Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Morro. Sikkelig sliteseier. Selv om Europa til neste år dessverre er utopi er det alltid morsomt å vinne kamper, særlig jevne kamper.
Synes at Gonzales og Muri er et solid stopperpar, rydder mye unna i dag. Anene.. Virker som at han er konstant 5 m feilplassert. Han er en av grunnene til at FFK kom til så mange innlegg. Børven virka litt tam, dessverre. Diamanka varierer mye i prestasjonene
Dahl Hagen må være en av de mest undervurderte fotballspillerne i Norge. Gjør aldri feil, er stabil, er god med begge bein, god på hodet, rolig samt plasseringsterk.
Fornøyd med seier og 5. plass. Nå må vi bare kjøre på i de resterende 6 kampene!
En god førsteomgang mot et FFK.forsvar som ikke hang sammen. I andre omgang blir vi overkjørt, men får noen overgangsmuligheter. Det er vel to år sida vi har spilt to gode omganger etter hverandre nå.
Anene tar ikke nivået synes jeg (bare for å starte med noe negativt, he he...) men bra for unggutta at det blir 3 poeng med dem på banen.
Første omgang veldig bra, andre blir vi trøkka ordentlig hjem men selv der skusler vi bort 2-3 100% sjanser så ikke noe å si på 3 poeng her. Og Pusic uten mål. :-)
Endelig, tenkte jeg etter første omgang. Ikke nå igjen, tenkte jeg litt uti andre... Heldigvis holdt det, selv om det var et par kontringer som burde vært satt for å gjøre det litt mindre spennende. En Tosaint Shelton hadde vært noe å ha siste 45
Synd med Fellahs gule. Særlig siden vi møter godset i neste. Da er Bojan tilbake med litt kreativitet, men spiller vi som i dag, minus Fellah, er selv ikke første omgang bra nok da.
Så kampen på tv, og må si jeg hørte klanen godt i første. I andre var det et sinnsykt lurveleven fra begge kanter. Må ha vært bra liv på stadion!
Det gledelige er vel at flere av de unge står frem. Larsen, BDH, Thomassen, Qaka, Fellah, Diamanka, Børven og Anene er alle unggutter i Tippeligasammenheng. I bakhånd har vi Suleiman, Solli, Aaron, Kongshavn og andre. Det er mange som er gode, dog er det få utenom Fellah som er fantastiske. I det minste av og til.
Det er en sliteseier borte mot et lag i nedrykkskampen. Men vi trenger et par ess til i ermet neste år. Da må vi vinne borte mot minst halvparten av lagene i Tippeligaen. Der er vi ikke i dag.
To seire på rad har det blitt! Det er jo helt vilt. Jeg måtte sjekke, forrige gang det skjedde i seriesammenheng var i april. Dermed er det vel bare for styret å tilby Martin ny langtidskontrakt? Eller?
To seire på rad har det blitt! Det er jo helt vilt. Jeg måtte sjekke, forrige gang det skjedde i seriesammenheng var i april. Dermed er det vel bare for styret å tilby Martin ny langtidskontrakt? Eller?
Hvis du først skal være sarkastisk, bør du sjekke fakta bedre ;-)
Sist det skjedde var i Juli..
Hvis du først skal være sarkastisk, bør du sjekke fakta bedre ;-)
Sist det skjedde var i Juli..
Sorry. Jeg så på feil oversikt, nemlig serierunde for serierunde. Jeg ser nå at kampen som skulle gått i 12. runde snek seg inn mellom 14. og 15. runde. Dermed ble det to strake seire mot Odd Grenland og Sandnes Ulf i juli. Sterkt! Dermed må vi jo si at sesongen 2012 ikke har vært så gærn likevel. Virkelig en thriller har den vært.
Endelig, tenkte jeg etter første omgang. Ikke nå igjen, tenkte jeg litt uti andre... Heldigvis holdt det, selv om det var et par kontringer som burde vært satt for å gjøre det litt mindre spennende. En Tosaint Shelton hadde vært noe å ha siste 45
Synd med Fellahs gule. Særlig siden vi møter godset i neste. Da er Bojan tilbake med litt kreativitet, men spiller vi som i dag, minus Fellah, er selv ikke første omgang bra nok da.
Så kampen på tv, og må si jeg hørte klanen godt i første. I andre var det et sinnsykt lurveleven fra begge kanter. Må ha vært bra liv på stadion!
Det var faktisk veldig god innsats fra klanen også, godt trøkk og høyt lydnivå. Også bra start, ingen synging før ca 15 min før start, men veldig hyggelig for. men når sang ble dratt i gang var alle på med en gang med jævlig bra trøkk. veldig effektfullt, fra 0 til 100 på et mikrosekund. Skulle jeg vært kritisk til noe må det være når kampen slutter, virker som vi blir helt i villrede om hva vi skal synge slik at det kun blir alle gutta klapp, klapp, klapp, og litt hylling. Synes vi burde fått opp litt mer trøkk og feiring, for å si det slik.
Kunne gjerne tenke meg noen innspill,diskusjon på hva som best egner seg av sang o.a. når vi har vunnet. Tatt litt ansvar for at det blir synging med trøkk.
Akuratt ferdig på jobb, hører at fellah spilte en kanon match (igjen). Noen andre som utmerket seg?
Noen steder som har høydepunktet?
Høydepunkter på www.vif-fotball.no. Der får du også Lars Hirschfelds tale til spillerne etter kamp og får se samme mann lede seiersropet i Hæstads fravær.
Høydepunkter på www.vif-fotball.no. Der får du også Lars Hirschfelds tale til spillerne etter kamp og får se samme mann lede seiersropet i Hæstads fravær.
Og en østfolding på gråten som kommenterte kampen. Bare det er verdt en titt.
Deilig at vi dro i land denne! Men her kunne alt skjedd..
Fellah er helt villmann om dagen! Står bak begge måla i dag.
Midtstopperne er gode i dag og spesielt Gonzalez var stor.
Qaka klarer seg bra og viser prov på en stor fremtid!
Berre på Landslaget! Nuff said
Børven syns jeg ikkevar spess god i dag. Burde helt klart hatt en assist i dag så vi kunne fått 3-0. Et par andre dårligere valg også.
Chuma var desverre elendig. Men vi vant så jeg velger å skylde på alder..
Til sist vil jeg si at jeg syns klubben burde spandere hjertemedisiner på hele forbanna klanen! Er glad jeg overlevde 2. omgang...
Veldig godt å se store deler av førsteomgang i dag. Fellah er jo nevnt av alle, men synes også Diamanka var meget god før pause. Qaka briljerer ikke, men at han lever solid på dette nivået allerede nå er jo enormt lovende. Hvis man er i det veldig positive hjørnet, og det er jeg nå, så kan man jo se på kollapsen i andre omgang som et resultat av nerver og at laget var redd for å tape. Det vil jo i såfall bety at dette betyr noe for de og at de føler de har noe å spille for, noe som ville vært dagens beste nyhet.
Om jeg skulle trekke frem noe negativt, så synes jeg det var et veldig dårlig valg av Martin å ikke si at Fellah fortjener en landslagsplass i intervjuet etter kampen. Ikke fordi det er åpenbart at han skal dit, eller at det er så voldsomt viktig, men Fellah ønsker åpenbart å spille på landslaget, og ville sikkert foretrukket det om treneren hans støtter ham utad og viser at han har tro på han ovenfor . Kanskje kunne det bedret det angivelig dårlige forholdet mellom dem, og bidratt til en ny signatur fra Fellah.
Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.
Comment