Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Grorud mot Vif2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grorud mot Vif2

Hei, når starter denne i dag? Er det noen som har hørt noe tropp?

Originally posted by Viking76 View Post
    Hei, når starter denne i dag? Er det noen som har hørt noe tropp?
    Hvor finner man svaret på det, tror du?

Eksempelvis på klubben sine hjemmesider, kanskje? Kan det hende at det står der, eventuelt linkes til en side hvor det står når kampen starter?

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
      Hvor finner man svaret på det, tror du?

Eksempelvis på klubben sine hjemmesider, kanskje? Kan det hende at det står der, eventuelt linkes til en side hvor det står når kampen starter?

LD.
      Hadde det vært så lett LD. Når jeg gikk inn på rekrutt og termin liste på hjemmesiden kom jeg bare til start sida igjen

Comment

Hei,
        hjemmesidene fungerer når jeg tester her. Uansett kan du finne alle kampene her:
        http://www.fotball.no/System-pages/T...amentId=130244
        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by Viking76 View Post
          Hadde det vært så lett LD. Når jeg gikk inn på rekrutt og termin liste på hjemmesiden kom jeg bare til start sida igjen
          Aha, da skjønner jeg at det var litt vanskeligere enn som så. Det funker i hvert fall fint her også, så kanskje det er noe feil med nettleseren din ellerno?

Uansett - for å komme oss tilbake til topic - kampen starter 18.00 og spilles på Grorud Kunstgress.

Ang. troppen så har jeg ikke noe informasjon, men tipper dette blir offentliggjort i løpet av formiddagen.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Den starter 18.00

Comment

Her er troppen mot Grorud:

http://www.vif-fotball.no/team1news/...e-moter-grorud

Mikkel

Comment

Jeg hadde tenkt å tømme kontoen på hjemmeseier ettersom Kongshavn er ute og reservekeeper Engebretsen knapt nok når opp til tverrleggeren. Men så ser jeg Pusic og Dahl Hagen i troppen og da står jeg over spill. Det betyr vel et lag som dette:

Engebretsen
                Dahl Hagen, Solli, Næss, Andersen
                Qaka, Pusic
                Zahid
                Leigh, Ahmadi, Ibba

Reserver: Singh (k), Nije, Plassen, Benmoussa, Alba, Payasli, Blårud

Comment

Er dette banen som er rett ved Grorud senteret?

Comment

Denne nysigneringen, Andresen et-eller-annet, er ikke han i troppen? Hadde vært interessant å vite om det var kvalitet, eller om Follo har lurt oss

Comment

Originally posted by anderan View Post
                      Denne nysigneringen, Andresen et-eller-annet, er ikke han i troppen? Hadde vært interessant å vite om det var kvalitet, eller om Follo har lurt oss
                      Follo er bare glad de slipper de sky høye lønningene til denne avdanka fyren :P

Comment

hehe
                        jeg tror det er en bra signering. Hører at han er en leder på banen, og at det er kanskje det rekrutta trenger for å holde ut i lengre enn 70 minutter.

Comment

Er dette en av de kampfikserne jeg har hørt så mye om i ferien?
                          Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                          -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Grorud tok ledelsen etter 2 min - visstnok..
                            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Laget:
                              Engebretsen
                              Dahl Hagen - Solli - Næss - Andersen
                              Qaka - Pusic, Zahid
                              Benmoussa - Ibba - Nije

Dawda er mao vraka fra andrelaget... Nije har imponert voldsomt når han har kommet inn ved pause i de to siste kampa, 15 år så vidt jeg vet, veldig spennende. Ibba på topp...

Mål har det blitt også, dessverre som jeg frykta tidligere i denne tråden:

@Sotahjornet
                              Grorud - Vålerenga 2 Herrer
                              1-0 Maazouzi etter 2 min. #Oddsenligaen #keepertabbe

@Sotahjornet
                              Grorud med tre sjanser fordi Engebretse ike kan klarere med beina eller holde ballen. Vil ha inn Singh sporenstreks

Comment

Working...
                              X