Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner; Vålerenga - Strømsgodset 1-1.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner; Vålerenga - Strømsgodset 1-1.

Kampen er over, og ett poeng ble igjen i hovedstaden.

Fornøyd?

-jørn-
    (*´ェ`*)

Etter en totalt rævva 1.omgang så er jeg ganske fornøyd med 1 poeng..

Comment

Bare middels fornøyd. Jeg så riktignok kampen på en gratis stream med litt lag innimellom, men jeg fikk inntrykk av at vi hadde nok sjanser til å putte ett til i 2. omgang. Greit at vi sugde i 1., men når vi kom oss unna med bare ett i sekken og var såpass mye bedre etter pause er det litt bittert at det endte uavgjort. Berre hadde blant annet en stor sjanse på hodet, hadde vi fått ett til tror jeg ikke Godset hadde hatt noe å svare med.

Comment

En god omgang av Godset og en av Enga , det var det. Fordel Molde.

Comment

Ghayas var positiv. Han virket å ta nivået lettere enn det Qaka har gjort i de siste kampene

Comment

Anene scoret, han andre bommet.

Kampen oppsummert.

LD.
            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Førsteomgang var det null bevegelse rundt ballfører. Resultatet er at Strømsgodset får en enkel oppgave når de gang på gang gjenvinner kula.
              Børven blir brukt som target man, og jeg stiller meg tvilende til om det er der han har sin styrke.

Andreomgang skiller seg egentlig kun fra første med bevegelse rundt ballfører. Vi slipper fortsatt til Strømsgodset, men vi skaper i hvert fall en del selv.

Gøy å se Ghayas komme innpå og ta nivået såpass bra. Blir kanskje litt veik til tider, men har teknikken til å kontre det han mangler fysisk. Også gøy at han spiller med shortsen Bojan-style..
              In the beginning the Universe was created.
              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
              - Douglas Adams

Comment

Vi fikk mildt sagt en real leksjon i fotball i 1. omgang. Vi var helt nakne. Klarte ikke en gang å hisse meg opp over det for det virket som vi prøvde, men at Godset bare var mye bedre i et og alt. Alle lagdeler ble overkjørt og det var et under at vi kun fikk en i sekken.

Vi våkner som føniks av asken i 2. omgang. Vi spiller plutselig fotball, vi vinner andreballer, vi finner hverandre, vi skaper noe foran mål. Vi er plutselig på høyde med Godset. Nydelig mål av Chuma. Det ville ha vært herlig, men det ville vært ran om vi hadde tatt alle 3 poeng.

Spørsmålet som står er, hvorfor MÅ vi spille en bedriten omgang i hver eneste kamp?
                Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Er ganske enig i Nettavisens mening om kampen... At det så ut som Godset spilte hjemme på Marienlyst i kveld.

Vålerenga var dårlige i dag. Vi fortjente en scoring, men Godset fortjente fler, så 1-1 er ufortjent i mine øyne.

Kampen i dag er et bevis på at vi omtrent har bare en spiller som fungerer i 10'er rollen. Bojan var stillestående og dårlig i dag, og Diamanka var heller ikke god der. Det virker som at midtbanen og spissen trenger Fellah eller en som er like god til å bevege seg.

Dette har jeg egentlig sett i lange tider allerede, at Vålerenga ikke fungerer som lag i 4231 når Fellah ikke spiller i rollen sin. Hvorfor Martin ikke kan spille en annen formasjon når vi ikke har spillere til 4231 skjønner jeg ikke. Tror vi hadde fått mye mer ut av kampen i 442 i dag.

Eneste som får godkjent i dag i angrepet vårt er Berre, igjen.. som vanlig =)

Zahid virket preget av stundens alvor men kom seg litt etterhvert. Burde skutt i stedet for å sentre på slutten der, og hadde nok skutt på VIF2 eller junior.

Nå må forøvrig Muri byttes ut snart. Syns han bare blir dårligere og dårligere.

Fantastisk med ny kontrakt av Lars, men håper at han vet at han ikke kan være førstekeeper for evig. Kongshavn tar innpå, og det er godt vi har to gode keepere.

Og hvorfor starter ikke Thomassen på venstrebacken???? Trodde vi kjøpte venstreback for å bruke han på førstelaget, ikke la han være på benken og bruke han på andrelaget! Hvis så er tilfellet, så kan vi like gjerne avslutte 2-lag i seriesystemet med en gang, og heller lage en egen reserveserie. Så får man i stedet målt reservene opp mot hverandre.
                  Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Ifølge Andresen blei laget vist en video av hva som gikk galt i første. Spørsmålet er som triptrap skriver hvorfor i helvete det ikke er mulig å få to omganger hvor ting fungerer.

Alt i alt som forventa med uavgjort og ett poeng, men vi har flaks som ikke slipper inn flere i første.
                    Jeg ønsker meg en trener inn som kan defensiv organisering av soneforsvar, for noen av de feila vi gjør til stadighet er som å se et lag med trettenåringer som prøver å venne seg til soneforsvar.

Comment

1.omgang var patentert grusom. Forsvaret hadde årsverste, et fuckings mirakel at vi ikke ble straffet hardere. Larsen hadde virkelig årsverste; han ble rundlurt gang på gang og hadde omtrent Norgesrekord i feilvurderinger i første omgang.

2.omgang var heldigvis en massiv forbedring. Det så mer ut som om spillerne ville blø for drakta, samtidig som Godset senket seg. Fin goal av Anene. Mye fine tilløp til bra offensivt spill, men den siste forløsende pasningen manglet.

1-1 et greit resultat; lagene hadde hver sin omgang.

Comment

Vi kunne fort tapt og vi kunne fort vunnet, er min nogen enkle analyse. Men spennende vartet jo i alle fall. På plussida er det at nok en Junior fra egen stall får en omgang og klarer seg relativt bra. Det andre som virkelig gledet meg var Chumas mål. Han scoret jo et tilsynelatende iskaldt mål sist gang. Dagens mål viste at det ikke bare var tilsynelatende forrige gang.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                          Vi kunne fort tapt og vi kunne fort vunnet, er min nogen enkle analyse.
                          Enig. Vil også legge til at det var ganske bråkete i fjøset, særlig i første omgang. Melkespreng kanskje.
                          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Uffameg, dette var rett og slett ille. Var første omgang årsverste? Jeg registrerte ikke en målsjanse. Anene og Muri som de dårligste av de dårligste, men med et bra spark av Anene og et par headinger som Muri fikk syrlig applaus for i andre omgang, slapp de stryk.

Men når man går fra Ullevaal etter et heldig poeng, og en dommer som holder Edvartsen nivå, lurer man litt på hvorfor man gidder å bruke tid og penger på dette begredelige opptreden av noe som innemellom ligner vanlig fotball.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                              det var ganske bråkete i fjøset
                              Det var vel beste opptreden fra et bortelag i år? Kan i alle fall ikke huske at det har vært flere i svingen før.

Comment

Working...
                              X