Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Fredrikstad - Vålerenga 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oslo-ess View Post
    Jeg vil tro Horn er den perfekte erstatter for Muri og en spiller med fleste kvalitene vi bør se etter i en kapteinstype på stopperplassen.
    Duellsterk og ballsikker,men mangler toppfarten.
    At han er født bohem og ekte VIF-gutt teller også litt i min bok.
    Lista legges åpenbart svært lavt, men det var å forvente etter at han hadde scora i går. Før kampen var det Pusic som var stjerna, nå er det Horn. Hadde Thomas Holm scora så ville han vært ønska tilbake.

Comment

Originally posted by SkjettenFotball View Post
      Jeg Synes også at Jørgen Horn på FFK sto frem, lenge siden jeg har sett ham så god. Hadde han passet inn som arvtager for Muri?
      Nei. Ikke fordi han er en fyllikk, eller på kant med Martin, men han er ikke god nok. Han ryddet unna i 2. omgang, men i 1. omgang var han nesten like dårlig som resten av FFK-forvaret.

Ellers presterer vi en veldig godt førsteomgang med mange spillere som ikke er opplagte førstevalg. Synd vi klapper sammen i andre omgang, da virker det som om flere er for slitne til å gjøre riktige valg. Mot et lag som er så hissige på ballen som FFK var i andre omgang er det åpenbart nødvendig å ha roen til å spille ballen istedenfor å bare kline den til hælvete, og der har vi litt å gå på. Ser flere er veldig fornøyde med Dahl Hagen, og jeg er enig i at han gjorde en av sine beste kamper for oss. Men han er virkelig ikke god offensivt, og de mange håpløse pasningene hans leder til balltap som åpner for kontringer mot oss. Han er en ok squad-player, men jeg ønsker i grunnen ikke å se ham på banen så ofte.

Ellers var midtbanen, forsvaret og keeper stort sett veldig bra i går! Leit at både Chuma og Børven hadde en dårlig dag, men jeg tror begge kommer sterkere tilbake.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Lista legges åpenbart svært lavt, men det var å forvente etter at han hadde scora i går. Før kampen var det Pusic som var stjerna, nå er det Horn. Hadde Thomas Holm scora så ville han vært ønska tilbake.
        Du kan vel ikke si at han presterte dårlig. Etter min mening var han kanskje banens beste og var den eneste i bakre firreren til FFK som kom ut med positivt fortegn. Uansett så var det heller ikke han som skorte målet, hvis man ser på reprisen så ser man klart at han heller ikke er sist på målet til FFK.

Når det gjelder Qaka synes jeg hvis vi ser bort fra alder at han har prestert to ok kamper. Ser man i forhold til alder så kan man stille seg veldig positivt, men det er klart at han enda ikke er ett ferdig projekt og jeg mener vi bør være litt mer forsiktig med matchingen enn andre her. Uansett så kan man si at han spiller på det sikre, få balltap få pasningsmiss, men at han trenger tid får å komme ordentlig i gang er ikke uvente. Men man kan hvertfall se glimt av hva vi kan forvente av han i fremtiden.

Når det gjelder Anene så er det lett å si i ettertid at han kanskje ikke burde startet, jeg mener nå han fortjente en sjanse, hvertfall når skader kort ble som det ble. Ja han hadde ikke sin beste prestasjon i går, men jeg synes også han var litt halvfarlig, mye nesten spilt gjennom på blakt. Men ja, en av og på spiller.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
          Du kan vel ikke si at han presterte dårlig.
          Nei, han var ikke dårlig i går, men det jeg har sett av han tidligere, både i FFK og i Viking, så er han langt i fra god nok til å bekle stopperplassen på fast basis. Jeg mener ikke Muri er god heller, men at vi må sikte høyere.

Comment

Etter å ha sett gårsdagens kamp er jeg overrasket over at flere ønsker seg en spiller fra FFKs forsvarsrekke.

Horn er en brukbar Tippeligaspiller. Men ikke noe mer. Det er mange forsvarsspillere i Tippeligaen jeg heller ønsker hit. Og enda flere rundt om i verden.

Kan noen virkelig se for seg Jørgen Horn i RBK eller Molde? Hvis svaret er nei så er han neppe god nok for oss heller.

Comment

Litt mer om Anenes svakheter. Jeg mener at han i går, igjen, sliter fælt med hvor han skal plassere seg, særlig defensivt. På innlegg i mot har han en tendens til å glemme at det kan komme folk på bak ryggen hans. Og det er ofte hans ansvar. Skummelt ble det et par ganger i går. Synes også at han er dårlig til å ligge riktig plassert i forhold til resten av laget når vi ligger lavt.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Herlig med seier!! :-) Synes Chuma passer bedre som innbytter, når det andre laget begynner å bli slitne. Synes det er rart at Suleiman ikke ble valgt til å starte i stedet, for dette var en kamp der vi hadde trengt en ballsikker terrier på venstre kant! Synes Suleiman har vært god på rekrutten også. Hvorfor spillern ikke på a-laget?
                Fordi han ikke er i nærheten av å være god nok. Ble byttet i 2 lags kampen i dag, uten å ha vist noe som helst.

Comment

Originally posted by ValleX View Post
                  Fordi han ikke er i nærheten av å være god nok. Ble byttet i 2 lags kampen i dag, uten å ha vist noe som helst.
                  Ok? Så ikke kampen idag, men synes han har vært god i de andre kampene jeg har sett han i. Men han spilte midtspiss idag??
                  Har kun sett han på midtbanen og på venstrekant, og der har han spilt bra ihvertfall.

Chuma hadde problemer med det meste igår. Brukte altfor lang tid på mottakene, og virka rett og slett usikker i alt han foretok seg. Men han er ung..bare å stå på videre!

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                    Etter min mening var han kanskje banens beste og var den eneste i bakre firreren til FFK som kom ut med positivt fortegn.
                    Etter min mening var Fellah bedre enn Horn, og banens beste. Synes også Diamanka og Hirschfeld var bedre enn Horn.
                    I det store og hele er både Muri, Gonzales, Nordvik, og kanskje også Solli bedre enn Horn på midtstopperplass.

Men Horn hadde en knall og en mindre bra omgang i går, og dessuten kommer han jo fra rett by(del), og er jo et par kvalifikasjoner for å spille for enga.

Comment

Originally posted by Harald H View Post
                      Litt mer om Anenes svakheter. Jeg mener at han i går, igjen, sliter fælt med hvor han skal plassere seg, særlig defensivt. På innlegg i mot har han en tendens til å glemme at det kan komme folk på bak ryggen hans. Og det er ofte hans ansvar. Skummelt ble det et par ganger i går. Synes også at han er dårlig til å ligge riktig plassert i forhold til resten av laget når vi ligger lavt.
                      Dette er slikt vi må tåle om unggutta skal få utvikle seg til tippeligaspillere. Det er mye læring i å spille dårlige kamper, bare tilbakemeldingene er gode.

Comment

Men han spilte midtspiss idag??
                        Han spilte i alle de tre øverste posisjonene i dag.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                          Etter min mening var Fellah bedre enn Horn, og banens beste. Synes også Diamanka og Hirschfeld var bedre enn Horn.
                          I det store og hele er både Muri, Gonzales, Nordvik, og kanskje også Solli bedre enn Horn på midtstopperplass.

Men Horn hadde en knall og en mindre bra omgang i går, og dessuten kommer han jo fra rett by(del), og er jo et par kvalifikasjoner for å spille for enga.
                          Synest Solli virka på hugget. Kanskje han kan erstatte Muri!
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Han spilte i alle de tre øverste posisjonene i dag.
                            Og han var like dårlig i alle posisjoner igår?

Comment

Og han var like dårlig i alle posisjoner igår?
                              Ja, dessverre. Men jeg synes han burde fått sjansen på A-laget mer enn hva han har fått i år. Tror det kommer av situasjonen med andrelaget.

Comment

Det jeg har sett av Suleiman på førstelaget har gitt inntrykk av god ballkontroll, god på å holde ball og bryte motstanders spill, men holder ofte lenge på ballen og har få kreative pasninger fremover.
                                Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Working...
                                X