Kamer er 17 1/2 år, med andre ord så ung at det halve året bør slenges på når du forteller folk hvor gammel du er. Da er det rimelig imponerende å prestere så jevnt og godt. Det, sammen med 3 poeng, gleder meg mest i dag.
De som gjør meg ekstra glad:
Fellah - banens beste, nok en gang.
Lars - god på strek, stjerne i feltet. Bør kanskje vurdere å trene litt på utspark..
Diamanka - ball- og pasningssikker. Håper virkelig han beholdes slik at verden kan være vitne til midtbaneduoen Diamanka/Ogude i 2013.
Berre - jobber som et udyr, putter.
Klanen - hørte dere godt der jeg satt i sofaen.
Dommern - noe atypisk for Tippeligaen. Dømmer straffe til Vålerenga. Det skjer normalt bare når vi leder 7-1...
Litt skuffa, men det går greit, over:
Chuma - må jobbe med ballmottak og, kan det virke som, mindset.
Børven - enkelte valg underveis. Var god i første og siste 10 minuttene av andre. Men den egoavgjørelsen når han burde servert Berre istedenfor å skyte drar helhetsinntrykket så sjukt ned for meg. Mulig jeg er urettferdig.
De som gjør meg ekstra glad:
Fellah - banens beste, nok en gang.
Lars - god på strek, stjerne i feltet. Bør kanskje vurdere å trene litt på utspark..
Diamanka - ball- og pasningssikker. Håper virkelig han beholdes slik at verden kan være vitne til midtbaneduoen Diamanka/Ogude i 2013.
Berre - jobber som et udyr, putter.
Klanen - hørte dere godt der jeg satt i sofaen.
Dommern - noe atypisk for Tippeligaen. Dømmer straffe til Vålerenga. Det skjer normalt bare når vi leder 7-1...
Litt skuffa, men det går greit, over:
Chuma - må jobbe med ballmottak og, kan det virke som, mindset.
Børven - enkelte valg underveis. Var god i første og siste 10 minuttene av andre. Men den egoavgjørelsen når han burde servert Berre istedenfor å skyte drar helhetsinntrykket så sjukt ned for meg. Mulig jeg er urettferdig.
Comment