Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Vålerenga - Sandes Ulf 4-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Vålerenga - Sandes Ulf 4-0

Originally posted by Bingokongen View Post
    Vi speller mot Ulf, men jeg må si vi har et bra lag nå.
    Fellah er helt knall. Han blir litt het i toppen etter scoringer og skyter mye. Jeg en av de som har syti mye over at vi 'aldri' skyter, så ikke misforstå... jeg er glad for at han tør avslutte. Kisen har jo en fantastisk fot
    Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Originally posted by Dybings View Post
    Er det bare meg eller ser Chad Barret ut som den tynne broren til Wayne Rooney?

Fremtidens spisspar på banen nå?
    Tja...jeg vil si han ser mer ut som T-1000-versjonen av Harald Brattbakk.
    "90 prosent av alt jeg har tjent på fotballen har jeg brukt på sprit og kvinner, resten har jeg sløst bort" - George Best

Comment

La oss ta det positive først:
      - Fellah får 11 av 10 mulige stjernepoeng i dag. Rocker ruffen av både Ulf og Bjørnar.
      - Alle gutta.
      - Nye spisser som putter og da sikkert pådrar seg tilfeller av selvtillit samtidig.

Negativt:
      - At jeg ikke fikk sett detta på stadion og dermed måtte ta til takke med Steinar Nilsen på Max.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Moro at Børven og Aron scorer,Diamanka ser også trygg ut med ball.Fellah outstanding.Mye bra,selv om vi dabber av i 2.omg.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
          Moro at Børven og Aron scorer,Diamanka ser også trygg ut med ball.Fellah outstanding.Mye bra,selv om vi dabber av i 2.omg.
          Det blir vel litt sånn når man leder 3-4 - 0. Begynner å spare litt krefter. Er vel ikke vits å kjøre 100% når man så og si er sikra seier.

Comment

Vært utenfor sivilasjonen i kveld, noe sted med høydepunkter? Ser bare Fellah, Fellah, Fellah på tekst-live.. Var han sååå god? Herlig når vår Maradona er i form.
            negativ optimist!

Comment

Aner en morsom høst nå. Fått heng på fjerdeplassen, men frem til bronse ser tøft ut. Det er derimot ikke helt umulig når vi ser på kvalitetene som vokser frem i dette laget.

Veldig mange gode prestasjoner i dag. Alle gutta - klapp klapp klapp!

Comment

Originally posted by Pagge View Post
                Vært utenfor sivilasjonen i kveld, noe sted med høydepunkter? Ser bare Fellah, Fellah, Fellah på tekst-live.. Var han sååå god? Herlig når vår Maradona er i form.
                Litt her:
                http://www.dagbladet.no/2012/08/31/s..._ulf/23203410/

Comment

Originally posted by Pagge View Post
                  Han var så god i dag ja
                  Ellers var hele laget gode, satt og skulle lage en liste over hvem jeg mente pekte seg ut som særlig positive ellers, men det ble hele gjengen til slutt...i dag så det rett og slett litt 2010 ut, rent bortsett fra at backene brukes aktivt i det offensive spillet.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Deilig å se løpet til Larsen på scoringa hans. FOSSER forbi S/U spilleren på vei frem. Har virkelig savna de lynkjappe kontringene hvor 3-4 gønner 150% på at dette blir en god mulighet. Kan ikke huske sist jeg så en god kontring av Enga..

Ellers godt å se at Aaron scorer i debuten, og at Børven får sin. Lite som skal til for å få igang en spiss.

Lover brukbart for høsten, selv om motstanderne i dag kanskje var av den enkle sorten.
                    negativ optimist!

Comment

Laget er merkbart bedre nå enn det var for bare noen måneder siden.
                      I dag var det en sann glede å se på fra tribunen

Dimanka på midten og Fellah til høyre lekte seg med motstanderen.
                      Synes også Doffen var god i dag.
                      Hele backfireren har full kontroll og liker svært godt at backene bidrar mer offensivt.
                      På topp synes jeg Børven var bevegelig og god.

Så stolt,Så Vålenga.
                      ALLE GUTTA!
                      EVIG VIF

Comment

Motstanden var kanskje ikke den aller beste, men du verden. Det ser veldig bra ut, festfotball de første 20. Mange nye spennende spillere, kanskje vi klarer 4 plassen likevel. Synes Fellah og Simon var våre beste idag, men jøss alle gjorde det bra i dag.

Comment

Flott kamp mot svak motstander. Fint spill, Berett og Fellah ser glade ut sammen. Bilder ligger her.
                          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

Det er ikke noen tvil om at Ulf var ræva i dag. Men spillerne må fortsatt gjøre jobben sin for at det skal bli 3 poeng. Og det gjorde vi. Spesielt gledelig at de to første målene var på kontringer; DET har vært mangelvare i år.

Deilig at både Børven og Samuel gjorde sine første Enga-mål ikveld. Og jeg er glad for at overgangsvinduet er stengt, ellers kunne vi mistet både Fellah og Diamanka etter kveldens overkjøring

La oss håpe at dette setter standarden for siste 1/3delen av sesongen!

SKÅL!

Comment

Fellah med årets mål? (video)

Comment

Working...
                              X