Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Nybergsund, tirsdag 2/10 kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sollis straffebom (Youtube)
    Nybergsunds straffetreff (Youtube)

Comment

Var jo utrolig nærme at Martin satte inn sitt andre mål på overtid, for den ballen så jeg i nota!

Forøvrig var forspillet til Moussa Nije til 1-1 målet lekkert (han med nr 18 på ryggen). Samme fyr var også utpå sidelinja (en gang i 2. omgang) for å be om coaching fra en av trenerne, og for å få innspill på en konkret situasjon. Utrolig bra innstilling og lærevillighet. Ofte blir de jo tilropt om det er noe. Virker som en fremoverlent type.

Comment

Ikke så mange som utmerket seg i dag, men synes innhoppet til Fitim Kastrati var veldig bra. Ser ut som en kjapp og teknisk vingtype.

Comment

Originally posted by Lego View Post
          Ikke så mange som utmerket seg i dag, men synes innhoppet til Fitim Kastrati var veldig bra. Ser ut som en kjapp og teknisk vingtype.
          Ghayas hadde noen utrolig gode enkeltmannsprestasjoner. Lars Vincent Andersen synes jeg også tar mange fornuftige valg med ballen. God offensivt.
          Enig i at innhoppet til Kastrati var bra.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
            Ghayas hadde noen utrolig gode enkeltmannsprestasjoner. Lars Vincent Andersen synes jeg også tar mange fornuftige valg med ballen. God offensivt.
            Enig i at innhoppet til Kastrati var bra.
            Med Fellah ute med kort mot Godset, er han (Ghayas) klar nok for å starte for a-laget? har vel sittet på benken de siste to matchene..

Comment

Originally posted by donny View Post
              Med Fellah ute med kort mot Godset, er han (Ghayas) klar nok for å starte for a-laget? har vel sittet på benken de siste to matchene..
              Er han bedre enn Bojan?

Comment

Originally posted by donny View Post
                Han er i hvert fall god nok til å kunne gjøre gode innhopp. Men at han skal starte kamper i Tippeligaen tror jeg nok blir litt tidlig, uavhengig av om Bojan er bedre eller ei.
                Nå har vel Hjesus og FrankO sett langt flere kamper med Ghayas på banen enn hva jeg har, og kan sikkert si noe mer fornuftig om det.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                  Nå har vel Hjesus og FrankO sett langt flere kamper med Ghayas på banen enn hva jeg har, og kan sikkert si noe mer fornuftig om det.
                  Ikke god nok til å starte i år, men kan ta 10'ern om et år eller to.

Comment

Working...
                  X