Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deadlineday 31.08.12

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Fart i seg selv er jo en bra egenskap. Ser ikke for meg at han blir en av hjørnestenene i laget nå i høst. Men at han kommer innpå og prøver å bruke hurtigheten til å snu kamper vi ligger under. Eller binder opp forsvarere når vi leder og prøver å ri på ledelsen.

Tror du "pinpointer" hvordan han er tenkt å brukes. Uten dra LSK unødig mer inn i tråden, så blir han nok brukt ganske likt som Bolly. Kommer inn siste 20-15 min og bruker ekstrem fart mot slitne backer. Noe hjørnestein har jeg vanskelig for å tru at han blir da han er såpass begrenset.

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
      I og med at Martin Andresen mener han kan gå rett inn på laget så, kan Rickets umulig være så ræva..?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10068494

Martin Andresen er vel den siste treneren i tippeligaen jeg ville brukt som målestokk for å bedømme spillerkjøp. Finnes det noen som har gjort mer rare kjøp en han?
      Men for ente gang, jeg har ikke sett han siden 2009, og som jeg har nevnt så kan han jo ha tatt flere steg som spiller siden da.

Comment

• Originally posted by BrunoLarsen View Post
        Martin Andresen er vel den siste treneren i tippeligaen jeg ville brukt som målestokk for å bedømme spillerkjøp. Finnes det noen som har gjort mer rare kjøp en han?
        Men for ente gang, jeg har ikke sett han siden 2009, og som jeg har nevnt så kan han jo ha tatt flere steg som spiller siden da.
        Han har da også gjort en del gode kjøp også? De dårlige og rare valgene har jo stort sett vært på topp, der ting gikk veldig galt da Koné viste seg å være skadet.

Uansett så vet jeg lite om han Bruno, jeg håper bare han evner å føre ballen i stor fart og at han er en like stort trussel som Shelton med ball i beina. For det var stort sett der jeg synes Shelton var fantastisk, og teknikken til Shelton har alltid vært bedre enn det folk her skal ha det til, problemet var å føre ballen i enorm fart der han noen ganger ble for rask for sitt eget beste.

Comment

• Han spiller på landslaget med Lars, regner med at han har litt peiling..

Comment

Working...
          X