Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Fram Larvik - Vålerenga 2, mandag 8. oktober 16:00, Fram Stadion

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Fram Larvik - Vålerenga 2, mandag 8. oktober 16:00, Fram Stadion

Grusomt tidlig kampstart som skyldes manglende flomlys på Fram Stadion.

Vålerenga ligger på 11. plass, 1 poeng foran Ørn Horten på nedrykk. Men det er jevnt. Med seier i hengekampen vil Vålerenga klatre helt til en 6. plass. Med uavgjort er vi tilbake på 10. plass.
    Det går mot en spennende innspurt.

Det er sannsynlig at Mohammed Fellah spiller denne kampen.

Antar følgende lagoppstilling:
    Gudmund Taksdal Kongshavn
    Deniz Payasli - Shola Akinyemi - Aleksander Solli - Lars Vincent Andersen
    Kamer Qaka - Martin Andresen
    Ghayas Zahid
    Mohammed Fellah - Chad Barret - Ahmed Suleiman
    in Absinthia

Klanens Webradio sender kampen.
    in Absinthia

Comment

Her er Vålerengas tropp til kampen i Larvik.

Comment

Bra Martin er vraka, han var ræva sist.
        Bør ha gode sjanser til å vinne kampen med den troppen.
        www.tsbudbil.no

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
          Var nok ikke Martins beste kamp, ikke desto mindre scoret han et mål på overtid av kampen og hadde et skikkelig bra avslutning, også på overtid, som jeg så i mål.

Uansett, ser ut til at at de ikke kan være noe mer enn maks 3 "overårige" spillere i troppen (Chad Barrett, Joachim Thomassen og Mohammed Fellah?). Og således kan man vel sette sammen laget som man vil. Ønsker å se spillerne i 4-2-3-1, og som følger:
          Kongsvinger- Lars Vincent Andersen, Shola Akinyemi, Aleksander Solli, Joachim Thomassen - Kamer Qaka, Ghayas Zahid - Fitim Kastrati, Mohammed Fellah, Moussa Nije - Chad Barrett

Dat får vi en knallsterk sentrallinje, og en løpssterke og teknisk midtbane. Vingene som er ekstremt talentfulle vil garantert løfte seg med slik hjelp, for både Fitim og Moussa gjorde tildels glimrende prestasjoner i sist kamp hjemme mot Nybergsund.

Comment

Fitim Kastrati - er det han tidligere Skeid-unggutten? Trodde han gikk til Strømmen (noe han åpenbart ikke gjorde).

Comment

Nei, så han med egne øyne i sist ViF2-kamp da han fikk et innhopp på slutten, og gjorde en bra figur

Comment

Alternativt har Andresen karantene for gule kort.

Comment

De tre kampene jeg har sett ham på rekrutten i år har han til tider vært strålende, og jeg tror poengfangsten også har vist det. Jeg vil mene laget er svekket utem ham

Comment

Originally posted by anderan View Post
                    De tre kampene jeg har sett ham på rekrutten i år har han til tider vært strålende, og jeg tror poengfangsten også har vist det. Jeg vil mene laget er svekket utem ham
                    Martin har vært forskjellen, eller tunga på vektskåla! Men, nå er denne kampen en god test for rekruttgutta. Klarer de å prestere uten gæffern på banen?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Martin har vært forskjellen, eller tunga på vektskåla! Men, nå er denne kampen en god test for rekruttgutta. Klarer de å prestere uten gæffern på banen?
                      Martin har vært gull og gråstein i de andrelagskampene jeg har sett. Gjerne begge deler, som i forrige kamp. Eller da vi vant 5-1 mot Elverum hadde Martin 3 målgivende for oss og ett for dem

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                        Martin har vært gull og gråstein i de andrelagskampene jeg har sett. Gjerne begge deler, som i forrige kamp. Eller da vi vant 5-1 mot Elverum hadde Martin 3 målgivende for oss og ett for dem
                        Han må gjerne kløne litt,så lenge han går i pluss og så lenge de andre på banen presterer bedre. :-)

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                          Fitim Kastrati - er det han tidligere Skeid-unggutten? Trodde han gikk til Strømmen (noe han åpenbart ikke gjorde).
                          Jøss. Lillebroren til Flamour Kastrati i MSV Duisburg til Enga. Her har jeg ikke fulgt godt nok med.

Fitim kom langt i Nike The Chance i år. Han er teknisk og kjempe talent. Dette blir spennende! Fint at vi plukker de største talentene til Skeid
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                            Jøss. Lillebroren til Flamour Kastrati i MSV Duisburg til Enga. Her har jeg ikke fulgt godt nok med.

Fitim kom langt i Nike The Chance i år. Han er teknisk og kjempe talent. Dette blir spennende! Fint at vi plukker de største talentene til Skeid
                            Skulle bare mangle lokalhelt!
                            Mange eksperter snakker om at VIF er eneste lag fra Oslo i TL, og at vi dermed har tilgang til alle de største talentene i Oslo. Da er det vel bare å plukke de vi vil ha derfra da? Er det noen kjempetalenter i Lyn, vi bare kan plukke også?

Comment

Halvveis i småregnet her i Larvik, fortsatt 0-0. Fram hakket best så langt

Comment

Working...
                              X