Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fredrikstad - Vålerenga, 1. oktober kl 19:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fredrikstad - Vålerenga, 1. oktober kl 19:00

Fredrikstad - Vålerenga
    1. oktober kl 19:00
    Fredrikstad Stadion

Dommer: Tore Hansen, Mandalskameratene FK
    Assistentdommer 1: Odd Jarle Larsen, Fløy Fotball
    Assistentdommer 2: Ivar Michael Jahr, Gjøvik-Lyn SK
    4. dommer: Ola Hobber Nilsen, Nordstrand IF

Vålerenga tar turen til Fredrikstad for å møte et hjemmelag i fin fly. Hjemmelaget har 3 seiere på rad og vår gamle venn, Martin Pusic, har vært helten i alle tre kampene.

Vålerenga på sin side taper og vinner annen hver kamp. Sist blei det en knepen 3-2-seier hjemme mot Hønefoss. Vålerenga har ikke vunnet i Fredrikstad siden 2005, og har ikke fått med seg noen poeng fra Nye Fredrikstad Stadion. Kanskje på tide nå?

Karantener
    Fredrikstad: Ingen
    Vålerenga: Bojan Zajic (3 gule kort)

Vålerenga har følgende tropp med seg til plankebyen:
    1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 4 André Muri, 5 Aleksander Solli, 6 Simon Larsen, 10 Torgeir Børven, 11 Morten Berre, 15 Joachim Thomassen, 16 Pape Maly Diamanka, 17 Mohammed Fellah, 18 Giancarlo Gonzalez, 19 Chad Barrett, 21 Ahmed Suleiman, 23 Kristofer Hæstad, 27 Chuma Anene, 30 Kamer Qaka, 33 Akinshola Akinyemi, 40 Ghayas Zahid.

Satser på følgende lag:

Hirschfeld
    Larsen - Muri - Gonzalez - Thomassen
    Hæstad - Diamanka
    Fellah - Qaka - Berre
    Børven

Skal vi endelig klare en seier i Fredrikstad? Detta stinker tap og hat-trick av Pusic...

KOM IGJEN ENGA!!!

Ønsker meg følgende lag, og med Fellah i den rollen han er desidert best!!

Lars
    Hagen - Muri - Gonzalez - Thomassen
    Hæstad - Diamanka
    Berre - Fellah - Suleiman
    Børven
    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Tippekonkurransen er selvsagt klar:

http://forum.klanen.no/entry.php?50-...nga-(runde-24)

Comment

Originally posted by Daniel View Post
        Tippekonkurransen er selvsagt klar:
        ...men det er ikke lisensen til Ricketts. Hva skjer med disse rumenske lagene? Har ikke UEFA/NFF/VIF noen maktmidler å bruke? Noe er molbo med systemet der et forbund må "frigi" en lisens når spilleren ikke lenger er under kontrakt med en klubb i forbundet

Comment

Originally posted by wanderer View Post
          Ønsker meg følgende lag, og med Fellah i den rollen han er desidert best!!

Lars
          Hagen - Muri - Gonzalez - Thomassen
          Hæstad - Diamanka
          Berre - Fellah - Suleiman
          Børven
          Kanskje bytte ut Muri med Larsen, slik at vi får en som tør å takle og gå i kroppen, og ikke bare rygger, rygger og rygger. Merker jeg begynner å bli litt lei frykten til Muri av å få gult kort.

Hvor har det blitt av Nordvik forresten? Er'n skada?
          Hørte noen rykter for en tid tilbake om at han ikke oppfører seg så bra mot de yngre og at han kanskje er ferdig i klubben. Rykter altså, ikke fakta!

God spiller forøvrig. Bedre enn Muri i det defensive.

Fagermo 2020

Comment

Kanskje bytte ut Muri med Larsen, slik at vi får en som tør å takle og gå i kroppen, og ikke bare rygger, rygger og rygger. Merker jeg begynner å bli litt lei frykten til Muri av å få gult kort.

Hvor har det blitt av Nordvik forresten? Er'n skada?
            Hørte noen rykter for en tid tilbake om at han ikke oppfører seg så bra mot de yngre og at han kanskje er ferdig i klubben. Rykter altså, ikke fakta!

God spiller forøvrig. Bedre enn Muri i det defensive.
            nordvik fikk vel noe virus rundt kampen mot rbk.. Og sliter vel fortsatt.. Denne koampen er ihverfall litt for tidlig..
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Håper og tror dette er 3 poeng..... men frykter Pusic putter målet som gjør at poengene blir i raymonland.....

Comment

På tide å bryte en dyster statistikk på denne banen!
                Pusic har vel blitt matchvinner i de tre siste kampa så han er klarte dems farligste om dagen. Men ikke faen om han skal klare det 4 gangen på rad! Muri og Gonzalez kjenner han godt og det tror jeg hjelper.
                Denne vinner vi!

Comment

Har tro på sliteseier her. Vi er normalt et bedre lag enn FFK. Det bør holde, selv om de har alt å spille for, mens vi på vår side har fint lite å spille for. Det passer nok oss at vi er på bortebane. På Ullevål ville de lagt ti mann i forsvar, men siden de er hjemme og i tillegg må vinne kan det hende de åpner litt opp. Får vi de til å stå litt høyt på banen bør vi være individuelt bedre enn dem og avgjøre kampen på det.

Kan dette være kampen Børven får sitt endelige gjennombrudd i?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                    Har tro på sliteseier her. Vi er normalt et bedre lag enn FFK. Det bør holde, selv om de har alt å spille for, mens vi på vår side har fint lite å spille for. Det passer nok oss at vi er på bortebane. På Ullevål ville de lagt ti mann i forsvar, men siden de er hjemme og i tillegg må vinne kan det hende de åpner litt opp. Får vi de til å stå litt høyt på banen bør vi være individuelt bedre enn dem og avgjøre kampen på det.

Kan dette være kampen Børven får sitt endelige gjennombrudd i?
                    Hvorfor sier at folk at vi ikke har noe å spille for?

Om vi vinner i kveld, så ligger vi på 5 plass, med 2 poeng opp til 4 plass og mulig europa. Jeg mener, selv om det ikke er snakk om medalje, så har vi i alle fall noe å spille for. Tror 9 poeng opp til 3 blir for mye når man ser hvilket lag som ligger der. Tromsø på fjerde har en kamp mindre spilt.

TIL har igjen oss i tillegg, på Ullevaal. En 6-poengskamp!

Fagermo 2020

Comment

Om vi vinner i kveld, så ligger vi på 5 plass, med 2 poeng opp til 4 plass og mulig europa. Jeg mener, selv om det ikke er snakk om medalje, så har vi i alle fall noe å spille for. Tror 9 poeng opp til 3 blir for mye når man ser hvilket lag som ligger der. Tromsø på fjerde har en kamp mindre spilt.

TIL har igjen oss i tillegg, på Ullevaal. En 6-poengskamp!
                      Ting kan skje, og er vel ikke helt kjørt på medaljene enda selv om det er lite sannsynlig! Har et håp at et av de 3 topplaga skal gå på en smell snart. Vi får starte nedturen til Godset med å banke dem på freddan. :-) Kom igjen Enga!!!

Comment

Om vi vinner i kveld, så ligger vi på 5 plass, med 2 poeng opp til 4 plass og mulig europa.
                        Fjerdeplassen gir ikke europacup - derfor har vi ikke noe å spille for.

Comment

Vi har da vell vår egen ære, å spille for, 4 ser bedre ut en 10 på tabellen også

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Fjerdeplassen gir ikke europacup - derfor har vi ikke noe å spille for.
                            Tja, tenkte litt feil. Men hvis vi havner på 4, og TIL havner over oss på tabellen, og vinner cupen, så får vi europacup-plass.

Fagermo 2020

Comment

De bør jaggu innse at de har noe å spille for! Nemlig klubben og supportere.

MEN, det er ikke helt usannsynlig at enten godset eller rbk avgir 6 poeng, ettersom alle tre topplagene møter hverandre. RBK møter både godset og molde borte, mens godset i tillegg har molde hjemme. Med litt flaks taper ett av de laga begge toppoppgjøra, med veldig flaks er det godset. Om vi da slår godset på fredag kan det faktisk bli mulig å gjøre det litt spennende til slutt. Men da må vi seff vinne alle resterende kamper.

Uansett, for meg personlig vil jeg heller ha fjerdeplassen enn en tiendeplass

Comment

Working...
                              X