Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: FK Haugesund - Vålerenga Fotball 4-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: FK Haugesund - Vålerenga Fotball 4-2

Hva kan man si? En fotballkamp varer til dommeren blåser av. De som dro var heldig med været, i det minste.

Fullstendig lavpanne å tape denne kampen, når vi hentet inn 0-2. Hva slags promille hadde vedkommende som dirigerte muren? Og hvorfor i hule helvete når ikke Bojan fram til 16-meterfeltet på frispark inne på Haugesunds halvdel, men sender ei lompe rett i luggen på førsteforsvarer? Og hvis ikke Muri snart takler som en mann klikker jeg!! Så drita lei av å se på at han løper ved siden av, avventende og passiv. HELVETE!!
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Muri er ikke god nok for fast plass og det får man bekrefta rett så ofte for tiden.Vi trenger å sette noen inn der som kan gi Muri fight om plassen,hvorfor ikke Næss eller Solli? Tror Muri hadde hatt sunt av å føle at han må virkelig krige om plassen.Kan være det han trenger for å ta seg opp!

Comment

Kjipt å tape.

Fikk bare med meg fra 55 min (på 0-2) og ut.
        Men syns Enga viste mye bra da de henta opp ledelsen. Og: Gutta viste at de kan score også uten Pedersen og Nielsen. DET var positivt. Innsatsen virka alt i alt bra den halvtimen + som jeg fikk med meg... retsen veit jeg ikke noe om...

Men så var det å spille helt inn + div. forsvarsarbeid da....
        Men ærlig talt. Ikke uventa å tape her. FKH har utvikla seg til å bli et bra hjemmelag - og de fleste reiser poengløse herfra

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
          Muri er ikke god nok for fast plass og det får man bekrefta rett så ofte for tiden.Vi trenger å sette noen inn der som kan gi Muri fight om plassen,hvorfor ikke Næss eller Solli? Tror Muri hadde hatt sunt av å føle at han må virkelig krige om plassen.Kan være det han trenger for å ta seg opp!
          Muri er tilbake på det nivået han var før vi leide han ut til odd for noen år siden! Alt annet en god nok. Pysete og veik i taklingspillet sitt og ikke en mann jeg ville hatt med i krigen annet en som skjold irriterende som faen at vi ikke er mer sjef i eget forsvar. griet nok at kollektivt har vi sluppet inn lite mål de siste sesongene men en mot en er Muri pysete!

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
            Ikke uventa å tape her
            Enig. Bare surt.

Originally posted by san Paolo View Post
            FKH har utvikla seg til å bli et bra hjemmelag - og de fleste reiser poengløse herfra
            Haugesund hadde før dagens kamp ikke vunnet hjemme siden 16. mai
            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Men de har vel bare tapt et par, tre kamper på hjemmebane siden de rykket opp. Er en vanskelig bane. Uansett jævlig surt å tape på overtid. Men forventningene var ikke store før kampen, spissituasjonen tatt i betraktning.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Men de har vel bare tapt et par, tre kamper på hjemmebane siden de rykket opp. Er en vanskelig bane. Uansett jævlig surt å tape på overtid. Men forventningene var ikke store før kampen, spissituasjonen tatt i betraktning.
                Forventingene var lave men blir like skuffa hver gang vi taper uansett!

vet aldri hva vi kan vente med dette laget...

Comment

Huff dette var no' dritt!! Lusent forsvarsspill, særlig av Muri. Nok en sesong langt under forventning.....faen!!!! Mitt kjære Enga

Comment

Synes Enga gjør en bra kamp egentlig. En kanonscoring av bosniern. Bra guts og innsats av Fellah spesielt, men flere også. Fantastisk bra skudd av Søderlund, selv om muren var ræva!

Comment

Er sånn det har vært i den meste av sesongen. Vi er like gode eller bedre enn 11 motspillere, men når vi har 14 å spille mot i tillegg til en av Eliteseriens dårligste baner, går det til helvete.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                        Er sånn det har vært i den meste av sesongen. Vi er like gode eller bedre enn 11 motspillere, men når vi har 14 å spille mot i tillegg til en av Eliteseriens dårligste baner, går det til helvete.
                        Vi kommer til flere store tjangser, med MP og HN fremme hadde sikkert det resultert i seier og mål. Er lov å d(r)ømme!

Comment

Originally posted by rolter View Post
                          Er lov å d(r)ømme!
                          Jeg drømmer om at vi har en like god manager / trener, som henter inn en debutant som skårer. Ikke en som ingen ser og til slutt blir byttet ut. Eneste er språket som ikke må følge med, jeg klarer ikke dialekten der borte.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                            Jeg drømmer om at vi har en like god manager / trener, som henter inn en debutant som skårer. Ikke en som ingen ser og til slutt blir byttet ut. Eneste er språket som ikke må følge med, jeg klarer ikke dialekten der borte.
                            Jaja, det er alltid trener/manager som er avgjørende i forhold til om en debutant scorer eller ikke. Kjent fotballfenomen det.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              selv om muren var ræva!
                              Var den det? Frisparket er så å si rett foran mål, vi burde kanskje hatt en spiller til i muren, men da ville Hirschfeld hatt enda vanskeligere for å se utgangen av skuddet. Frisparket er ganske enkelt veldig bra. Hardt, med en skru rundt muren. Det var jo én av tre sjanser til FKH i andreomgangen så en smule effektive der, altså.

Comment

Working...
                              X