Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deadlineday 31.08.12

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deadlineday 31.08.12

Den offisielle deadlineday tråden.
    Her vil vi ha rykter om spillere inn og ut.
    Ikke fyll tråden med Carew spam (han har sin egen tråd) så sant det ikke skjer noe nytt rundt han.
    På selve deadlinedaydagen kan "vaskedama" vere nok som kilder. Vertfall når vi nærmer oss midtnatt og vi er desperate og mange av oss sikkert godt i gassen siden det er fredagskveld.

KJØR PÅ MED DEILIGE FERSKE RYKTER! SÅ GLEDER VI OSS I LAG!!
    BLØ

Originally posted by klansbonde View Post
    Den offisielle deadlineday tråden.
    Her vil vi ha rykter om spillere inn og ut.
    Ikke fyll tråden med Carew spam (han har sin egen tråd) så sant det ikke skjer noe nytt rundt han.
    På selve deadlinedaydagen kan "vaskedama" vere nok som kilder. Vertfall når vi nærmer oss midtnatt og vi er desperate og mange av oss sikkert godt i gassen siden det er fredagskveld.

KJØR PÅ MED DEILIGE FERSKE RYKTER! SÅ GLEDER VI OSS I LAG!!
    Selve deadline day blir nok ikke det mest spennende for vår del vil jeg tro. Vi spiller fotballkamp til kl. 21:00 og da er vel laget og støtteapparatet ferdig på Ullevaal etter kl. 22 en gang. Jeg vil tro de ønsker å få overgangene ferdig før det.

Comment

Ja . men kan bli spennende i timene før kampen hvem dukker opp i pausen?
      BLØ

Comment

Dagen før dagen. Lille transferdeadlineday er her. Kan vi begynne å bruke denne tråde i dag å i morgen? så får får vinduets siste 39 timer her!
        Kjør på ...
        Kommer John Carew ? Kommer en annen? kommer noen i det hele tatt?
        BLØ

Comment

Originally posted by klansbonde View Post
          Dagen før dagen. Lille transferdeadlineday er her. Kan vi begynne å bruke denne tråde i dag å i morgen? så får får vinduets siste 39 timer her!
          Kjør på ...
          Kommer John Carew ? Kommer en annen? kommer noen i det hele tatt?
          Jeg er ganske sikker på at det kommer en til. Enten om det er JC, noen av prøvespillerne eller han som MA var og tittet på i Bulgaria(?).

Comment

Originally posted by Sannerud View Post
            Jeg er ganske sikker på at det kommer en til. Enten om det er JC, noen av prøvespillerne eller han som MA var og tittet på i Bulgaria(?).
            Tror han var i Moldova! Tror også det kommer ihvertfall en til..

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Tror han var i Moldova! Tror også det kommer ihvertfall en til..
              Håper det ihvertfall. Kjenner jeg blir veldig skuffet om det ikke kommer noen i det hele tatt...

Comment

Da har vi ihvertfall signert en spiss på 18 år fra Nigeria da, velkommen til VIF Aaron: http://www.vif-fotball.no/news/artic...signerte-spiss
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                  Da har vi ihvertfall signert en spiss på 18 år fra Nigeria da, velkommen til VIF Aaron: http://www.vif-fotball.no/news/artic...signerte-spiss
                  det skrinlegger vell forhåpningene om Carew retur ihvertfall, er vell noen som jubler her inne da. Statistikken hans er bedre enn Chad sin ihvertfall og itilegg blir han beskrevet som en mann for fremtiden. Jeg håper det ikke blir samme historie som med Sid.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                    det skrinlegger vell forhåpningene om Carew retur ihvertfall, er vell noen som jubler her inne da. Statistikken hans er bedre enn Chad sin ihvertfall og itilegg blir han beskrevet som en mann for fremtiden. Jeg håper det ikke blir samme historie som med Sid.
                    Jeg vil vel tro at en afrikaner på 18 år trenger litt tid til å "klimatisere" seg, så vi bør vel ikke forvente all verden fra dag en. Kanskje JC kan være mannen en periode likevel...?

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
                      Jeg vil vel tro at en afrikaner på 18 år trenger litt tid til å "klimatisere" seg, så vi bør vel ikke forvente all verden fra dag en. Kanskje JC kan være mannen en periode likevel...?
                      Tviler sterkt på det. Tror ikke Carew er i matchform på en gooood stund. Han har jo vært på fest siden april! hehe

Comment

Skal vi flytte diskusjonen om Bojan hit som foreslått?

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Skal vi flytte diskusjonen om Bojan hit som foreslått?
                          Klokka er snart midnatt så da er det tid for deadline day her

Comment

ja rykter er rykter.deadlineday elsker rykter men kan ji kanskje vente med bojan til mere skjer?
                            BLØ

Comment

Er det noen her som sitter på listen over kamptroppen imorgen?

Comment

Working...
                              X