og tenker ikke mer på det. Det er fint vær ute og damene strutter sine pupper. Så om ikke humøret er det, så er ihvertfall øllen kald.

Skål gutter.
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

• Dette må vel begynne å bli pinlig nok? Møkk ræva fotball. Scorer på våre få sjanser. Selger bestandig våre beste som erstattes av spillere kun blinde hevder å være gode. Gleder meg til noen nå kommer med spørsmålet om hvorfor Dawda ikke spillte. Bare se forrige kamp mot Brann da. Feilpass som holdt på ende med scoring feil vei samt nesten selvmål, dette på kort tid. Og nei, det er ikke først gang.

Comment

• Jeg hadde tenkt å skrive at det var en bra prestasjon av gutta å komme tilbake fra 0-2. Så klarer vi faen ikke stille noe så elementært som en frisparkmur, noe som gjør at vi blir sittende igjen med null nada nix.

Kjenner at jeg er mildt sagt forbanna på alle nå. Spesielt han retarderte banemestern i Haugesund samt den retarderte dusten som dømte kampen. Kan jo også ta med de retarderte kommentatorene til MAX som sikkert tilter alle og enhver.

Takk for i år, nå kan nok denne sesongen skyldes ned i dass! Hjelper ikke at dere klarer et bra comeback i 2.omgang når dere glemmer at en kamp varer i 90+ min!

Comment

• Originally posted by dreadedbyfew View Post
          Takk for i år, nå kan nok denne sesongen skyldes ned i dass!
          Nå? Sesongen har vært over siden juni, akkurat som i 2011, 2009 og 2008.

Dette er så trist. Vålerenga SKAL være med og kjempe om gullet hvert eneste år!!

Comment

• Originally posted by Jaffa View Post
            Nå? Sesongen har vært over siden juni, akkurat som i 2011, 2009 og 2008.

Dette er så trist. Vålerenga SKAL være med og kjempe om gullet hvert eneste år!!
            Handler fotball og sesongen kun om å vinne gull?
            Så fort vi ikke har sjansen til det, så er sesongen over?

Greit at vi har forventninger til laget,men får vel være måte på tabloid vinkling.

Synes gutta med Fellah i spissen gjør en god opphenting i dag,men urutine på slutten gjør at vi taper på skøytebanen der borte i vest.

Snart så får vi offensive forsterkninger+Gonzalez i forsvaret.
            Da blir ting bedre igjen.
            EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Oslo-ess View Post
              Handler fotball og sesongen kun om å vinne gull?
              Så fort vi ikke har sjansen til det, så er sesongen over?

Greit at vi har forventninger til laget,men får vel være måte på tabloid vinkling.
              Tabloid vinkling? Det er jo fakta.
              Mannen i gata gidder vel ikke dra på kamp for å se et lag kjempe om 7-10 plasser.
              Vi SKAL være i toppen, noe klubben og ikke minst Martin har sagt - år etter år.
              Fotballen handler ikke kun om gull, men for oss, med vårt budsjett og vår spillerstall, handler det om å kjempe i toppen hele veien.
              Men la oss nå heller si at vi ikke når målet vårt, og at vi heller kan begynne å tenke på neste sesong - er det greit kanskje?
              Hvis så, er jo sesongen ferdig .....
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Mulig det er litt barnslig av meg, men oppe i hodet mitt har det festa seg en tanke om at vi ble bortdømt i sluttminuttene. Det starta med at Chuma ble snytt for et klart frispark på hjørnet av Hagesunds 16 meter, som også skulle gitt gult kort til Haugesund-spilleren. Derfra og ut fikk vi nada fra dommern og Haugesund fikk nokså mange tvilsomme frispark. Når begge lag er slitne og gampefotballen setter seg, så er det denne type ting som bikker avgjørelsen den ene eller andre veien.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• Kanskje vi heller skal bruke pengene fra Håvard på å kjøpe det sportslige apparatet til Haugesund.

Haugesund: To debutanter. To mål.

Enga: To debutanter. Dvs. Det skulle vært to, men vi har ikke klart å få dene ene spilleklar selv om han har vært klar i x antall mnd. Nummer to ut med krampe, og ser ut til å trenge en stund på å tilpasse seg.

En ting er at MA kanskje ikke er den største treneren, men det hjelper jo heller ikke at resten av apparatet rundt suger gamle baller. Selge er vi jo flike til dog, og ett par slike kamper til så er vel Fellah og i utlandet.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
                    Mulig det er litt barnslig av meg, men oppe i hodet mitt har det festa seg en tanke om at vi ble bortdømt i sluttminuttene. Det starta med at Chuma ble snytt for et klart frispark på hjørnet av Hagesunds 16 meter, som også skulle gitt gult kort til Haugesund-spilleren. Derfra og ut fikk vi nada fra dommern og Haugesund fikk nokså mange tvilsomme frispark. Når begge lag er slitne og gampefotballen setter seg, så er det denne type ting som bikker avgjørelsen den ene eller andre veien.
                    Det er mye mulig at det er barnslig, men i så fall er vi like barnslige begge to for nøyaktig det samme slo meg.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                      Tabloid vinkling? Det er jo fakta.
                      Mannen i gata gidder vel ikke dra på kamp for å se et lag kjempe om 7-10 plasser.
                      Vi SKAL være i toppen, noe klubben og ikke minst Martin har sagt - år etter år.
                      Fotballen handler ikke kun om gull, men for oss, med vårt budsjett og vår spillerstall, handler det om å kjempe i toppen hele veien.
                      Men la oss nå heller si at vi ikke når målet vårt, og at vi heller kan begynne å tenke på neste sesong - er det greit kanskje?
                      Hvis så, er jo sesongen ferdig .....
                      Hvis mannen i gata eller rett og slett VIF-supportere (som deg) faktiskt går på hjemmekampene og støtter laget så får klubben bedre økonomi.
                      Da slipper vi å selge unna like mye til utlandet og laget blir bedre.

Men la oss snu på det og se på f.eks England:

Mange lag der som aldri har en sjanse på gull men likevel har fulle tribuner.
                      Det handler om å være trofast til klubben sin selv om det ikke alltid vinner.

Forøvig vil jeg si at hver kamp er spennende og vi kan jo enda kjempe om E-cup plasser i år.
                      EVIG VIF

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                        Haha.Og dette skal være den beste stallen MA har hatt? Var vi så elendige før eller lever MA i en fantasi verden?
                        Hvor mange spillere har gått ut etter at han sa det? Faen heller, greit nok å være sur på Andresen, men du kan ikke ta en kommentar fra mars og kjøre den som om han sa den i august.

Comment

Working...
                        X