Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ønskede treningskamper i pausevinduer sett med supporterøyne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm ser i alle fall dårlig ut for klubben jeg hadde ønsket om å se med 115 medlemer i norge

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
      I vintervinduet er det vel lettere å få besøk av klubber som selv har vinterpause, les tyske eller svenske lag? Å få inn storklubber som er i sesong i februar/mars er vel ikke så lett vil jeg tro.
      Tja, kommer på en og annen storklubb i Tyskland.

Comment

- Zenit St. Petersburg
        - RB Salsburg
        - Køben
        - Hannover
        - Barca

Comment

Originally posted by skog View Post
          Men hvor skal man spille? Du får ikke solgt mange billetter på Ullevål mot Hannover i Januar.
          Men Vallhall bør det vel være mulig å fylle.
          Tar gjerne smekkfull Vallhall mot tyske storheter i hele januar, jeg :-)

Comment

Ta feks La Manga Cup 2012 hvor vi spilte med Viking, Godset, FC Dnipro, FC Ekranas og FC Nordsjælland. Jeg blir ikke akkurat overbegeistret over motstanderne i den haugen der (ja godset leder serien), personlig så mener jeg at det burde være en mulighet for feks å få til en treningscup litt nærmere og med bedre/mer spennende motstand, eventuelt sette opp enkeltkamper med borteturrabatter for oss supportere til gressbaner utenlands. Dette kunne også vært en positiv ting for Klanen til å knytte bånd med andre lags supportere utenlands også.
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
              Ta feks La Manga Cup 2012 hvor vi spilte med Viking, Godset, FC Dnipro, FC Ekranas og FC Nordsjælland. Jeg blir ikke akkurat overbegeistret over motstanderne i den haugen der (ja godset leder serien), personlig så mener jeg at det burde være en mulighet for feks å få til en treningscup litt nærmere og med bedre/mer spennende motstand, eventuelt sette opp enkeltkamper med borteturrabatter for oss supportere til gressbaner utenlands. Dette kunne også vært en positiv ting for Klanen til å knytte bånd med andre lags supportere utenlands også.
              Enga skulle jo egentlig møte HSV i vinter. Hadde vært en fin tur det. Var vel snakk om at de skulle prøve å få den til på et senere tidspunkt også?

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                men hvor mange tusen tror dere vi kan klare å dra inn for f.eks. Arsenal eller Spurs? Hvor store er de Norske supporterklubbene?
                Spurs 3 343 medlemmer, Arsenal 5 972. Til sammenligning har Liverpool 37 598 og United 44 444. Andre:
                Leeds 4 126
                Chelsea 2 100
                City 1 567

Celtic 175

Comment

Tar meg gjerne en tur til Scotland for å drikke øl og se VIF-Celtic med billigbilett fra klanentravels :P Heller det en busstur til Ullensaker for å se VIF-Ull/kisa i oppvarmingen
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Vel, uavhengig av om vi snakker om showkamp eller treningskamp spørs det om f.eks. tyske lag synes det er stor stas å spille slike kamper midt på vintern... For 1. bundesliga er vinterpausen fra midt i desember til midt i januar, f.eks. Ikke all verden pause, spesielt om man tenker på at jul og nyttår er midt inne i denne perioden. Vet ikke hvor lang pausa er i Skottland, men Danmark har jo lenger pause. Personlig synes jeg treningskampen mot FCK er en koselig affære, med båttur og greier. Men kanskje vi skal unngå "Dubliners" midt i Strøget neste gang - den var litt upersonlig, liksom... =)
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Vinter og Sommer

Vinter:
                      Miniturnering med f.eks.
                      Hannover
                      FC København
                      Santos
                      New York Red Bulls
                      Vålerenga

Sommer:
                      Barcelona
                      Man Utd
                      Inter Milan
                      Vålerenga
                      Ajax

Eventuelt noen av disse:
                      Liverpool/Real Madrid/PSG
                      Tottenham/Chelsea/Arsenal/AC Milan/Bayern München/Juventus/LA Galaxy
                      Man må delta for å vinne

Comment

Working...
                      X