Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Molde - Vålerenga 2-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by poiuy View Post
    Nå er Martin igang med å putte folk i feil posisjoner igjen. Bojan har ingenting å gjøre på venstrekant, Børven er spiss og ikke offensiv midtbane. At vi ikke prøver linken Fellah-Børven foran er merkelig, og Barrett er håpløst dårlig foran mål. Vi er langt unna et medaljelag i øyeblikket, selv om det tok seg opp i 2. omgang. 9. plass nå...
    Jeg er svært enig med deg at MA har begynt og sette folk i feil posisjoner igjen, kan ikke forstå hvorfor han skulle gjøre det i denne kampen, vet noen hvorfor? Hvorfor ikke bygge videre å det gode Barret og Fellah hadde, det var jo bra saker, to assist fra Barret. Også setter vi Børven i en uvant posisjon, også forventer MA at han skal bøtte inn mål?

Jeg er uenig med deg at Barret er dårlig, han kom til mange tjangser i kampen, og spillte bra sist til å være så ny. Børven bomma faktisk på mange flere 100% en Barret.

Det beste: Diamanka var knall gode, gleder meg til å se mere i fra Diamanka mot ULF (hvem kaller et fotball lag for Ulf?)
    Siden vi har opsjon på å kjøpe han, hva er da prisen? Nå skal man ikek ta helt av etter kun en spillt kampe, men av det jeg så, tror jeg dette er en kanon signering.

Det jeg ikke forstod var hvorfor de satte inn Berre? HVa var grunnen til det, at de satte inn Chuma kan jeg forstå, at han trenger kmap trening, men hvorfor Berre? Hadde det ikke vært bedre med en annen rekrutspiller, så de kan prøve seg, for løpet var jo kjørt alikevel.

Og hvor er Pusic??? Han burde ha blitt bytta inn mot Hæstad for å få fart.

Dette var svært taktisk bedregelig av MA, ikke rart vi ikke har fått noen uttalelser i fra han, for å bli overkjørt noe så til de grader var flaut
    enga4ever

Comment

Originally posted by nico70 View Post
      Nå håper jeg Thomassen er tilbake snart for Nordvik klarer jeg bare ikke mer
      Nordvik har karantene mot Ulf hvertfall. Så da blir det vel enten Thomassen eller BDH på venstrebacken... Nordvik holdt på drite seg ut mot Molde igjen med kort. Først fikk han fortjent gult kort. Så like etter meier han ned en Molde-spiller ved eget cornerflagg, og skulle egentlig hatt sitt 2.gule (griseflaks at ikke Moen tok det opp). Når det er sagt, så var hele forsvarsfireren på bærtur i kampen.

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
        Nordvik har karantene mot Ulf hvertfall. Så da blir det vel enten Thomassen eller BDH på venstrebacken... Nordvik holdt på drite seg ut mot Molde igjen med kort. Først fikk han fortjent gult kort. Så like etter meier han ned en Molde-spiller ved eget cornerflagg, og skulle egentlig hatt sitt 2.gule (griseflaks at ikke Moen tok det opp). Når det er sagt, så var hele forsvarsfireren på bærtur i kampen.
        Noen som veit noe om Thomassen?

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
          Først fikk han fortjent gult kort...
          Kan du si hvorfor det var fortjent? Det fikk ikke jeg med meg.

Jeg fikk bare med at det sannsynligvis var for munnbruk. Det var det kommentatoren også trodde. Og var det han sa så ille? Eller var det bare en overivrig dommer? (kanskje derfor han ikke ga gult i situasjon nr 2..)

Var det munnbruk må det tydeligvis ha vært ille all den tid snørrvalpene Voldemort og klysa Hoset for lov til å slenge med leppa kampen igjennom uten å se antydning av et kort...

Comment

MA til aftenposten:
            - Vi setter ikke sjansene våre - det gjorde de. MFK har vært bedre enn oss i år og ligger foran oss på tabellen. De har scoret over 70 prosent av målene sine på kontringer, noe de er fryktelig gode til og spiller mye på, sier Andresen.
            Litt overraskende at han har gjort den analysen, så ikke ut som han hadde tatt konsekvensene av den analysen hvertfall.

Comment

Originally posted by henrig View Post
              MA til aftenposten:

Litt overraskende at han har gjort den analysen, så ikke ut som han hadde tatt konsekvensene av den analysen hvertfall.
              Er vel gutta på banen som ikke klarte å følge opp det Martin Andresen sa! Han sa før kampen at angrepene må avsluttes, slik at de IKKE får kontringer imot.

Comment

Tippekonkurransen er omsider talt opp og resultatet finner du på som vanlig på bloggen:

http://forum.klanen.no/entry.php?46-...nde-20)&bt=522

Comment

Working...
                X