Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fylle opp tribunene mot Godset 5.oktober

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fylle opp tribunene mot Godset 5.oktober

Fredag 5. oktober tar Vålerenga i mot Strømsgodset på Ullevaal stadion.
    Til denne kampen håper vi så mange som mulig tar turen til Ullevaal stadion for å være med å lage fotballfest.
    I forkant dele ut verdikuponger. Verdikupongene gir to billetter til prisen av en og løses ut på Ullevaal stadion kampdag.
    Vi trenger hjelp til å distribuere verdikupongene ut til folket. Fra og med onsdag 3. oktober kan du hente en bunke kuponger på Bohemen, Vertshuset, Enga Bar & Cafe, i Sjappa på Oslo S og hos Vålerenga Fotball i Vallhall arena.

Del ut på skolen, i butikken, når du er på trening eller andre steder du ferdes og hjelp Vålerenga til å fylle stadion med feststemte og fotballglade supportere når Strømsgodset kommer på besøk.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...nger-din-hjelp
    Dette er et veldig bra tiltak rettet mot våre egne supportere så spre ordet.

Godset kjemper om gullet og kommer sikkert med mange bortesupportere.
    Det er Fredag og kan bli en perfekt start på helga med seier.
    Her er det bare å kjenne sin besøkelsestid og ta med en venn eller to.
    EVIG VIF

De får mye pepper, men dette er et bra stunt. Håper så mange som mulig bidrar.

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
      Fredag 5. oktober tar Vålerenga i mot Strømsgodset på Ullevaal stadion.
      Til denne kampen håper vi så mange som mulig tar turen til Ullevaal stadion for å være med å lage fotballfest.
      I forkant dele ut verdikuponger. Verdikupongene gir to billetter til prisen av en og løses ut på Ullevaal stadion kampdag.
      Vi trenger hjelp til å distribuere verdikupongene ut til folket. Fra og med onsdag 3. oktober kan du hente en bunke kuponger på Bohemen, Vertshuset, Enga Bar & Cafe, i Sjappa på Oslo S og hos Vålerenga Fotball i Vallhall arena.

Del ut på skolen, i butikken, når du er på trening eller andre steder du ferdes og hjelp Vålerenga til å fylle stadion med feststemte og fotballglade supportere når Strømsgodset kommer på besøk.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...nger-din-hjelp
      Dette er et veldig bra tiltak rettet mot våre egne supportere så spre ordet.

Godset kjemper om gullet og kommer sikkert med mange bortesupportere.
      Det er Fredag og kan bli en perfekt start på helga med seier.
      Her er det bare å kjenne sin besøkelsestid og ta med en venn eller to.
      Noen som veit hvor disse billettene gjelder for ? Altså hvor på tribunen ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
        Noen som veit hvor disse billettene gjelder for ? Altså hvor på tribunen ?
        Antar du får brukt ekstrabilletten på den samme tribunen du kjøper billett(1) på.
        Vi må jo fylle klanstribunene med høyrøstede supportere så her det bare å kjøre på.

Kan bli gøy dette og en fin opptur supportermessig.
        EVIG VIF

Comment

Bra tiltak!!!

Comment

Dette liker vi!

Alle mann til Ullevaal!!

Comment

Faktisk et veldig bra tiltak
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Faktisk et veldig bra tiltak
                Jepp, fortsett med det resten av sesongen sier jeg. Alle liker jo konseptet med å kjøpe 2 betal for 1

Comment

Bra tiltak, men viktig nå at så mange som mulig henter en bunke på Onsdag, og hjelper klubben. Ellers blir det ikke mye av.

Comment

Bra tilltak. Men savner noen ganger slike opplegg også rettet mot sesongkortholdere.
                    Der ligger det jo et kjempepotensiale; all den tid vi allerede har bilett og bør kunne få med oss andre om tilbudet er godt nok!

Comment

Originally posted by donny View Post
                      Bra tilltak. Men savner noen ganger slike opplegg også rettet mot sesongkortholdere.
                      Der ligger det jo et kjempepotensiale; all den tid vi allerede har bilett og bør kunne få med oss andre om tilbudet er godt nok!
                      Hva ligger prisen på sesongkort på i år? Jeg har bodd i utlandet en god stund.

Borussia Dortmund, tysklands beste lag forrige sesong som vant både cup og serie tar 1500kr for et sesongkort på kortenden deres. Som forøvrig tar over 24.000 stående.

Grom ståtribune

Comment

Når jeg kjefter på alt det rare de finner på på Valle, skal jeg også si fra når de gjør noe bra.
                        Dette er bra! Takk for et tiltak som skal få tilskuere på stadion for den rette grunnen, nemlig kampen!
                        mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                          Når jeg kjefter på alt det rare de finner på på Valle, skal jeg også si fra når de gjør noe bra.
                          Dette er bra! Takk for et tiltak som skal få tilskuere på stadion for den rette grunnen, nemlig kampen!
                          Enig! En god gammaldags dugnad for å få folk på match. Hadde jeg bodd i oslo hadde jeg meldt meg frivillig. Husker vi hadde noe sånt gående for Klanen for en del år sida, hvor jeg sto og delte ut på t-banen. Folk er avvisende fordi de tror det er døv reklame også tar de den når de ser VIF-logoen allikevel. Viktig å ha en stor fin logo på toppen av disse verdikupongene så folk ser det på avstand når de durer forbi deg.

Comment

Originally posted by skog View Post
                            Hva ligger prisen på sesongkort på i år? Jeg har bodd i utlandet en god stund.

Borussia Dortmund, tysklands beste lag forrige sesong som vant både cup og serie tar 1500kr for et sesongkort på kortenden deres. Som forøvrig tar over 24.000 stående.

Grom ståtribune
                            Kr 2200,- tror jeg betalte på bredden, så sikkert ca 1800-2000 bend-it. Billigere sesongkort i Dortmund????? Det er ganske utrolig! Men de har vel 80K hver eneste hjemmekamo. Tyskerne gjør mye riktig!

Comment

Jepp men de har også utsolgt hver hjemmekamp så de kunne lett tatt mer. Særlig for de ståplassbillettene, de er definitivt de beste fotballbillettene i europa etter min mening. De er også svært ettertraktet. Verdens høyste tilskuersnitt for fotball, et lag i verdensklasse, en ekstremt intim stadion og enormt lydtrøkk hver kamp.

Comment

Working...
                              X