Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Odd Grenland 3-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by g-maZta View Post
    Fellah burde holdt igjen løpet sitt bittelitt til, så hadde det vært onside.
    Nei, dette må på Zahids kappe. Fellah sleit veldig rett før denne situasjonen og kunne knapt nok løpe. Det burde Zahid fått med seg og utfordret på egenhånd. Da han likevel valgte å spille Fellah, er det hans jobb å time pasninga, ikke Fellah som må time løpet sitt. Som Barrett på 2-0.

Comment

Originally posted by Viking76 View Post
      Satt på linje med denne situasjonen. Det var ikke offside. Fellah var på linje eller bak. Og Linjemann er i tvil, og da sier den uskrevene regelen at tvilen skal gå angripende lag til gode. Og han var veldig i tvil..
      Greit. Tipper du som så det live så det mye bedre en meg som fikk se det i reprise og slowmo.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        Greit. Tipper du som så det live så det mye bedre en meg som fikk se det i reprise og slowmo.
        Samma det vel.. det var nesten ihvertfall. Zahid får forhåpentligvis flere sjanser. Nå har 2 nye juniorer fått smake på nivået og det burde være bra inspirasjon og motivasjon fremover. Håper at dette gjør at de gjør det enda bedre på rekr. og at de tar mer ansvar der også. Grattis med debuten!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Nei, dette må på Zahids kappe. Fellah sleit veldig rett før denne situasjonen og kunne knapt nok løpe. Det burde Zahid fått med seg og utfordret på egenhånd. Da han likevel valgte å spille Fellah, er det hans jobb å time pasninga, ikke Fellah som må time løpet sitt. Som Barrett på 2-0.
          forsåvidt sant, jeg også tenkte bare "Gå sjæl Zahid!" og da hadde han nok scora.

Det hadde vi også gjort om samhandlingen hadde vært perfekt og Zahid hadde timet pasningen riktig.

Comment

Synd for Fellah at 50m skuddet bomma med en liten meter eller to, det hadde vært årets mål.
            Blir engstelig ved tanken på at han mulig forlater oss en dag

Comment

Originally posted by usbenga View Post
              Flott kamp av gutta i dag - god innsats, godt spill og flott resultat.

Alle som trodde at vi skulle eie Oslo etter at Lyn forsvant, de bør kanskje ta en realitetssjekk. Aldri har vel interessen for fotball vært mindre i Oslo. Jævlig synd, men likevel et faktum. Klanen virker ute av stand til å mobilisere, og de gangene klubben prøver å få nye folk til stadion så klages det.

Er en vond og nedadgående spiral vi er inne i.

Hehe, ja. Vi vet hvor mye du savner FC Lyn usbenga. At oppmøtet er labert for tiden, har ingenting med FC Lyn å gjøre, men med at veldig mange har mista troen på prosjekt Martin. Lykkes han snart, eller at vi får inn en ny trener som skaffer entusiasme og resultater, kommer folket igjen.

Ellers. Bra match av gutta!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                Hehe, ja. Vi vet hvor mye du savner FC Lyn usbenga. At oppmøtet er labert for tiden, har ingenting med FC Lyn å gjøre, men med at veldig mange har mista troen på prosjekt Martin. Lykkes han snart, eller at vi får inn en ny trener som skaffer entusiasme og resultater, kommer folket igjen.

Ellers. Bra match av gutta!

Trodde ikke det kunne bli så mye værre men der tok jeg faen meg feil. Vi må begynne å bli mere relevante i tippeligaen igjen! Skal veldig mye til nå for at dette IKKE blir MA siste sesong.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Hehe, ja. Vi vet hvor mye du savner FC Lyn usbenga.
                  Ville savnet LSK også, hvis de forsvant. Savner rivaliseringen, det er det mange som gjør, ikke bare jeg.

Comment

Ville savnet LSK også, hvis de forsvant. Savner rivaliseringen, det er det mange som gjør, ikke bare jeg.
                    Samme her, men hadde fint overlevd en sesong eller 2 uten kanari..

Comment

Det ideelle hadde vært om de rykket ned annenhvert år. Savnet hadde ikke vært stort i Adecco-året, og så kunne vi gledet oss over hvordan de slet i nedrykksumpa når de var innom TL

Comment

På en måte så er jeg enig..men samtidig gud å deilig det hadde vært å sett de der også daXD. Har en kompis som er LSK supporter, da har du flere solide grunnlag for å mobbe en kanari når de ligger der nede

Comment

Da er Tippekonkurransen omsider talt opp og resultatet ser du her.

Comment

Working...
                          X