Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Rosenborg - Vålerenga 3-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg synes ikke dommeren var så ille i går jeg, med untak av ved andremålet så er det vel ingen store tabber.

Det Diamanka driver på med er så dumt at jeg ikke har ord, soleklart gult kort og når også det første gule er ok så kan man ikke gjøre noe med det. Man må også huske på at Diamanka også hadde en situasjon tidligere i kampen der han gjorde akkurat det samme og Edvartsen ga han en advarsel. Rett å slett idiotisk. Ellers så synes jeg han var litt får snill med RBK spillerne, de gangene vi faktisk fikk presset høyt ble det frispark uten at jeg synes noen av de situsjonene var så veldig klar.

Uansett så taper vi ball alt for ofte i går, det er tydlig at i en kamp som dette så trenger vi mer hurtighet i laget, blir ikke mye fart med Berrett, Fellah, Bojan og Børven.

Comment

Jeg sliter egentlig med å finne så mye positivt fra i går. Men noe småtteri var det:

- Vi holder bra følge med RævBK frem til første baklengs
      - Gudmund gjør det bra etter at han kom inn for Hirsch (håper dog ikke det er en alvorlig skade)
      - Aaron virket mye farligere enn Chad når han kom inn. Første 11'er snart?

Ellers er det helt natta. Spesielt skuffet over Diamanka som mistet huet fullstendig. Mer hypp på retur til Rayo Vallekonk? Synes også Fellah og Bojan var svake; de fikk til svært lite. Og jeg vet ikke om jeg orker å begynne på forsvarsrekka engang; da hadde det blitt mye banning og sverting (som det ble i sofakroken i går )

Når det gjelder Storhamar-kødden, så var han tydeligvis gretten over at laget hans ble knust i Get-ligaen dagen før. Og da gir det seg utslag i dømmingen hans (hvis man kan kalle det makkverket for dømming) Det skal dog sies at forventningene mine til Edvartsens innsats var veldig lave.

Og til Martin: Gjør noe, for faen! Likegyldigheten din irriterer meg grenseløst, og du er jo ikke i nærheten av å ha en Plan B når ting går åt skogen. Med 0-2 og en mann mindre så skal vi liksom bare kverne videre i samme sporet? Det holder ikke!

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
        Med 0-2 og en mann mindre så skal vi liksom bare kverne videre i samme sporet? Det holder ikke!
        Hva ville du gjort?

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
          Hadde bare Diamanka klart å se Barrett som stod helt fri på 5 meter litt ut i første omgang. 1-0 til Enga der og kampen kunne sett helt annerledes ut.
          Det er også litt tilfeldig at RBK ikke skårer tidligere. Vet ikke hvor mange ganger RBK-spillere får stå alene inne i vår 16-meter, og slikt blir det mål av til slutt.

Comment

Hvis Tromsø vinner i kveld er det bye bye 4 plass i tillegg. Bra jobbe Martin og gutta
            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
              Hvis Tromsø vinner i kveld er det bye bye 4 plass i tillegg. Bra jobbe Martin og gutta
              Jepp, da er det bye bye. Tromsø vasker gølvet med kanarisen nå. Håper sistnevnte rykker ned, så det i det minste kommer noe godt ut av 2012.
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                Jepp, da er det bye bye. Tromsø vasker gølvet med kanarisen nå. Håper sistnevnte rykker ned, så det i det minste kommer noe godt ut av 2012.
                Hæ? Kampene på Åråsen er jo de eneste sikre poengene de siste 6 åra, og den feteste kampen i sesongen å vinne.

Uansett, Edvardsen avgjør kampen i går. I forkant av 1-0 målet skjer det noe (i følge en kollega på jobben som ser det på TV) som tilsier frispark (og muligens rødt til Tarik) for Vålerenga. På 2-0 så er vel knottene til Prica ganske klart. Og fra der jeg står på tribunen så er det ganske klart at Chibuke kaster seg på frisparket som førte til 3-0.Og selvsagt kaster Chibuke seg, for det er en gavepakke til Edvardsen. Det vil jo få fokuset litt vekk fra de andre situasjonene som da blir mindre avgjørende.
                Mange her har sikkert rett i at RBK var bedre enn oss i går, men Edvardsen lot oss aldri komme til, og jeg satt med følelsen at våre spillere visste det, og ble preget av det.
                Betegnende for det hele var jo at Aaron var helt forvirra over at Chibuke fikk frispark på tydlig "sky diving". Fyren er fra Nigeria og er sikkert vant til litt av hvert fra hjemlandet, men fikk nok noen illusjoner brutt om Norge.

På den annen side så ga vi opp på tribunen litt lett også, visst var oppmøtet magert, men kan noen av dere her som er litt mer med forklare meg hvorfor Sirkus endte opp på utsiden av gjerdet?? Ble vi utpsyka av kjernen eller?

Comment

Originally posted by astoman View Post
                  I forkant av 1-0 målet skjer det noe (i følge en kollega på jobben som ser det på TV) som tilsier frispark (og muligens rødt til Tarik) for Vålerenga.
                  kan du utdype den litt mer om mulig?

Comment

Originally posted by astoman View Post
                    kan noen av dere her som er litt mer med forklare meg hvorfor Sirkus endte opp på utsiden av gjerdet?? Ble vi utpsyka av kjernen eller?
                    Synes ikke det er riktig av meg å gå inn i detaljer og hvorfor, men Sirkus og noen andre valgte selv å stå utenfor.

Comment

Tippekonkurransen er avsluttet og to deltakere klarte faktisk å ta flere poeng enn Vålerenga gjorde i denne kampen. Gratulerer til dere begge!

http://forum.klanen.no/entry.php?48-...nde-22)&bt=540

Comment

Har ikke så mye og si om kampen, for dette var en typisk RævBK - VIF kamp, vi gjør det ræva, vi makter ikke presset å spille mot dem. Det gjentar seg gang på gang.

Men nå MÅ Nordvik få forbud å spille mot RævBK, han ødelegger hver gang, skule nesten tro han gjør det med vilje.
                        Og MA MÅ forby tilbaspill til keeper, det gpr gærent gang på gang, nå må de snart lære, helt AMATØRMESSIG!!!
                        enga4ever

Comment

Working...
                        X