Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fredrikstad - Vålerenga, 1. oktober kl 19:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er fortsatt noen ledige plasser i troppen. Tipper det står mellom Berre og Fellah (not)

Comment

Bra omgang. Kunne fort å scoret et par ganger til.

Comment

Hva er det som skjer med Fellah? Mannen er ON FIRE! Få mannen på landslaget.

Diamanka er bunnsolid. Han er det perfekte midtbaneankeret for å spille ballbesittende fotball, har ingenting i tippeligaen å gjøre. Veldig fornøyd med at han av en eller annen grunn henger i VIF
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

God omgang ja! Vi skaper mye, men må også gi en takk til plankenes forsvar der.
          Veldig fornøyd med Fellah (selvfølgelig), Diamanka, Gonzalez og unge Qaka(!).
          For å pirke litt syns jeg Dahl Hagen viser delvis hvorfor han er en back-up og Chuma har vært direkte dårlig..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            For å pirke litt syns jeg Dahl Hagen viser delvis hvorfor han er en back-up og Chuma har vært direkte dårlig..
            Enig det du skriver.

Dahl Hagen er en fin backup for Jokke, men må ta fler steg. Nå er han i god utviklingsalder, kan godt hende det bor mer i ham.

Angående Chuma er jeg helt enig. Han er alt for ujevn, han har fysikk og bra holdninger. Men det ene mottaket på brystkassa fra crosseren fra Diamanka er helt på junior nivå. 5 meter foran seg og rett i motstanderen. Skjønner at ledelsen har trua på han, men jeg synes stegene går litt sent for ham. Kanskje han hadde hatt godt av et låneopphold til? Rickets går bænkers rett inn foran Chuma.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Hæstad inn for Qaka hadde gjort seg nå.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Hæstad inn for Qaka hadde gjort seg nå.
                men doffen er sjuk...

Dog, rimelig defensivt dobbeltbytte her... og vi veit jo hvor flinke vi er til å forsvare oss til seier...

Comment

Bør kunne sette 1-3 på en kontring snart nå.

Comment

Om det hadde vært defensivt bytte så hadde vel Martin ikke byttet samtidig? Så mer tid hadde gått.

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                      men doffen er sjuk...

Dog, rimelig defensivt dobbeltbytte her... og vi veit jo hvor flinke vi er til å forsvare oss til seier...
                      Det er sant, ble nervøs her et øyeblikk

Comment

Jævelig rart Drillo ikke vurderer Fellah med tanke på alt rasket som har spillt på Norges midtbane i det siste....

Comment

Fellah, Berre og Kongshavn. Da hadde Norge kommet seg til Brasil. Noe vi nå ikke kommer til å gjøre.

Comment

Working...
                          X